"A może nad morze… z Radiem ZET”. VEGETA podsumowuje wakacyjną akcję
Marka VEGETA od lat stara się podkreślać smak dań Polaków w ich kuchni, ale tego lata postanowiła również umilić im wakacyjny czas! W ramach akcji "A może nad morze… z Radiem ZET" podczas sześciu wakacyjnych weekendów, urlopowicze mogli odwiedzić strefę marki, gdzie czekało na nich mnóstwo atrakcji i smakowitych przekąsek.
Wakacje z marką VEGETA
"A może nad morze… z Radiem ZET" to coroczne wydarzenie organizowane przez radiostację, które odbywa się w najpopularniejszych nadmorskich miejscowościach Polski. W tym roku była to Krynica Morska, Władysławowo, Łeba, Mielno, Pobierowo oraz Międzyzdroje. W ramach wydarzenia można było uczestniczyć w licznych konkursach i aktywnościach zorganizowanych przez partnerów – jednym z nich była VEGETA. W wyznaczonej strefie marki przygotowano wiele atrakcji skierowanych zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Prowadzone były m.in. zajęcia sportowe i konkursy z nagrodami, a dla wszystkich zaangażowanych marka przyszykowała przekąski, w tym popcorn z przyprawą VEGETA. Uczestnicy mogli liczyć również na podarunki w postaci produktów marki.
„Połączenie wakacyjnej, rozrywkowej atmosfery z aktywnym wypoczynkiem w rytm muzyki radia ZET to właśnie to, czego mogli doświadczyć urlopowicze w nadmorskich kurortach w strefie VEGETA. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy być partnerem tej akcji, która umożliwiła nam spotkanie i porozmawianie, a także wspólną zabawę z konsumentami.” – mówi Joanna Ściebura, Brand Manager w Podravka Polska. „Latem intensywnie pracowaliśmy również nad urozmaiceniem naszej oferty, o czym konsumenci będą mogli się przekonać już w najbliższych miesiącach.” – dodaje.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.