DHL Parcel wsparł kolejną edycję Ultrakrwi

Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
DHL Parcel kolejny raz zaangażował się w ogólnopolską akcję społeczną organizowaną przez Stowarzyszenie Ultrakrew, promującą honorowe krwiodawstwo oraz sportową aktywność. W ramach letniej edycji zebrano 1509 litrów krwi. Dzięki temu można uratować nawet 10 tys. osób! W tym roku poza wsparciem logistycznym, pracownicy DHL Parcel zaangażowali się m.in. w organizowany przez Stowarzyszenie Bieg Razem w Górę oddając krew i pokonując 35 pięter.
Ultrakrew to projekt realizowany przez Stowarzyszenie Ultrakrew. Jego celem jest promocja krwiodawstwa i aktywności fizycznej. Od początku Ultrakrwi zebrano już ponad 7 109 litrów krwi. W tym roku, w ramach letniej edycji stowarzyszenie zaprosiło m.in. do udziału w akcji Bieg Razem w Górę, której uczestnicy mieli do pokonania 35 pięter, 777 schodów i 123 m w górę.
Nazwa biegu „Razem w górę” symbolicznie nawiązywała do połączenia dawcy z biorcą, startujemy razem bez względu na naszą aktualną kondycję. Nazwa biegu to także symboliczne połączenie tych, którzy mogą oddawać krew z osobami, które z wielu powodów nie mogą tego zrobić. Takie osoby także mogły wystartować w biegu. W takim przypadku musiały jednak wykazać się aktywnością i znaleźć osobę, która oddała krew lub jej składniki na hasło ULTRAKREW w ich imieniu – wyjaśnia Jacek Bastian, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Ultrakrew.
DHL Parcel również włączył się aktywnie w Bieg Razem w Górę. Firma zadbała o pełne wsparcie logistyczne akcji, zorganizowała dostawy i doręczyła pakiety informacyjne do uczestników i pozostałych partnerów akcji. Dodatkowo w DHL Parcel zebrała się drużyna, która wzięła udział w biegu. Team DHL postanowił podzielić się tym, co najcenniejsze i uratować niejedno zdrowie i życie – krwią i jej składnikami.
Już od kilku lat aktywnie wspieramy Ultrakrew i jesteśmy niezwykle dumni z tej współpracy. Mamy wspólną misję – łączymy ludzi. DHL Parcel robi to poprzez skomplikowaną sieć logistyczną, a stowarzyszenie poprzez zbiórki krwi, która może trafić do każdego, kto aktualnie jej potrzebuje. To niezwykła idea, pozwalająca podzielić się ważną cząstką siebie i realnie pomóc drugiemu człowiekowi. Poza oddaniem krwi cieszymy się, że mogliśmy zrobić coś wspólnie. W tym biegu wygrywał każdy, kto zdecydował się pomóc – komentuje Justyna Dąbrowska, Menedżer ds. Komunikacji PR, Rzecznik Prasowy DHL Parcel Polska.
Więcej informacji:
Justyna Dąbrowska
Menedżer ds. Komunikacji PR, Rzecznik Prasowy DHL Parcel
e-mail: justyna.dabrowska.wa@dhl.com
kom: 884 207 752

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.