Komunikaty PR

Miejsce na imprezy integracyjne. Sprawdź wiosenne trendy

2022-03-07  |  01:00
Biuro prasowe

W ubiegłym roku nastąpił boom na wydarzenia online. Wybrane platformy do organizacji tego typu eventów odnotowały nawet 100-krotny wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem[1]. Dziś firmy poszukują realnych miejsc na imprezy integracyjne. Zdecydowana część pracowników pragnie spotkań na żywo, a także wyjazdów. I choć specjaliści podają, że blisko 60 proc. eventów nadal może być organizowanych online – obserwacje rynkowe pokazuję zupełnie co innego. Wiosną nastąpi boom na wyjazdowe imprezy integracyjne.

Wiosna i jesień to najpopularniejsze okresy na organizację wyjazdów integracyjnych. Warto rozważać różne opcje i kierunki. Nawet jeśli firma ma ograniczony budżet, nadal może zorganizować krótki wyjazd dla swoich pracowników. A jakie kierunki będą popularne na wiosnę? I na jakie atrakcje postawią organizatorzy?

Miejsce na imprezy integracyjne – firmy kochają outdoor

Kierunek wyjazdu, choć bardzo ważny, zaczął schodzić na drugi plan. Dla firm istotny jest zwłaszcza harmonogram wyprawy integracyjnej, a także atrakcje, jakie jest w stanie zapewnić wybrany obiekt. Tradycyjnie, firmy wybierają mniejsze miejscowości w górach, czy nad morzem. Ogromny nacisk stawiają na to, czy dany hotel organizuje atrakcje outdoorowe.

 – Kierunek wyjazdu odgrywa ogromną rolę, jednakże na pierwszym planie pojawiają się aspekty związane z możliwościami danego hotelu. Firmy pytają, czy posiada możliwość organizacji zabaw na zewnątrz, ogniska czy grilla. W modzie są tradycyjne rozrywki, ale także te gwarantujące adrenalinę. Wiele osób pragnie normalności w tradycyjnym wydaniu. Istotne jest otoczenie hotelu i okoliczności przyrody. Pracownicy nastawieni są na kontakt z drugim człowiekiem, niekoniecznie chcą brać udział w wyjazdach, które mają napięty harmonogram – mówi Katarzyna Bemsz z Agencji Eventowej Commplace.

Dużą popularnością cieszą się także wypady survivalowe w góry. To świetna okazja do team bulidingu.

Jak outdoor to tylko w górach

Firmy często wybierają pensjonaty w górach. Dlaczego? Gwarantują one wypoczynek w pięknych okolicznościach przyrody. A jakie atrakcje są w modzie?

 – W modzie jest wszystko to, co zdrowe i naturalne. Firmy pytają, czy posiadamy własne wypieki, a także jaki rodzaj żywności oferujemy. Wśród atrakcji modne jest degustowanie regionalnych smaków, a także obcowanie z przyrodą. Pracownicy są zainteresowani spływami kajakowymi, a także tym, aby organizatorzy zapewniali scenariusze wyjazdów szyte na miarę potrzeb danej organizacji – mówi Joanna Hoc-Kopiej, ekspert Dworu Korona Karkonoszy.

Co jeszcze jest w trendzie? Warsztaty parzenia kawy, a także kuchnia inspirowana SLOW FOOD.

Firmy szukają też eleganckich wnętrz

Organizatorzy imprez poszukują także eleganckich wnętrz. Standardowe sale odeszły w zapomnienie. Przedsiębiorstwa nie chcą już organizować eventów w nudnych wnętrzach szkoleniowych. Poszukują alternatywnego wystroju, elegancji, a także ekstrawagancji.

Popularną opcją jest wynajmowanie całych ośrodków na wyłączność. Firmy także poszukują pensjonatów, które zapewnią im oddzielne miejsce na ogniska albo grillowanie. Cenią także obiekty, które są przystosowane do przyjmowania większej liczby osób – posiadają własne sale przystosowane do prowadzenia szkoleń i spotkań networkingowych. Wszystko jednak zależy od preferencji zespołu i wymagań pracodawcy.

 


[1] https://explodingtopics.com/blog/event-industry-trends

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.