Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
Agencja marketingowa hoh ruszyła z innowacyjną kampanią influencerską dla marki Danio z portfolio Danone wykorzystującą nowe technologie. Kampania ma na celu promocję tegorocznej nowości marki – kremowego jogurtu pitnego Danio.
Kampania influencerska opracowana przez agencję marketingową hoh skupia się na kreatywnych działaniach na platformach TikTok i Instagram. Wykorzystane w niej zostaną zaawansowane technologie takie jak CGI (Computer Generated Imagery) oraz AI (Artificial Intelligence), które pozwolą na stworzenie unikalnych, angażujących i wizualnie atrakcyjnych treści.
W ramach najnowszej kampanii, Mały Głód, brand hero marki Danio, nie tylko po raz pierwszy zabiera głos, ale też atakuje profile wybranych twórców. Zadaniem influencerów będzie pokazanie, jak przy pomocy super kremowego, jogurtu pitnego Danio w niestandardowy sposób poskromić Małego Głoda.
Bardzo cieszymy się z możliwości współpracy z firmą Danone. To dla nas świetna okazja, aby pokazać, jak kreatywnie i efektywnie wykorzystać najnowsze technologie, takie jak CGI i AI, na popularnych platformach społecznościowych. Jesteśmy przekonani, że nasze innowacyjne podejście nie tylko przyciągnie uwagę konsumentów, ale również – pokazując unikalne cechy jogurtu pitnego Danio – zbuduje jego silną pozycję na rynku przynosząc realne efekty biznesowe – powiedział Rafał Janik, Head of Influencer Team, Co-owner hoh.
Po stronie agencji hoh za przygotowywanie strategii, rekomendację influencerów oraz realizację kampanii w social mediach odpowiada Karolina Szaniawska (Senior Project Manager), Daniel Portka (Senior Strategy Manager) oraz Rafał Janik.
Nowy, bogaty w białko i wapń, jogurt pitny Danio, jest dostępny w poręcznych butelkach o pojemności 270 g w czterech atrakcyjnych smakach – klasycznej wanilii, tropikalnego mango, ciasteczkowego oraz truskawkowo-jagodowego.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.