Komunikaty PR

Mobilna lodziarnia z ogródkiem w 2 tygodnie–nowy koncept w ofercie u Lodziarzy

2021-01-19  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.88 MB )

Lodziarnia gotowa do pracy w zaledwie 2 tygodnie? Taki koncept zadebiutował w ofertach franczyzowych Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” oraz LodyBonano. Designerski wygląd, baza gotowych lokalizacji, niskie koszty inwestycji oraz pomoc w uzyskaniu finansowania – to najważniejsze korzyści, jakie sieci oferują swoim partnerom.

Mobilna przyczepa ze strefą relaksu to idealna opcja dla przedsiębiorców, którzy poszukują kompleksowych rozwiązań – sprawdzonego modelu biznesowego oraz szybkiego startu inwestycji. Własna lodziarnia pod szyldem popularnych sieci franczyzowych to ponadto szansa na spore zyski (także poza sezonem) przy niskim wkładzie własnym.
– Zależało nam, aby franczyzobiorcy otrzymali rozwiązanie, które nie będzie wymagało dodatkowych nakładów pracy. Dlatego nasza mobilna lodziarnia z ogródkiem jest gotowa do zarabiania w kilkanaście dni – przekonuje Radosław Charubin, właściciel marek Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” oraz LodyBonano i dodaje, że partnerzy, którzy zdecydują się na współpracę, mają zagwarantowane wsparcie na każdym etapie inwestycji: – Począwszy od uzyskania dofinansowania, przez dobór lokalizacji, rozstawienie pod podanym adresem w pełni wyposażonej lodziarni, aż po przeszkolenie pracowników. To najbardziej kompleksowe rozwiązanie na rynku.

Biznes na kołach to większa swoboda
Długą listę zalet konceptu lodziarni ze strefą relaksu otwiera jej mobilny charakter. Oznacza to, że do montażu punktu nie potrzeba pozwolenia na budowę, co daje ogromne możliwości w doborze lokalizacji. Dużym atutem jest ponadto fakt, że w razie konieczności franczyzobiorca może zmienić ustawienie mobilnej przyczepy i przejechać nią tam, gdzie chętniej uczęszczają klienci i turyści. Inwestuje więc w biznes, który nie jest przywiązany do konkretnego miejsca, a podąża za naturalnym rozwojem infrastruktury miast i osiedli.
– Obecnie posiadamy własną bazę około 300 sprawdzonych adresów, w dobrze rokujących miejscach, przy atrakcjach turystycznych, parkach, wesołych miasteczkach oraz centrach handlowych. Franczyzobiorca nie musi więc samodzielnie badać rynku i konkurencji – może skorzystać z gotowych propozycji, skrojonych do wymagań obu sieci – mówi Radosław Charubin.

Niski wkład własny i pomoc w finansowaniu
Inwestycja w biznes na kołach zamyka się w ok. 25 tys. złotych, reszta finansowana jest przez leasing. Jeśli franczyzobiorca nie dysponuje pełną sumą, sieci oferują swoją pomoc w uzyskaniu dotacji ze źródeł rządowych, samorządowych czy unijnych. Zajmuje się tym specjalnie powołana jednostka.
Franczyzy Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” oraz LodyBonano to także jasne zasady współpracy i niskie opłaty. Jako nieliczne na rynku, nie pobierają żadnej opłaty początkowej ani nie wymagają dzielenia się procentem z zysków. Jedynymi należnościami są opłata franczyzowa wynosząca średnio ok. 600 zł netto miesięcznie oraz opłata marketingowa w kwocie 150 zł netto.
– Aby otworzyć własną lodziarnię, nie trzeba znać się na tajnikach tej branży. Można powiedzieć, że prowadzimy naszych franczyzobiorców za rękę. Oferujemy szkolenia dla właścicieli i pracowników oraz zapewniamy stały kontakt z dedykowanym opiekunem. Chcemy, aby partnerzy czuli w nas oparcie i nie postrzegali sieci przez pryzmat sztywnych wymagań. U nas ich nie ma. Jest za to gotowy, sprawdzony pomysł na biznes, który zarabia na siebie już po pierwszym sezonie – przekonuje Radosław Charubin.

