Zmiany w agencji CEC Group. Nowym prezesem został Michał Koczalski.
Dotychczasowy prezes Marek Matraszek będzie przewodniczył nowo powołanej Radzie Nadzorczej. CEC Group od 30 lat jest wiodącą, niezależną agencją oferującą zintegrowane usługi public affairs oraz komunikacji strategicznej dla klientów z całego świata.
Agencja pracuje dla firm zajmujących się m.in. energią i klimatem, cyfryzacją i technologiami, farmacją i opieką zdrowotną, usługami finansowymi, FMCG, mobilnością i infrastrukturą.
- Ten rok jest dla nas szczególny, gdyż świętujemy 30. rocznicę działalności naszej firmy w Polsce oraz regionie Europy Środkowo - Wschodniej - mówi Marek Matraszek. - Nadchodzące czasy, które zapewne przyniosą kolejne trudne do przewidzenia wydarzenia, będą dla branży public affairs i komunikacji strategicznej niezwykle interesujące. Chcąc przygotować firmę na te kolejne lata, jako właściciel spółki podjąłem decyzję o powołaniu Rady Nadzorczej oraz nowego zarządu – wyjaśnia Matraszek.
W skład zarządu weszli związani z CEC od wielu lat: Michał Koczalski (Chief Executive Officer), Claudie-Marie Smoleń (Chief Talent Officer), Michał Leksiński (Chief Operating Officer) oraz Marek Kotlarski (Chief Relations Officer).
Natomiast Radę Nadzorczą tworzą: Marek Matraszek, Michael Murphy, Rory Chisholm i Geoff Carlson. Rolą Rady Nadzorczej będzie wspieranie zarządu w dalszym rozwoju firmy i doradztwo w zakresie strategicznej wizji jej działań.
- Nasza pozycja na rynku jest sumą zaufania klientów oraz ciężkiej pracy zespołu. Będziemy konsekwentnie pracować nad umacnianiem tych dwóch obszarów zapewniając jeszcze lepszą jakość świadczonych usług oraz wzmacniając kompetencje naszych współpracowników - mówi Michał Koczalski. - Naszym priorytetem jest, aby CEC nadal był preferowanym wyborem klientów oraz pracowników - dodaje.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.