Komunikaty PR

Rusza jesienna kampania czekolad Ritter Sport

2023-09-07  |  12:00
Biuro prasowe

Marka Ritter Sport wypuszcza limitowaną serię farb w ulubionych smakach Polaków, aby zainspirować konsumentów do dodawania kolorów w swoim codziennym otoczeniu. Akcji towarzyszy kampania OOH oraz działania w Internecie.

Kampania, odbywająca się pod hasłem „Do wyboru, do koloru”, będzie promować czekolady, które swoimi kolorami od lat odzwierciedlają ulubione smaki Polaków. Limitowana kolekcja farb trafiła do influencerów na co dzień działających w obszarach interior design i home decor. Ich zadaniem jest pokazać, jak barwy, które do tej pory były znane z opakowań czekolad Ritter Sport, można kreatywnie wykorzystać we wnętrzach domu czy mieszkania, by urządzić je adekwatnie do naszych potrzeb i ze smakiem.

– Feeria zarówno kolorów, jak i smaków, to obok kwadratowego kształtu znaczący wyróżnik brandu Ritter Sport na rynku. Dlatego w ramach jesiennej kampanii postanowiliśmy wyjść poza utarte ścieżki komunikacji i zaprosić konsumentów do wspólnej zabawy, nawiązując do naszego hasła „Joy & Goodness”.  Naszym celem jest pokazanie produktu w zupełnie nieoczywistym anturażu, dlatego postawiliśmy na odważne działania, osadzające świat marki i jej wartości poza kategorią produktową – podsumowuje Dominika Barycka, Brand Managerka marki Ritter Sport w Novi FMCG Sp. z o.o.

Twórcy internetowi zaangażowani w akcję pokażą, w jaki sposób prostymi zabiegami, zapraszając kolorowe czekolady Ritter Sport do swojego domu, można zmienić każde wnętrze na bardziej optymistyczne, wyciszające czy też dodające energii. Wykorzystają do tego limitowaną serię farb w kolorach swoich ulubionych smaków czekolad Ritter Sport.  Na ich profilach zaplanowany jest szereg publikacji ukazujący cały proces: od momentu rozpakowania limitowanych farb sygnowanych przez markę, przez „making off”, pokazujący kulisy realizacji zadania, aż do zaprezentowania odbiorcom finalnego efektu ich pracy.

Kampanii towarzyszy konkursowa aktywacja konsumencka promowana na facebookowych profilach, zarówno marki, jak i zaangażowanych w akcję influencerów. Zadaniem postawionym przed uczestnikami konkursu jest odnalezienie koloru ulubionej czekolady Ritter Sport w swoim domu, zrobienie zdjęcia produktu na tle barwnego przedmiotu i opublikowanie go na swoim profilu wraz z hasztagiem akcji. Na zwycięzców czekają boksy prezentowe pełne kolorowych czekolad Ritter Sport.

Równolegle do akcji z influencerami i aktywacji konsumenckiej odbywa się sprzedażowa kampania OOH, wspierającą budowanie zasięgu i rozpoznawalności marki Ritter Sport. Kreacje, podkreślające szeroką paletę smaków i kolorów czekolad wchodzących w skład portfolio marki, będzie można zobaczyć na nośnikach w kluczowych lokacjach w największych polskich miastach.

 Zależało nam na stworzeniu szerokiej kampanii, która nie tylko będzie budowała zasięg, ale pokaże markę Ritter Sport w niecodziennym ujęciu. Aktywacja konsumencka, w ramach nowego pozycjonowania marki „Do wyboru, do koloru”, jest zabiegiem lifestyle brand extension, który nie tylko pozwala budować wartość marki poza standardami kategorii, ale również lokuje ją w zaskakujących dla odbiorców obszarach ich życia – tłumaczy Basia Szatanik, strateżka w agencji 19 Południk.

Kampania będzie wspierana publikacjami w mediach, na portalach Grupy Wp: Kobieta oraz Dom, a także w serwisie „Weranda”. Dodatkowo w ramach współpracy z portalem WP Kobieta kampania Ritter Sport pojawi się w programie video „Poszukujemy, inspirujemy”, którego cały odcinek zostanie poświęcony marce i jej kolorom pełnym energii.

Za koncept strategiczny kampanii, linię kreatywną, kreacje reklamowe, komunikację kampanii w mediach społecznościowych oraz PR i kontakt z mediami odpowiada agencja 19 Południk.  

 

O Ritter Sport

Ritter Sport jest firmą rodzinną, działającą od ponad 100 lat. Czekolady te są wyjątkowe ze względu na szczególną dbałość́ o jakość́ najważniejszego surowca - kakao. Wszystkie czekolady Ritter Sport powstają w jednej fabryce w Niemczech (Waldenbuch), dzięki czemu jakość czekolad na całym świecie jest jednakowo wyśmienita. Celem receptur czekolad Ritter Sport jest jak najprostszy skład - dobra czekolada nie potrzebuje więcej. Kakao w każdej tabliczce pochodzi tylko z jednego kraju pochodzenia - Ghany, Nikaragui lub Peru - i jest w 100% certyfikowane, pochodzące ze zrównoważonych upraw. 

W Polsce dystrybutorem marki Ritter Sport jest Novi FMCG Sp. z o.o., która od 20 lat pomaga swoim partnerom w skutecznej ekspedycji czołowych, światowych marek słodyczy i napojów. Profesjonalnie zarządza całym procesem dostawy i sprzedaży, dzięki rozwiniętej strukturze wewnętrznej i autorskim narzędziom sprzedażowym, współpracując z niemal wszystkimi sieciami handlowymi w kraju. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka Biuro prasowe
2024-07-16 | 11:00

Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka

Bubble Tea debiutuje w KFC! Każde wakacje zasługują na swój muzyczny hit, który będzie przywoływał najlepsze wspomnienia z tego radosnego okresu. W KFC nie zabraknie w tym roku
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.