Komunikaty PR

Nowa kampania, nowe opakowania, nowy styl piwny – Książęce odświeża wizerunek

2020-03-18  |  15:00

Książęce wkroczy w tegoroczny sezon piwny w zupełnie nowej odsłonie. Marka kompleksowo odświeża swój wizerunek, tak by lepiej odpowiadał jej charakterowi premium i różnorodności, a zarazem był jeszcze bardziej atrakcyjny dla konsumentów.

W związku z tym wkrótce ruszy zupełnie nowa platforma komunikacyjna marki, która zaprosi konsumentów do Książęcego świata piw i odwiedzenia miejsc charakterystycznych dla różnych wariantów. W pierwszym spocie smak Książęcego IPA zabierze miłośników specjalności do Nowego Orleanu, kołyszącego się w rytmie bluesa, gdzie poczują delikatną piwną goryczkę niczym dźwięki muzyki. Reklama o dł. 30 sekund będzie emitowana w kanałach TV i Internecie od 9 marca.

Z jej koncepcją współgrają odświeżone etykiety Książęcego, nawiązujące do miejsc pochodzenia poszczególnych stylów. Każda łączy wyrazisty kolor z subtelną ilustracją – graficzną opowieścią o historii danego wariantu. I tak na Książęcym IPA widnieje angielski okręt płynący do Indii, zaś Czerwony Lager, piwo w stylu Vienna lager, prezentuje rycinę elegancką i wyszukaną niczym wiedeński pałac.

- Dzięki nowej platformie komunikacyjnej konsumenci będą mogli odbyć podróż po świecie Książęcego: odkryć jego bogactwo, poznać specyfikę specjalności, poczuć ich klimat. To inspirująca, pełna wrażeń wyprawa – tłumaczy Maciej Kuś, brand manager marki. – Z kolei nowe opakowania podkreślają charakter premium całej kolekcji, ale także mają pomóc szybciej znaleźć na półce poszczególne warianty i lepiej je rozróżniać – dodaje.

Pod koniec lutego na sklepowe półki trafiła tegoroczna nowość spod znaku Książęcego. Styl Irish Red Ale stanowi efekt kolejnej podróży i dalszego eksplorowania świata piwa przez markę, a konkretnie inspiracji tradycjami browarniczymi Zielonej Wyspy. W tym piwie górnej fermentacji koneserzy odnajdą delikatną, karmelową słodycz, zapach toffi i orzechów oraz goryczkowy finisz. Doskonale podkreśla ono smak pieczonych mięs, twardych żółtych serów oraz orzechów.

- Wierzymy, że nowe Książęce podbije serca i podniebienia piwoszy choćby dlatego, że Irlandia i irlandzkie puby cieszą się w naszym kraju wielką sympatią – mówi Gabriela Janusz, specjalista ds. zarządzania marką – Jednak przy wyborze kolejnego wariantu do kolekcji kierowaliśmy się nie tylko pozytywnymi skojarzeniami, ale przede wszystkim faktem, że klasyczne irlandzkie piwo typu ale ma wielki potencjał i jest jednym z najszybciej rosnących stylów piwnych wśród specjalności w Polsce.

Książęce Irish Ale Kompanii Piwowarskiej otrzyma silne wsparcie w punktach sprzedaży – dzięki bardzo widocznym materiałom POSM – jak również w telewizji, Internecie oraz w lokalach gastronomicznych. Nowe etykiety piw Książęce zaprojektowała agencja Mango Design. Autorem najnowszej koncepcji kreatywnej marki jest agencja Scholz & Friends. Spot reklamowy zrealizował dom produkcyjny Dynamo, zaś postprodukcję wykonało studio Televisor. Za aktywności w digitalu odpowiada agencja GONG, a wsparcie PR zapewnia Tailor Made PR. Zakupem mediów zajął się Zenith.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.