Komunikaty PR

“Meet at Rift” - święto dla miłośników produkcji Riot Games

2022-07-04  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

19-21 sierpnia w łódzkim Centrum Nauki i Techniki EC1 odbędzie się festiwal “Meet at Rift”. Jest to pierwsze w Polsce wydarzenie, które zgromadzi miłośników niepowtarzalnego uniwersum stworzonego przez Riot Games. Partnerem tytularnym imprezy została marka Displate, natomiast Alior Bank wraz z Mastercard zostali jej głównymi partnerami.

Czym jest Meet at Rift?

Meet at Rift to pierwszy w Polsce festiwal dla miłośników gier Riot Games, organizowany przez agencję GAM3RS_X. Amerykańskie studio przez dwanaście lat działalności zebrało wokół swoich produkcji jedną z największych i najbardziej zaangażowanych społeczności na świecie. Jej przedstawiciele codziennie zanurzają się w świat wirtualny aby cieszyć się ze starannie rozwijanych gier, nie tylko pod względem rozrywki, ale również całej otoczki - historii bohaterów, ich relacji, czy idei. Wydarzenie Meet at Rift da im unikalną okazję aby spotkać się w świecie realnym i podzielić się swoją pasją z innymi miłośnikami tego uniwersum. 

- Meet at Rift to już kolejna inicjatywa skierowana do graczy. Po karcie z wizerunkiem jednej z bohaterek LoL przyszedł czas na festiwal, którego wspólnie z MasterCard zostaliśmy partnerem głównym. League of Legends, czyli największy projekt studia Riot Games, mimo premiery w 2009 roku, wciąż jest najczęściej rozgrywaną grą komputerową na PC na świecie. Esport to ogromna i bardzo dynamiczna gałąź biznesu, która skupia wokół siebie wielkie grono fanów i coraz częściej podlega profesjonalizacji. Tylko w 2021 roku wydatki związane z gamingiem przekroczyły w Polsce 2,4 mld zł. Widzimy potencjał w tej grupie, dlatego z chęcią angażujemy się w wydarzenia takie, jak to – mówi Krzysztof Konieczka, Dyrektor Działu Daily Banking z Alior Bank.

- Wśród fanów Displate znajdziemy mnóstwo graczy, a wielu z nich uwielbia gry studia Riot Games. Dlatego jest nam niezmiernie miło ogłosić współpracę tytularną przy Displate Meet at Rift! Wydarzeniu, które w całości jest dedykowane fanom gier, które wyszły spod skrzydeł Riot. Nie mogliśmy sobie wybrać lepszej okazji do inauguracji naszych esportowych działań w Polsce - mówi Bartosz Maćkowiak - Esport Partnerships Manager w Displate

Cechą szczególną imprezy będzie fakt, że nie skupi się ona na jednej grze, a całym multiwersum stworzonym przez Riot Games - w tym muzyce, komiksach oraz cosplayu. Wszyscy są mile widziani! 

Unikalne strefy, esportowe emocje i spotkania z gwiazdami

League of Legends - jedną z największych stref będzie obszar poświęcony Lidze Legend, czyli najpopularniejszej grze esportowej na świecie. W trakcie wydarzenia “Meet at Rift” odbędą się rozgrywki ligi Baltic Playground, dzięki której każdy mógł rozpocząć swoją przygodę ze sportem elektronicznym. Przewidziane są także strefy free to play, zabawy i mini-turnieje dla gości. 

VALORANT - shooter produkcji Riot Games szybko podbił serca fanów wartkiej rozgrywki na całym świecie. Jako jedyna produkcja wybija się poza uniwersum Runeterry, tworząc własny, równie oryginalny świat. Na dedykowanej strefie zaplanowane są rozgrywki w ramach Polskiej Ligi Esportowej, strefa free to play i wiele atrakcji związanych z VALORANT dla odwiedzających. 

Teamfight Tactics - przedstawiciel gatunku, który dał “strategiom” drugą młodość. Absolutnie najlepszy auto-battler na świecie, a świadczą o tym statystyki - codziennie gra w niego dziesięć milionów graczy. Na dedykowanej strefie TFT każdy będzie mógł zapoznać się z tą grą i zagrać w przygotowanych strefach free to play. 

League of Legends: Wild Rift - gry mobilne to zdecydowanie największa gałąź gamingu, zarówno pod względem liczby graczy, jak i przychodów branży. Dlatego też fani mobilnej rozgrywki również znajdą coś dla siebie - uczestnicy wydarzenia będą mogli sprawdzić swoich sił na mobilnych strefach przygotowanych dla gości. 

Legends of Runeterra - najmniejsza, ale na pewno nie mniej ważna produkcja Riot Games. Karcianka w świecie Runeterry ma swoje wąskie, lecz oddane grono fanów, którzy mogą liczyć na możliwość wzięcia udziału w mini rozgrywkach dedykowanych tej grze, a także przygotowana będzie strefa free to play, dla każdego, kto chciałby spróbować zagrać. 

Jeszcze więcej atrakcji - organizatorzy planują dodatkowe aktywności. W trakcie imprezy odbędzie się konkurs cosplay związany z produkcjami Riot Games, a także możliwość spotkania znanych osobistości, wszak wydarzenie odwiedzą między innymi Damian “Nervarien” Ziaja, Jakub “Kubon” Turewicz czy Krzysztof “ArQuel” Sauć i wielu, wielu innych, z którymi będzie można zamienić kilka słów i zbić przysłowiową piątkę na strefie meet&greet. Ponadto na evencie znajdą się również stoiska partnerów z dodatkowymi atrakcjami dla gości. 

Gdzie i kiedy?

Meet at Rift odbędzie się w dniach 19, 20 oraz 21 sierpnia w Łodzi w Centrum Nauki i Techniki EC1. Wstęp dla wszystkich uczestników będzie darmowy. 

Partnerzy wydarzenia

Partnerem tytularnym wydarzenia została marka Displate producent unikatowych i ręcznie wykonywanych metalowych plakatów, zaprojektowanych w taki sposób, aby ukazywać nasze pasje. 

Głównym partnerem imprezy zostali Alior Bank wraz z Mastercard. Bank w swojej ofercie posiada “Konto dla gracza”, dzięki któremu można zdobywać aż 1380 Riot Points co miesiąc, nie ponosząc przy tym żadnych kosztów prowadzenia konta!

Patronem medialnym eventu są Radio ESKA oraz Polsat Games. 

Informacje 

Więcej informacji o zapowiadanym wydarzeniu będzie można znaleźć na kanałach social media: 

  • Facebook: https://www.facebook.com/Meet-at-Rift-Festival-107699011987343

  • Facebook Wydarzenie: https://www.facebook.com/events/4956850211085889

  • Instagram: https://www.instagram.com/meetatrift_festival/

  • Twitter: https://twitter.com/MeetAtRift

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.