Zmiany w agencji CEC Group. Nowym prezesem został Michał Koczalski.
Dotychczasowy prezes Marek Matraszek będzie przewodniczył nowo powołanej Radzie Nadzorczej. CEC Group od 30 lat jest wiodącą, niezależną agencją oferującą zintegrowane usługi public affairs oraz komunikacji strategicznej dla klientów z całego świata.
Agencja pracuje dla firm zajmujących się m.in. energią i klimatem, cyfryzacją i technologiami, farmacją i opieką zdrowotną, usługami finansowymi, FMCG, mobilnością i infrastrukturą.
- Ten rok jest dla nas szczególny, gdyż świętujemy 30. rocznicę działalności naszej firmy w Polsce oraz regionie Europy Środkowo - Wschodniej - mówi Marek Matraszek. - Nadchodzące czasy, które zapewne przyniosą kolejne trudne do przewidzenia wydarzenia, będą dla branży public affairs i komunikacji strategicznej niezwykle interesujące. Chcąc przygotować firmę na te kolejne lata, jako właściciel spółki podjąłem decyzję o powołaniu Rady Nadzorczej oraz nowego zarządu – wyjaśnia Matraszek.
W skład zarządu weszli związani z CEC od wielu lat: Michał Koczalski (Chief Executive Officer), Claudie-Marie Smoleń (Chief Talent Officer), Michał Leksiński (Chief Operating Officer) oraz Marek Kotlarski (Chief Relations Officer).
Natomiast Radę Nadzorczą tworzą: Marek Matraszek, Michael Murphy, Rory Chisholm i Geoff Carlson. Rolą Rady Nadzorczej będzie wspieranie zarządu w dalszym rozwoju firmy i doradztwo w zakresie strategicznej wizji jej działań.
- Nasza pozycja na rynku jest sumą zaufania klientów oraz ciężkiej pracy zespołu. Będziemy konsekwentnie pracować nad umacnianiem tych dwóch obszarów zapewniając jeszcze lepszą jakość świadczonych usług oraz wzmacniając kompetencje naszych współpracowników - mówi Michał Koczalski. - Naszym priorytetem jest, aby CEC nadal był preferowanym wyborem klientów oraz pracowników - dodaje.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.