DHL Parcel wsparł kolejną edycję Ultrakrwi

Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
DHL Parcel kolejny raz zaangażował się w ogólnopolską akcję społeczną organizowaną przez Stowarzyszenie Ultrakrew, promującą honorowe krwiodawstwo oraz sportową aktywność. W ramach letniej edycji zebrano 1509 litrów krwi. Dzięki temu można uratować nawet 10 tys. osób! W tym roku poza wsparciem logistycznym, pracownicy DHL Parcel zaangażowali się m.in. w organizowany przez Stowarzyszenie Bieg Razem w Górę oddając krew i pokonując 35 pięter.
Ultrakrew to projekt realizowany przez Stowarzyszenie Ultrakrew. Jego celem jest promocja krwiodawstwa i aktywności fizycznej. Od początku Ultrakrwi zebrano już ponad 7 109 litrów krwi. W tym roku, w ramach letniej edycji stowarzyszenie zaprosiło m.in. do udziału w akcji Bieg Razem w Górę, której uczestnicy mieli do pokonania 35 pięter, 777 schodów i 123 m w górę.
Nazwa biegu „Razem w górę” symbolicznie nawiązywała do połączenia dawcy z biorcą, startujemy razem bez względu na naszą aktualną kondycję. Nazwa biegu to także symboliczne połączenie tych, którzy mogą oddawać krew z osobami, które z wielu powodów nie mogą tego zrobić. Takie osoby także mogły wystartować w biegu. W takim przypadku musiały jednak wykazać się aktywnością i znaleźć osobę, która oddała krew lub jej składniki na hasło ULTRAKREW w ich imieniu – wyjaśnia Jacek Bastian, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Ultrakrew.
DHL Parcel również włączył się aktywnie w Bieg Razem w Górę. Firma zadbała o pełne wsparcie logistyczne akcji, zorganizowała dostawy i doręczyła pakiety informacyjne do uczestników i pozostałych partnerów akcji. Dodatkowo w DHL Parcel zebrała się drużyna, która wzięła udział w biegu. Team DHL postanowił podzielić się tym, co najcenniejsze i uratować niejedno zdrowie i życie – krwią i jej składnikami.
Już od kilku lat aktywnie wspieramy Ultrakrew i jesteśmy niezwykle dumni z tej współpracy. Mamy wspólną misję – łączymy ludzi. DHL Parcel robi to poprzez skomplikowaną sieć logistyczną, a stowarzyszenie poprzez zbiórki krwi, która może trafić do każdego, kto aktualnie jej potrzebuje. To niezwykła idea, pozwalająca podzielić się ważną cząstką siebie i realnie pomóc drugiemu człowiekowi. Poza oddaniem krwi cieszymy się, że mogliśmy zrobić coś wspólnie. W tym biegu wygrywał każdy, kto zdecydował się pomóc – komentuje Justyna Dąbrowska, Menedżer ds. Komunikacji PR, Rzecznik Prasowy DHL Parcel Polska.
Więcej informacji:
Justyna Dąbrowska
Menedżer ds. Komunikacji PR, Rzecznik Prasowy DHL Parcel
e-mail: justyna.dabrowska.wa@dhl.com
kom: 884 207 752

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.