Komunikaty PR

"A może nad morze… z Radiem ZET”. VEGETA podsumowuje wakacyjną akcję

2024-09-03  |  01:00
Biuro prasowe

Marka VEGETA od lat stara się podkreślać smak dań Polaków w ich kuchni, ale tego lata postanowiła również umilić im wakacyjny czas! W ramach akcji "A może nad morze… z Radiem ZET" podczas sześciu wakacyjnych weekendów, urlopowicze mogli odwiedzić strefę marki, gdzie czekało na nich mnóstwo atrakcji i smakowitych przekąsek.

Wakacje z marką VEGETA

"A może nad morze… z Radiem ZET" to coroczne wydarzenie organizowane przez radiostację, które odbywa się w najpopularniejszych nadmorskich miejscowościach Polski. W tym roku była to Krynica Morska, Władysławowo, Łeba, Mielno, Pobierowo oraz Międzyzdroje. W ramach wydarzenia można było uczestniczyć w licznych konkursach i aktywnościach zorganizowanych przez partnerów – jednym z nich była VEGETA. W wyznaczonej strefie marki przygotowano wiele atrakcji skierowanych zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Prowadzone były m.in. zajęcia sportowe i konkursy z nagrodami, a dla wszystkich zaangażowanych marka przyszykowała przekąski, w tym popcorn z przyprawą VEGETA. Uczestnicy mogli liczyć również na podarunki w postaci produktów marki.

„Połączenie wakacyjnej, rozrywkowej atmosfery z aktywnym wypoczynkiem w rytm muzyki radia ZET to właśnie to, czego mogli doświadczyć urlopowicze w nadmorskich kurortach w strefie VEGETA. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy być partnerem tej akcji, która umożliwiła nam spotkanie i porozmawianie, a także wspólną zabawę z konsumentami.” – mówi Joanna Ściebura, Brand Manager w Podravka Polska. „Latem intensywnie pracowaliśmy również nad urozmaiceniem naszej oferty, o czym konsumenci będą mogli się przekonać już w najbliższych miesiącach.” – dodaje.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.