Komunikaty PR

Nowa twórczyni w Papaya Roster. Do impresariatu artystów dołącza Ada Zielińska

2023-07-04  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Litwińska
Be Communications S.C.

Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl

Ada ma szerokie zainteresowania w obszarze swojej pracy i pasji zarazem, tworzy w przestrzeni fotografii, filmu i instalacji. 

Ukończyła studia w pracowni Narracji Fotograficznej na wydziale Sztuki Mediów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Fotografię studiowała także na Uniwersytecie Śląskim. Zawodowo zajmuje się fotografią, reżyserią i art brandingiem.

Jej prace zostały wielokrotnie wyróżnione oraz docenione w środowiskach sztuki i fotografii, a sama Ada w 2020 roku otrzymała Stypendium Młoda Polska za realizację projektu Post Turystyka. W tym samym oraz kolejnym roku została finalistką konkursu Palm*Photo Prize. Również od 2021 roku należy do programu “Futures”, wyróżniającego najzdolniejszych europejskich fotografów.
Ada Zielińska zdobywała doświadczenie realizując projekty w obszarze sztuki oraz pracując jako dyrektor artystyczna w agencjach 2012, Gong oraz McCann. Od 2021 współpracuje z marką Porsche, dla której opracowała odważne, niestandardowe realizacje. Jest także współtwórczynią kampanii dla m.in. Netflix oraz Banku PKO.

Papaya Roster, impresariat twórczyń i twórców, kierowany przez Monikę Jabłońską, skupia obecnie kilkadziesiąt osób w Polsce i za granicą.

 

KONTAKT DLA MEDIÓW

Paulina Świerczewska, Biuro Papaya New Directors

T: 508 430 278

E: paulina.swierczewska@papaya-films.com

 

Anna Litwińska, Be Communications

T: 669 404 434

E: a.litwinska@becomms.pl

 

Zobacz wybraną pracę Ady Zielińskiej, klikając w "więcej informacji" poniżej.  

PORSCHE - SUNKEN ROMANCE

Pomysł i scenariusz: Ada Zielińska, Reżyseria: Ada Zielińska i Dominik Panasiuk

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.