Misjapomoc.pmm.org.pl – Ty decydujesz jak pomagasz!
PMM
ul. Batorego 2/30
31-135 Kraków
dorota.zadroga|pmm.org.pl| |dorota.zadroga|pmm.org.pl
698989141
pmm.org.pl
Wraz ze wzrostem osób chcących aktywnie wspierać organizacje pomocowe, powstają nowe narzędzia dające swobodę decydowania o tym, jaki komunikat chcemy dołączyć do zbiórki i jaki cel jest nam najbliższy. Polska Misja Medyczna uruchomiła własną platformę, MisjaPomoc.pmm.org.pl, dając przestrzeń dla darczyńców do samodzielnego kreowania zbiórek charytatywnych.
Platformy takie jak https://misjapomoc.pmm.org.pl/ pozwalają samemu wybrać cel zbiórki i sposób dotarcia do osób, które mogą ją wesprzeć. Okazją do zorganizowania zbiórki może być ważna uroczystość w naszym życiu, jak wesele czy uzyskanie dyplomu, postanowienie noworoczne czy udział w maratonie. Dostępne obszary – pomoc ofiarom trzęsienia ziemi w Syrii, pomoc medyczna dla matek i dzieci czy zakup żywności w krajach dotkniętych głodem to jedne z propozycji, które mogą posłużyć do wskazania własnego celu zbiórki i wsparcia większego programu pomocy humanitarnej i medycznej. Założyciel sam decyduje, jaką kwotę chce zebrać, nadaje zbiórce tytuł i wybiera opis. Po czym może udostępniać ją w sieciach społecznościowych, zachęcając znajomych do wsparcia swojej inicjatywy. Dostępna jest również opcja wspólnej zbiórki, którą można prowadzić w ramach zespołu – to rozwiązanie chętnie wykorzystywane w momentach intensywnego zapotrzebowania na natychmiastową pomoc, na przykład po wystąpieniu katastrofy naturalnej. Pracodowacy mogą zachęcić swój zespół do wsparcia konkretnej organizacji, przy okazji pokazując zaangażowanie w ramach prowadzonej ze swojej inicjatywy zbiórki środków.
Aby założyć własną zbiórkę wystarczy wejść na stronę https://misjapomoc.pmm.org.pl/ i wybrać interesującą nas opcję. Wszystkie środki przekazane za pośrednictwem platformy zostaną wykorzystane przez Polską Misję Medyczną na pomoc w miejscach, w których jest najbardziej potrzebna.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.