Komunikaty PR

MIRACULUM podsumowuje sprzedaż we wrześniu 2023 r.

2023-10-12  |  01:00
Biuro prasowe

Firma kosmetyczna Miraculum od stycznia do końca sierpnia 2023 r. wypracowała 35,2 mln zł. przychodów, co stanowi wzrost o 10 proc. względem analogicznego okresu ubiegłego roku. We wrześniu przychody notowanej na Głównym Rynku GPW firmy wyniosły 3,9 mln zł. Wrzesień obfitował w istotne wydarzenia operacyjne: perfumy Chopin trafiły do kolejnej polskiej sieci drogerii Hebe, premierę miała też kultowa woda kolońska Prastara, która została bardzo dobrze odebrana przez rynek.

- Kontynuujemy działania związane z poszerzaniem oferty i dostępności produktów. Ważnym wydarzeniem minionego miesiąca było rozpoczęcie sprzedaży perfum Chopin w sieci drogerii Hebe oraz wdrożenie, które zapisze się na kartach historii Miraculum, czyli wprowadzenie na rynek kultowej wody kolońskiej Prastara. Produkt w odświeżonej formie trafił już na półki sklepowe i wzbudził wiele pozytywnych emocji wśród klientów. We wrześniu poszerzyliśmy też ofertę marki JOKO  – komentuje Sławomir Ziemski, prezes zarządu Miraculum.

Spółka systematycznie realizuje zawarte kontrakty z zagranicznymi kontrahentami. W minionym miesiącu sprzedaż eksportowa została zrealizowana m.in. do USA, Arabii Saudyjskiej, Hiszpanii, Chorwacji, Grecji. Przychody z tego segmentu narastająco wyniosły 9 mln zł i jest to wzrost w porównaniu z analogicznym okresem minionego roku o 13 proc. W samym wrześniu przychody z tego tytułu wyniosły 1.2 mln zł i jest to o 22 proc. mniej r/r.

- Zmniejszenie przychodów w stosunku do września roku poprzedniego wynika z wysokiej bazy w roku poprzednim, a konkretnie dużego kontraktu do Arabii Saudyjskiej. We wrześniu 2023 dział eksportu koncentrował się na dywersyfikacji tego kanału i rozwoju sprzedaży do kontrahentów z innych krajów. Spółka zamierza umacniać pozycję na rykach zagranicznych, w tym celu przygotowujemy się właśnie do udziału w targach kosmetycznych w Dubaju – wyjaśnia Sławomir Ziemski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.