Komunikaty PR

Lagardère Travel Retail w Polsce łączy siły z Kino Świat

2024-11-07  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Maksymiuk
PR Hub

Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu

W kilkuset sklepach prowadzonych przez Lagardère Travel Retail w Polsce w mieście i na lotniskach pojawiły się maskotki i książki ze świata Paddingtona. Na gości kawiarni Costa Coffee i So Coffee czekają z kolei konkursy, w których można wygrać podwójne zaproszenia na film. To efekt współpracy operatora z Kino Świat, który jest wiodącym dystrybutorem filmów w Polsce. Akcja potrwa do 1 grudnia.

Współpraca Lagardère Travel Retail w Polsce z Kino Świat ma związek z premierą filmu “Paddington w Peru”, która w Polsce jest zaplanowana na 15 listopada. Klienci wybranych sklepów z sieci Inmedio, Relay i 1Minute znajdą w nich licencjonowane produkty ze świata Misia Paddingtona. Poza maskotkami z Rainbow Designs i aktywizującymi książeczkami dla najmłodszych, 13 listopada w ofercie pojawi się też zupełna nowość od wydawnictwa Znak: książka Anny Wilson pt. “Paddington w Peru. Opowieść filmowa”. Dodatkowo, przez prawie miesiąc na ekranach LCD w witrynach wybranych sklepów będzie emitowany zwiastun filmu. Film będzie też komunikowany wewnątrz punktów: na ekranach, naklejkach i plakatach.

Akcja promocyjna obejmuje też kawiarnie prowadzone przez Lagardère Travel Retail w Polsce – So Coffee i Costa Coffee. W mediach społecznościowych obu marek organizowane są konkursy z nagrodami. Do wygrania aż 100 podwójnych zaproszeń do kina.

Lagardère Travel Retail globalnie zaangażowała się w promocję trzeciej części przygód misia. Również w Polsce chętnie podjęliśmy to wyzwanie. Wspólne działania z Kino Świat są dla nas z jednej strony wyjątkową okazją do tego, żeby szerzej otworzyć naszą sieć na rodziny z dziećmi, a z drugiej – szansą na dostarczenie zarówno młodszym, jak i starszym klientom masy bardzo pozytywnych emocji zarezerwowanych na co dzień dla świata rozrywki. Dodatkowo cieszy nas współpraca z partnerem, który tak jak my stawia na budowanie wartościowych doświadczeń dla klientów – zaznacza Magdalena Charczuk, dyrektor ds. marketingu i innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce.

Działania promocyjne będą realizowane zarówno w mieście, jak i na lotniskach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Hub
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”. W rolach głównych Edyta Her Biuro prasowe
2024-12-11 | 11:00

Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”. W rolach głównych Edyta Her

Komfort - ekspert w zakresie kompleksowej renowacji wnętrz, po raz pierwszy w swojej historii wchodzi na rynek produkcji rozrywkowych. Już 9 grudnia na kanale YouTube marki odbędzie się
Media i PR Idealny prezent dla miłośników kawy? - Skomponuj świąteczny zestaw od Starbucks!
2024-12-05 | 13:55

Idealny prezent dla miłośników kawy? - Skomponuj świąteczny zestaw od Starbucks!

W szaleństwie przedświątecznych zakupów i spraw do załatwienia Starbucks zadbał nie tylko o to, aby móc odpocząć od zgiełku i zrelaksować się w ciepłej atmosferze
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Ochrona środowiska

Do lutego 2025 roku państwa ONZ muszą przedstawić swoje nowe zobowiązania klimatyczne. Na razie emisje gazów cieplarnianych wciąż rosną

Do lutego 2025 roku państwa ONZ powinny przedstawić swoje nowe deklaracje działań klimatycznych na okres po 2030 roku. Eksperci podkreślają, że powinny one zakładać ambitne cele, w tym również w zakresie redukcji emisji, żeby sprostać założeniom porozumienia paryskiego. Problem w tym, że nawet dotychczasowe zobowiązania na kolejnych kilka lat są wdrażane w zbyt wolnym tempie, o czym najlepiej świadczy fakt, że globalne emisje CO2 wciąż rosną.

Transport

W Europie segment elektrycznych małych aut miejskich zapóźniony o trzy–cztery lata. Hyundai chce to zmienić

Niewielki, ale pojemny dwubryłowy samochód z segmentu małych aut miejskich – Hyundai Inster – to najnowsza propozycja koreańskiego producenta. Samochód przedstawiany jest jako najtańszy elektryk w ofercie Hyundaia, który ma przekonać do elektromobilności kolejną grupę kierowców. Tym bardziej że dotąd na rynku brakowało aut elektrycznych z segmentu A. W nowym modelu producent zastosował zaawansowane technologie, m.in. system pompy ciepła, która ogrzewa akumulator, by zminimalizować utratę energii.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.