DHL Parcel wsparł kolejną edycję Ultrakrwi
Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
DHL Parcel kolejny raz zaangażował się w ogólnopolską akcję społeczną organizowaną przez Stowarzyszenie Ultrakrew, promującą honorowe krwiodawstwo oraz sportową aktywność. W ramach letniej edycji zebrano 1509 litrów krwi. Dzięki temu można uratować nawet 10 tys. osób! W tym roku poza wsparciem logistycznym, pracownicy DHL Parcel zaangażowali się m.in. w organizowany przez Stowarzyszenie Bieg Razem w Górę oddając krew i pokonując 35 pięter.
Ultrakrew to projekt realizowany przez Stowarzyszenie Ultrakrew. Jego celem jest promocja krwiodawstwa i aktywności fizycznej. Od początku Ultrakrwi zebrano już ponad 7 109 litrów krwi. W tym roku, w ramach letniej edycji stowarzyszenie zaprosiło m.in. do udziału w akcji Bieg Razem w Górę, której uczestnicy mieli do pokonania 35 pięter, 777 schodów i 123 m w górę.
Nazwa biegu „Razem w górę” symbolicznie nawiązywała do połączenia dawcy z biorcą, startujemy razem bez względu na naszą aktualną kondycję. Nazwa biegu to także symboliczne połączenie tych, którzy mogą oddawać krew z osobami, które z wielu powodów nie mogą tego zrobić. Takie osoby także mogły wystartować w biegu. W takim przypadku musiały jednak wykazać się aktywnością i znaleźć osobę, która oddała krew lub jej składniki na hasło ULTRAKREW w ich imieniu – wyjaśnia Jacek Bastian, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Ultrakrew.
DHL Parcel również włączył się aktywnie w Bieg Razem w Górę. Firma zadbała o pełne wsparcie logistyczne akcji, zorganizowała dostawy i doręczyła pakiety informacyjne do uczestników i pozostałych partnerów akcji. Dodatkowo w DHL Parcel zebrała się drużyna, która wzięła udział w biegu. Team DHL postanowił podzielić się tym, co najcenniejsze i uratować niejedno zdrowie i życie – krwią i jej składnikami.
Już od kilku lat aktywnie wspieramy Ultrakrew i jesteśmy niezwykle dumni z tej współpracy. Mamy wspólną misję – łączymy ludzi. DHL Parcel robi to poprzez skomplikowaną sieć logistyczną, a stowarzyszenie poprzez zbiórki krwi, która może trafić do każdego, kto aktualnie jej potrzebuje. To niezwykła idea, pozwalająca podzielić się ważną cząstką siebie i realnie pomóc drugiemu człowiekowi. Poza oddaniem krwi cieszymy się, że mogliśmy zrobić coś wspólnie. W tym biegu wygrywał każdy, kto zdecydował się pomóc – komentuje Justyna Dąbrowska, Menedżer ds. Komunikacji PR, Rzecznik Prasowy DHL Parcel Polska.
Więcej informacji:
Justyna Dąbrowska
Menedżer ds. Komunikacji PR, Rzecznik Prasowy DHL Parcel
e-mail: justyna.dabrowska.wa@dhl.com
kom: 884 207 752
Znaczenie stref brandowych podczas eventów
FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.