Nowa twórczyni w Papaya Roster. Do impresariatu artystów dołącza Ada Zielińska
Be Communications S.C.
Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
Ada ma szerokie zainteresowania w obszarze swojej pracy i pasji zarazem, tworzy w przestrzeni fotografii, filmu i instalacji.
Ukończyła studia w pracowni Narracji Fotograficznej na wydziale Sztuki Mediów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Fotografię studiowała także na Uniwersytecie Śląskim. Zawodowo zajmuje się fotografią, reżyserią i art brandingiem.
Jej prace zostały wielokrotnie wyróżnione oraz docenione w środowiskach sztuki i fotografii, a sama Ada w 2020 roku otrzymała Stypendium Młoda Polska za realizację projektu Post Turystyka. W tym samym oraz kolejnym roku została finalistką konkursu Palm*Photo Prize. Również od 2021 roku należy do programu “Futures”, wyróżniającego najzdolniejszych europejskich fotografów.
Ada Zielińska zdobywała doświadczenie realizując projekty w obszarze sztuki oraz pracując jako dyrektor artystyczna w agencjach 2012, Gong oraz McCann. Od 2021 współpracuje z marką Porsche, dla której opracowała odważne, niestandardowe realizacje. Jest także współtwórczynią kampanii dla m.in. Netflix oraz Banku PKO.
Papaya Roster, impresariat twórczyń i twórców, kierowany przez Monikę Jabłońską, skupia obecnie kilkadziesiąt osób w Polsce i za granicą.
KONTAKT DLA MEDIÓW
Paulina Świerczewska, Biuro Papaya New Directors
T: 508 430 278
E: paulina.swierczewska@papaya-films.com
Anna Litwińska, Be Communications
T: 669 404 434
E: a.litwinska@becomms.pl
Zobacz wybraną pracę Ady Zielińskiej, klikając w "więcej informacji" poniżej.
PORSCHE - SUNKEN ROMANCE
Pomysł i scenariusz: Ada Zielińska, Reżyseria: Ada Zielińska i Dominik Panasiuk
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.