DHL Parcel wsparł kolejną edycję Ultrakrwi
Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
DHL Parcel kolejny raz zaangażował się w ogólnopolską akcję społeczną organizowaną przez Stowarzyszenie Ultrakrew, promującą honorowe krwiodawstwo oraz sportową aktywność. W ramach letniej edycji zebrano 1509 litrów krwi. Dzięki temu można uratować nawet 10 tys. osób! W tym roku poza wsparciem logistycznym, pracownicy DHL Parcel zaangażowali się m.in. w organizowany przez Stowarzyszenie Bieg Razem w Górę oddając krew i pokonując 35 pięter.
Ultrakrew to projekt realizowany przez Stowarzyszenie Ultrakrew. Jego celem jest promocja krwiodawstwa i aktywności fizycznej. Od początku Ultrakrwi zebrano już ponad 7 109 litrów krwi. W tym roku, w ramach letniej edycji stowarzyszenie zaprosiło m.in. do udziału w akcji Bieg Razem w Górę, której uczestnicy mieli do pokonania 35 pięter, 777 schodów i 123 m w górę.
Nazwa biegu „Razem w górę” symbolicznie nawiązywała do połączenia dawcy z biorcą, startujemy razem bez względu na naszą aktualną kondycję. Nazwa biegu to także symboliczne połączenie tych, którzy mogą oddawać krew z osobami, które z wielu powodów nie mogą tego zrobić. Takie osoby także mogły wystartować w biegu. W takim przypadku musiały jednak wykazać się aktywnością i znaleźć osobę, która oddała krew lub jej składniki na hasło ULTRAKREW w ich imieniu – wyjaśnia Jacek Bastian, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Ultrakrew.
DHL Parcel również włączył się aktywnie w Bieg Razem w Górę. Firma zadbała o pełne wsparcie logistyczne akcji, zorganizowała dostawy i doręczyła pakiety informacyjne do uczestników i pozostałych partnerów akcji. Dodatkowo w DHL Parcel zebrała się drużyna, która wzięła udział w biegu. Team DHL postanowił podzielić się tym, co najcenniejsze i uratować niejedno zdrowie i życie – krwią i jej składnikami.
Już od kilku lat aktywnie wspieramy Ultrakrew i jesteśmy niezwykle dumni z tej współpracy. Mamy wspólną misję – łączymy ludzi. DHL Parcel robi to poprzez skomplikowaną sieć logistyczną, a stowarzyszenie poprzez zbiórki krwi, która może trafić do każdego, kto aktualnie jej potrzebuje. To niezwykła idea, pozwalająca podzielić się ważną cząstką siebie i realnie pomóc drugiemu człowiekowi. Poza oddaniem krwi cieszymy się, że mogliśmy zrobić coś wspólnie. W tym biegu wygrywał każdy, kto zdecydował się pomóc – komentuje Justyna Dąbrowska, Menedżer ds. Komunikacji PR, Rzecznik Prasowy DHL Parcel Polska.
Więcej informacji:
Justyna Dąbrowska
Menedżer ds. Komunikacji PR, Rzecznik Prasowy DHL Parcel
e-mail: justyna.dabrowska.wa@dhl.com
kom: 884 207 752
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.