Estetyczny lokal z ogródkiem to duża przewaga konkurencyjna
Tym, co wyróżnia mobilne lodziarnie na tle innych tego typu rozwiązań jest ich designerski wygląd. Przyczepy zostały wykonane z najwyższej jakości materiałów, a ich nowoczesne projekty o stonowanej kolorystyce świetnie wpisują się w niemal każdą infrastrukturę miasta.
Ogromną zaletą jest ponadto stylowa strefa relaksu. Estetyczny ogródek ze stolikami z pewnością przyciągnie gości i stanie się ważnym punktem w okolicy, zarówno dla mieszkańców, jak i turystów. Zadaszone miejsce do wypoczynku stanowi też sporą przewagę konkurencyjną – klienci chętniej wybierają lokale, w których mogą usiąść na świeżym powietrzu, jedząc swoje ulubione lody – rzemieślnicze w przypadku “u Lodziarzy” lub amerykańskie świderki z LodyBonano.
Jednak twórcy tego rozwiązania nie skupili się wyłącznie na klientach – zadbali także o komfort personelu. Decydując się na mobilną lodziarnię, franczyzobiorca dostaje przyczepę wyposażoną w niezbędne przyłącza, zabudowę stolarską, urządzenia, oświetlenie oraz instalacje. Każdy kontener posiada także monitoring, który pozwala kontrolować biznes i pracę obsługi.


Lodziarnia zimą? To możliwe!
Franczyzy Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” oraz LodyBonano umożliwiają prowadzenie działalności także poza sezonem – bez konieczności wymiany sprzętów, witryny zewnętrznej czy dodatkowej adaptacji lokalu. Wszystko za sprawą menu zmieniającego się wraz z porami roku. Jesienią i zimą lody zastępowane są przez słodkie wypieki, kawy oraz wytrawne, gorące kanapki w Bąbel Waflach.
– Rozszerzenie oferty to dodatkowe zyski, jednak decyzja o tym, czy lodziarnia będzie działała przez cały rok, należy wyłącznie do franczyzobiorcy. Zimowe menu pozwala uatrakcyjnić ofertę gastronomiczną okolicy i jeszcze mocniej przywiązać klientów do marki. Nasze franczyzy także i w tym obszarze wykraczają poza tradycyjne rozwiązania i dają właścicielom szansę na jeszcze szybszy rozwój ich biznesu – podsumowuje Radosław Charubin.

Więcej informacji na temat mobilnej przyczepy z ogródkiem oraz franczyzy LodyBonano można uzyskać tutaj: https://twojamobilnalodziarnia.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Prace nad unijnym budżetem po 2027 roku nabierają tempa. Projekt ma być gotowy w lipcu

W Parlamencie Europejskim głosowanie nad sprawozdaniem dotyczącym wieloletniego budżetu UE na lata 2028–2034. Uwzględnia ono stanowisko PE ws. priorytetów na kolejną perspektywę finansową, ale też struktury i zasobów budżetu. Priorytetem ma być m.in. kwestia obronności ze względu na globalne napięcia geopolityczne i wojnę w Ukrainie. Zdaniem europosła PiS w pracach nad wieloletnimi ramami finansowymi brakuje rzetelnej debaty o źródłach finansowania planowanych wydatków i konieczności szukania oszczędności. Obawia się przy tym niekorzystnych zmian w polityce spójności i polityce rolnej.

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Prawo

PE pracuje nad zmianą rozliczania redukcji emisji CO2 dla nowych aut. Producenci mogą uniknąć wysokich kar

Na wtorkowym posiedzeniu Parlamentu Europejskiego posłowie zgodzili się w trybie pilnym procedować kwestię zmiany dotyczącej redukcji emisji CO2 dla nowych aut osobowych i dostawczych. Głosowanie w tej sprawie odbędzie się w czwartek 8 maja. Dzięki zmianie podejścia do obowiązku corocznej redukcji dwutlenku węgla producenci samochodów mogą uniknąć grożących im kar, które pewnie przełożyłyby się na wzrost cen dla klienta końcowego oraz na dalsze pogorszenie kondycji branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.