Miejsce na imprezy integracyjne. Sprawdź wiosenne trendy
W ubiegłym roku nastąpił boom na wydarzenia online. Wybrane platformy do organizacji tego typu eventów odnotowały nawet 100-krotny wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem[1]. Dziś firmy poszukują realnych miejsc na imprezy integracyjne. Zdecydowana część pracowników pragnie spotkań na żywo, a także wyjazdów. I choć specjaliści podają, że blisko 60 proc. eventów nadal może być organizowanych online – obserwacje rynkowe pokazuję zupełnie co innego. Wiosną nastąpi boom na wyjazdowe imprezy integracyjne.
Wiosna i jesień to najpopularniejsze okresy na organizację wyjazdów integracyjnych. Warto rozważać różne opcje i kierunki. Nawet jeśli firma ma ograniczony budżet, nadal może zorganizować krótki wyjazd dla swoich pracowników. A jakie kierunki będą popularne na wiosnę? I na jakie atrakcje postawią organizatorzy?
Miejsce na imprezy integracyjne – firmy kochają outdoor
Kierunek wyjazdu, choć bardzo ważny, zaczął schodzić na drugi plan. Dla firm istotny jest zwłaszcza harmonogram wyprawy integracyjnej, a także atrakcje, jakie jest w stanie zapewnić wybrany obiekt. Tradycyjnie, firmy wybierają mniejsze miejscowości w górach, czy nad morzem. Ogromny nacisk stawiają na to, czy dany hotel organizuje atrakcje outdoorowe.
– Kierunek wyjazdu odgrywa ogromną rolę, jednakże na pierwszym planie pojawiają się aspekty związane z możliwościami danego hotelu. Firmy pytają, czy posiada możliwość organizacji zabaw na zewnątrz, ogniska czy grilla. W modzie są tradycyjne rozrywki, ale także te gwarantujące adrenalinę. Wiele osób pragnie normalności w tradycyjnym wydaniu. Istotne jest otoczenie hotelu i okoliczności przyrody. Pracownicy nastawieni są na kontakt z drugim człowiekiem, niekoniecznie chcą brać udział w wyjazdach, które mają napięty harmonogram – mówi Katarzyna Bemsz z Agencji Eventowej Commplace.
Dużą popularnością cieszą się także wypady survivalowe w góry. To świetna okazja do team bulidingu.
Jak outdoor to tylko w górach
Firmy często wybierają pensjonaty w górach. Dlaczego? Gwarantują one wypoczynek w pięknych okolicznościach przyrody. A jakie atrakcje są w modzie?
– W modzie jest wszystko to, co zdrowe i naturalne. Firmy pytają, czy posiadamy własne wypieki, a także jaki rodzaj żywności oferujemy. Wśród atrakcji modne jest degustowanie regionalnych smaków, a także obcowanie z przyrodą. Pracownicy są zainteresowani spływami kajakowymi, a także tym, aby organizatorzy zapewniali scenariusze wyjazdów szyte na miarę potrzeb danej organizacji – mówi Joanna Hoc-Kopiej, ekspert Dworu Korona Karkonoszy.
Co jeszcze jest w trendzie? Warsztaty parzenia kawy, a także kuchnia inspirowana SLOW FOOD.
Firmy szukają też eleganckich wnętrz
Organizatorzy imprez poszukują także eleganckich wnętrz. Standardowe sale odeszły w zapomnienie. Przedsiębiorstwa nie chcą już organizować eventów w nudnych wnętrzach szkoleniowych. Poszukują alternatywnego wystroju, elegancji, a także ekstrawagancji.
Popularną opcją jest wynajmowanie całych ośrodków na wyłączność. Firmy także poszukują pensjonatów, które zapewnią im oddzielne miejsce na ogniska albo grillowanie. Cenią także obiekty, które są przystosowane do przyjmowania większej liczby osób – posiadają własne sale przystosowane do prowadzenia szkoleń i spotkań networkingowych. Wszystko jednak zależy od preferencji zespołu i wymagań pracodawcy.
[1] https://explodingtopics.com/blog/event-industry-trends

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.