19 Południk powiększa zespół
Nowe osoby dołączyły do działów obsługi klienta oraz design & motion. Powiększenie zespołu wynika z realizacji zleceń dla pozyskanych w ostatnim czasie klientów.
Dominika Barycka objęła stanowisko senior account managera. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej, a w szczególności w tworzeniu strategii oraz jej implementacji. Swobodnie realizuje się w przestrzeni brand management i prowadzeniu kampaniami reklamowych 360. Projekty marketingowe obsługiwała dotychczas zarówno w agencjach full services (w Grupie Eskadra oraz w Nolabel), jak i po stronie klienta - w Grupie Mokate, odpowiadając za marki Loyd oraz Minutka. W 19 Południku obsługuje marki takie jak Gynoxin, Stovit oraz Fundacja Dzieciom.
Stanowisko motion designera objął Kuba Matuszczak. Dotychczas pracował dla Albedo Marketing, realizując projekty m. in. dla marek takich jak Mastercard, Henkel, Mercedes czy Canon. Jako freelance motion designer / 3D generalist projektował dla instytucji związanych z kulturą i sztuką, m.in. PAWILON-u, eastcontemporary, Korporacji Teatralnej, Sztuki Nowej, Fuchsbau Festival czy kolektywu Inside Job.
Mateusz Stawiarski wzmocnił dział graficzny na stanowisku graphic designera. Wcześniej, jako freelancer, zajmował się projektowaniem graficznym dla marek i projektów - od brandingu, przez www, po animacje. Przez kilka lat współpracował także z Galerią Autorską Andrzeja Mleczki w Krakowie i Czwartym Programem Polskiego Radia.
19 Południk to niezależna agencja strategiczno - kreatywna. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji, kampaniami 360°, brandingiem, projektowaniem opakowań oraz tworzeniem platform kreatywnych, stron www i aplikacji mobilnych. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.