Komunikaty PR

DHL Parcel wsparł kolejną edycję Ultrakrwi

2023-10-10  |  13:39
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

DHL Parcel kolejny raz zaangażował się w ogólnopolską akcję społeczną organizowaną przez Stowarzyszenie Ultrakrew, promującą honorowe krwiodawstwo oraz sportową aktywność. W ramach letniej edycji  zebrano 1509 litrów krwi. Dzięki temu można uratować nawet 10 tys. osób! W tym roku poza wsparciem logistycznym, pracownicy DHL Parcel zaangażowali się m.in. w organizowany przez Stowarzyszenie Bieg Razem w Górę oddając krew i pokonując 35 pięter.

Ultrakrew to projekt realizowany przez Stowarzyszenie Ultrakrew. Jego celem jest promocja krwiodawstwa i aktywności fizycznej. Od początku Ultrakrwi zebrano już ponad 7 109 litrów krwi. W tym roku, w ramach letniej edycji stowarzyszenie zaprosiło m.in. do udziału w akcji Bieg Razem w Górę, której uczestnicy mieli do pokonania 35 pięter, 777 schodów i 123 m w górę.

Nazwa biegu „Razem w górę” symbolicznie nawiązywała do połączenia dawcy z biorcą, startujemy razem bez względu na naszą aktualną kondycję. Nazwa biegu to także symboliczne połączenie tych, którzy mogą oddawać krew z osobami, które z wielu powodów nie mogą tego zrobić. Takie osoby także mogły wystartować w biegu. W takim przypadku musiały jednak wykazać się aktywnością i znaleźć osobę, która oddała krew lub jej składniki na hasło ULTRAKREW w ich imieniuwyjaśnia Jacek Bastian, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Ultrakrew.

DHL Parcel również włączył się aktywnie w Bieg Razem w Górę. Firma zadbała o pełne wsparcie logistyczne akcji, zorganizowała dostawy i doręczyła pakiety informacyjne do uczestników i pozostałych partnerów akcji. Dodatkowo w DHL Parcel zebrała się drużyna, która wzięła udział w biegu. Team DHL postanowił podzielić się tym, co  najcenniejsze i uratować niejedno zdrowie i życie – krwią i jej składnikami.

Już od kilku lat aktywnie wspieramy Ultrakrew i jesteśmy niezwykle dumni z tej współpracy. Mamy wspólną misję – łączymy ludzi. DHL Parcel robi to poprzez skomplikowaną sieć logistyczną, a stowarzyszenie poprzez zbiórki krwi, która może trafić do każdego, kto aktualnie jej potrzebuje. To niezwykła idea, pozwalająca podzielić się ważną cząstką siebie i realnie pomóc drugiemu człowiekowi. Poza oddaniem krwi cieszymy się, że mogliśmy zrobić coś wspólnie. W tym biegu wygrywał każdy, kto zdecydował się pomóc komentuje Justyna Dąbrowska, Menedżer ds. Komunikacji PR, Rzecznik Prasowy DHL Parcel Polska.


Więcej informacji:

Justyna Dąbrowska

Menedżer ds. Komunikacji PR, Rzecznik Prasowy DHL Parcel
e-mail: justyna.dabrowska.wa@dhl.com
kom: 884 207 752

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury

Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.

Media i PR

M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.