19 Południk powiększa zespół
Nowe osoby dołączyły do działów obsługi klienta oraz design & motion. Powiększenie zespołu wynika z realizacji zleceń dla pozyskanych w ostatnim czasie klientów.
Dominika Barycka objęła stanowisko senior account managera. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej, a w szczególności w tworzeniu strategii oraz jej implementacji. Swobodnie realizuje się w przestrzeni brand management i prowadzeniu kampaniami reklamowych 360. Projekty marketingowe obsługiwała dotychczas zarówno w agencjach full services (w Grupie Eskadra oraz w Nolabel), jak i po stronie klienta - w Grupie Mokate, odpowiadając za marki Loyd oraz Minutka. W 19 Południku obsługuje marki takie jak Gynoxin, Stovit oraz Fundacja Dzieciom.
Stanowisko motion designera objął Kuba Matuszczak. Dotychczas pracował dla Albedo Marketing, realizując projekty m. in. dla marek takich jak Mastercard, Henkel, Mercedes czy Canon. Jako freelance motion designer / 3D generalist projektował dla instytucji związanych z kulturą i sztuką, m.in. PAWILON-u, eastcontemporary, Korporacji Teatralnej, Sztuki Nowej, Fuchsbau Festival czy kolektywu Inside Job.
Mateusz Stawiarski wzmocnił dział graficzny na stanowisku graphic designera. Wcześniej, jako freelancer, zajmował się projektowaniem graficznym dla marek i projektów - od brandingu, przez www, po animacje. Przez kilka lat współpracował także z Galerią Autorską Andrzeja Mleczki w Krakowie i Czwartym Programem Polskiego Radia.
19 Południk to niezależna agencja strategiczno - kreatywna. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji, kampaniami 360°, brandingiem, projektowaniem opakowań oraz tworzeniem platform kreatywnych, stron www i aplikacji mobilnych. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych.
THIRSTY FOR MORE! NOWA ERA PEPSI
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” Fundacji Avalon, dostrzeżona i doceniona
McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany
W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.
Edukacja
Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem
Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.
IT i technologie
Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności
Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.