Komunikaty PR

Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio

2024-05-13  |  13:00
Biuro prasowe

Agencja marketingowa hoh ruszyła z innowacyjną kampanią influencerską dla marki Danio z portfolio Danone wykorzystującą nowe technologie. Kampania ma na celu promocję tegorocznej nowości marki – kremowego jogurtu pitnego Danio.

Kampania influencerska opracowana przez agencję marketingową hoh skupia się na kreatywnych działaniach na platformach TikTok i Instagram. Wykorzystane w niej zostaną zaawansowane technologie takie jak CGI (Computer Generated Imagery) oraz AI (Artificial Intelligence), które pozwolą na stworzenie unikalnych, angażujących i wizualnie atrakcyjnych treści.

W ramach najnowszej kampanii, Mały Głód, brand hero marki Danio, nie tylko po raz pierwszy zabiera głos, ale też atakuje profile wybranych twórców. Zadaniem influencerów będzie pokazanie, jak przy pomocy super kremowego, jogurtu pitnego Danio w niestandardowy sposób poskromić Małego Głoda.

Bardzo cieszymy się z możliwości współpracy z firmą Danone. To dla nas świetna okazja, aby pokazać, jak kreatywnie i efektywnie wykorzystać najnowsze technologie, takie jak CGI i AI, na popularnych platformach społecznościowych. Jesteśmy przekonani, że nasze innowacyjne podejście nie tylko przyciągnie uwagę konsumentów, ale również – pokazując unikalne cechy jogurtu pitnego Danio – zbuduje jego silną pozycję na rynku przynosząc realne efekty biznesowe – powiedział Rafał Janik, Head of Influencer Team, Co-owner hoh.

Po stronie agencji hoh za przygotowywanie strategii, rekomendację influencerów oraz realizację kampanii w social mediach odpowiada Karolina Szaniawska (Senior Project Manager), Daniel Portka (Senior Strategy Manager) oraz Rafał Janik.

Nowy, bogaty w białko i wapń, jogurt pitny Danio, jest dostępny w poręcznych butelkach o pojemności 270 g w czterech atrakcyjnych smakach – klasycznej wanilii, tropikalnego mango, ciasteczkowego oraz truskawkowo-jagodowego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury

Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.

Media i PR

M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.