Nowa twórczyni w Papaya Roster. Do impresariatu artystów dołącza Ada Zielińska
Be Communications S.C.
Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
Ada ma szerokie zainteresowania w obszarze swojej pracy i pasji zarazem, tworzy w przestrzeni fotografii, filmu i instalacji.
Ukończyła studia w pracowni Narracji Fotograficznej na wydziale Sztuki Mediów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Fotografię studiowała także na Uniwersytecie Śląskim. Zawodowo zajmuje się fotografią, reżyserią i art brandingiem.
Jej prace zostały wielokrotnie wyróżnione oraz docenione w środowiskach sztuki i fotografii, a sama Ada w 2020 roku otrzymała Stypendium Młoda Polska za realizację projektu Post Turystyka. W tym samym oraz kolejnym roku została finalistką konkursu Palm*Photo Prize. Również od 2021 roku należy do programu “Futures”, wyróżniającego najzdolniejszych europejskich fotografów.
Ada Zielińska zdobywała doświadczenie realizując projekty w obszarze sztuki oraz pracując jako dyrektor artystyczna w agencjach 2012, Gong oraz McCann. Od 2021 współpracuje z marką Porsche, dla której opracowała odważne, niestandardowe realizacje. Jest także współtwórczynią kampanii dla m.in. Netflix oraz Banku PKO.
Papaya Roster, impresariat twórczyń i twórców, kierowany przez Monikę Jabłońską, skupia obecnie kilkadziesiąt osób w Polsce i za granicą.
KONTAKT DLA MEDIÓW
Paulina Świerczewska, Biuro Papaya New Directors
T: 508 430 278
E: paulina.swierczewska@papaya-films.com
Anna Litwińska, Be Communications
T: 669 404 434
E: a.litwinska@becomms.pl
Zobacz wybraną pracę Ady Zielińskiej, klikając w "więcej informacji" poniżej.
PORSCHE - SUNKEN ROMANCE
Pomysł i scenariusz: Ada Zielińska, Reżyseria: Ada Zielińska i Dominik Panasiuk
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.