PR Hub poprowadzi działania komunikacyjne dla ONDE
Alicja Zaborska
PR Hub Sp z o.o.
Długa 16
00-238 Warszawa
alicja.zaborska|prhub.eu| |alicja.zaborska|prhub.eu
+ 48 533 337 960
https://prhub.eu/
Agencja PR Hub opracowała strategię i zrealizuje działania komunikacyjne dla Programu Grantowego SOFIA firmy ONDE – czołowego generalnego wykonawcy farm wiatrowych i fotowoltaicznych w Polsce. PR Hub będzie odpowiadał za komunikację pierwszej edycji Programu SOFIA realizowanego w ramach projektu ONDE FLOW. Program zakłada realizację projektów badawczych z zakresu OZE. To znakomity przykład współpracy biznesu i nauki.
Młodzi naukowcy dostali kolejne wsparcie od biznesu. SOFIA (Science Onde Flow Innovation Academy) to program skierowany do osób, które swoją wiedzę chcą przekuć w projekty naukowo-badawcze związane z tematyką odnawialnych źródeł energii. Pula środków przeznaczonych na stypendia wynosi 200 000 zł, a wysokość dofinansowania poszczególnych prac uzależniona będzie od wybranego obszaru badawczego. Do współpracy przy projekcie zostali zaangażowani wartościowi partnerzy merytoryczni zarówno z branży OZE, jak i ze środowisk naukowych. W programie SOFIA wraz z ONDE uczestniczą też HUAWEI, Akademia Górniczo-Hutnicza, Politechnika Bydgoska, Politechnika Warszawska oraz Stowarzyszenie z Energią o Prawie.
Działania komunikacyjne przy pierwszej edycji projektu zostały powierzone agencji PR Hub, która specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, projektach badawczych i edukacyjnych. Działania agencji obejmują m.in. media relations, komunikację w social media, realizację kampanii mediowej i strategiczne doradztwo komunikacyjne. Celem aktywności jest zwrócenie uwagi na innowacje i możliwości w zakresie energetyki odnawialnej oraz promocja nowych, ekologicznych rozwiązań i projektów badawczych.
Współpraca ma charakter projektowy.
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.