Rusza jesienna kampania czekolad Ritter Sport
Marka Ritter Sport wypuszcza limitowaną serię farb w ulubionych smakach Polaków, aby zainspirować konsumentów do dodawania kolorów w swoim codziennym otoczeniu. Akcji towarzyszy kampania OOH oraz działania w Internecie.
Kampania, odbywająca się pod hasłem „Do wyboru, do koloru”, będzie promować czekolady, które swoimi kolorami od lat odzwierciedlają ulubione smaki Polaków. Limitowana kolekcja farb trafiła do influencerów na co dzień działających w obszarach interior design i home decor. Ich zadaniem jest pokazać, jak barwy, które do tej pory były znane z opakowań czekolad Ritter Sport, można kreatywnie wykorzystać we wnętrzach domu czy mieszkania, by urządzić je adekwatnie do naszych potrzeb i ze smakiem.
– Feeria zarówno kolorów, jak i smaków, to obok kwadratowego kształtu znaczący wyróżnik brandu Ritter Sport na rynku. Dlatego w ramach jesiennej kampanii postanowiliśmy wyjść poza utarte ścieżki komunikacji i zaprosić konsumentów do wspólnej zabawy, nawiązując do naszego hasła „Joy & Goodness”. Naszym celem jest pokazanie produktu w zupełnie nieoczywistym anturażu, dlatego postawiliśmy na odważne działania, osadzające świat marki i jej wartości poza kategorią produktową – podsumowuje Dominika Barycka, Brand Managerka marki Ritter Sport w Novi FMCG Sp. z o.o.
Twórcy internetowi zaangażowani w akcję pokażą, w jaki sposób prostymi zabiegami, zapraszając kolorowe czekolady Ritter Sport do swojego domu, można zmienić każde wnętrze na bardziej optymistyczne, wyciszające czy też dodające energii. Wykorzystają do tego limitowaną serię farb w kolorach swoich ulubionych smaków czekolad Ritter Sport. Na ich profilach zaplanowany jest szereg publikacji ukazujący cały proces: od momentu rozpakowania limitowanych farb sygnowanych przez markę, przez „making off”, pokazujący kulisy realizacji zadania, aż do zaprezentowania odbiorcom finalnego efektu ich pracy.
Kampanii towarzyszy konkursowa aktywacja konsumencka promowana na facebookowych profilach, zarówno marki, jak i zaangażowanych w akcję influencerów. Zadaniem postawionym przed uczestnikami konkursu jest odnalezienie koloru ulubionej czekolady Ritter Sport w swoim domu, zrobienie zdjęcia produktu na tle barwnego przedmiotu i opublikowanie go na swoim profilu wraz z hasztagiem akcji. Na zwycięzców czekają boksy prezentowe pełne kolorowych czekolad Ritter Sport.
Równolegle do akcji z influencerami i aktywacji konsumenckiej odbywa się sprzedażowa kampania OOH, wspierającą budowanie zasięgu i rozpoznawalności marki Ritter Sport. Kreacje, podkreślające szeroką paletę smaków i kolorów czekolad wchodzących w skład portfolio marki, będzie można zobaczyć na nośnikach w kluczowych lokacjach w największych polskich miastach.
– Zależało nam na stworzeniu szerokiej kampanii, która nie tylko będzie budowała zasięg, ale pokaże markę Ritter Sport w niecodziennym ujęciu. Aktywacja konsumencka, w ramach nowego pozycjonowania marki „Do wyboru, do koloru”, jest zabiegiem lifestyle brand extension, który nie tylko pozwala budować wartość marki poza standardami kategorii, ale również lokuje ją w zaskakujących dla odbiorców obszarach ich życia – tłumaczy Basia Szatanik, strateżka w agencji 19 Południk.
Kampania będzie wspierana publikacjami w mediach, na portalach Grupy Wp: Kobieta oraz Dom, a także w serwisie „Weranda”. Dodatkowo w ramach współpracy z portalem WP Kobieta kampania Ritter Sport pojawi się w programie video „Poszukujemy, inspirujemy”, którego cały odcinek zostanie poświęcony marce i jej kolorom pełnym energii.
Za koncept strategiczny kampanii, linię kreatywną, kreacje reklamowe, komunikację kampanii w mediach społecznościowych oraz PR i kontakt z mediami odpowiada agencja 19 Południk.
O Ritter Sport
Ritter Sport jest firmą rodzinną, działającą od ponad 100 lat. Czekolady te są wyjątkowe ze względu na szczególną dbałość́ o jakość́ najważniejszego surowca - kakao. Wszystkie czekolady Ritter Sport powstają w jednej fabryce w Niemczech (Waldenbuch), dzięki czemu jakość czekolad na całym świecie jest jednakowo wyśmienita. Celem receptur czekolad Ritter Sport jest jak najprostszy skład - dobra czekolada nie potrzebuje więcej. Kakao w każdej tabliczce pochodzi tylko z jednego kraju pochodzenia - Ghany, Nikaragui lub Peru - i jest w 100% certyfikowane, pochodzące ze zrównoważonych upraw.
W Polsce dystrybutorem marki Ritter Sport jest Novi FMCG Sp. z o.o., która od 20 lat pomaga swoim partnerom w skutecznej ekspedycji czołowych, światowych marek słodyczy i napojów. Profesjonalnie zarządza całym procesem dostawy i sprzedaży, dzięki rozwiniętej strukturze wewnętrznej i autorskim narzędziom sprzedażowym, współpracując z niemal wszystkimi sieciami handlowymi w kraju.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.