Zmiany w agencji CEC Group. Nowym prezesem został Michał Koczalski.
Dotychczasowy prezes Marek Matraszek będzie przewodniczył nowo powołanej Radzie Nadzorczej. CEC Group od 30 lat jest wiodącą, niezależną agencją oferującą zintegrowane usługi public affairs oraz komunikacji strategicznej dla klientów z całego świata.
Agencja pracuje dla firm zajmujących się m.in. energią i klimatem, cyfryzacją i technologiami, farmacją i opieką zdrowotną, usługami finansowymi, FMCG, mobilnością i infrastrukturą.
- Ten rok jest dla nas szczególny, gdyż świętujemy 30. rocznicę działalności naszej firmy w Polsce oraz regionie Europy Środkowo - Wschodniej - mówi Marek Matraszek. - Nadchodzące czasy, które zapewne przyniosą kolejne trudne do przewidzenia wydarzenia, będą dla branży public affairs i komunikacji strategicznej niezwykle interesujące. Chcąc przygotować firmę na te kolejne lata, jako właściciel spółki podjąłem decyzję o powołaniu Rady Nadzorczej oraz nowego zarządu – wyjaśnia Matraszek.
W skład zarządu weszli związani z CEC od wielu lat: Michał Koczalski (Chief Executive Officer), Claudie-Marie Smoleń (Chief Talent Officer), Michał Leksiński (Chief Operating Officer) oraz Marek Kotlarski (Chief Relations Officer).
Natomiast Radę Nadzorczą tworzą: Marek Matraszek, Michael Murphy, Rory Chisholm i Geoff Carlson. Rolą Rady Nadzorczej będzie wspieranie zarządu w dalszym rozwoju firmy i doradztwo w zakresie strategicznej wizji jej działań.
- Nasza pozycja na rynku jest sumą zaufania klientów oraz ciężkiej pracy zespołu. Będziemy konsekwentnie pracować nad umacnianiem tych dwóch obszarów zapewniając jeszcze lepszą jakość świadczonych usług oraz wzmacniając kompetencje naszych współpracowników - mówi Michał Koczalski. - Naszym priorytetem jest, aby CEC nadal był preferowanym wyborem klientów oraz pracowników - dodaje.
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.