Mini Krakersy od marki Lajkonik z nowymi opakowaniami
Apetyczne, nowoczesne i wpisujące się w styl młodych konsumentów – takie są nowe opakowania Mini Krakersów Lajkonik, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Marka zdecydowała się na odświeżenie ich szaty graficznej.
Krakersy od Lajkonik stale zyskują na popularności. Marka jest liderem rynku w segmencie słonego pieczywa z udziałami wartościowymi wynoszącymi obecnie 57,5 proc.,* a wzrost sprzedaży wartościowej w stosunku do poprzedniego roku wyniósł 34,8 proc.* Mini Krakersy Lajkonik pojawiły się na rynku w 2020 roku w dwóch smakach, tj. Solone oraz Ser i Cebulka. Od tego czasu producent nieustannie dba o ich rozwój - obecnie oprócz dwóch powyższych wersji smakowych, na rynku dostępne są również: Bekon, Papryka, a także Edycja Limitowana Chakalaka oraz Smakorini. Co istotne, Mini Krakersy są coraz bardziej popularne zwłaszcza wśród młodych odbiorców. To głównie z myślą o tej grupie i w odpowiedzi na ich upodobania producent zdecydował się na wizualne odświeżenie opakowań.
- Tworząc nową szatę graficzną na 2024 r., postawiliśmy sobie za cel „odmłodzenie” opakowań Mini Krakersów, aby były one lepiej widoczne na sklepowych półkach i wpisywały się w estetykę odbiorców z generacji Z oraz Y. Dzięki wprowadzonym zmianom nasze produkty zyskały jeszcze ciekawszy, nowoczesny wygląd, ponadto wyróżniają się w tej kategorii produktowej – mówi Małgorzata Stojanowska-Szulejko, Brand Manager Lajkonik.
Jakie zatem konkretnie zmiany wprowadziła marka? Nowe opakowania zyskały spójny design, który charakteryzuje się m.in. wyrazistym, własnym kolorem tła dopasowanym do odpowiedniej wersji smakowej. Z kolei symbole wersji smakowych są spójne kolorystycznie z resztą projektu i tworzą atrakcyjny estetycznie wzór. Całość została wzbogacona o nowoczesną typografię dla nazw wariantów, której zadaniem jest przyciągnięcie wzroku i ukazanie aspektów smakowitości na pierwszym planie. Co ważne, zachowane zostały charakterystyczne elementy marki, takie jak: logo, żółty kolor oraz napis „Krakersy”.
Produkty dostępne są w gramaturze: 100g.
*Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), udział w sprzedaży wartościowej, zmiana sprzedaży wartościowej w okresach skumulowanych w14 2023 – w13 2024 vs. W14 2022 – w13 2023 kategoria: SALTY BAKERY INCL. BREAD STICKS segment: Crackers (klasyfikacja własna klienta)

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.