Komunikaty PR

Mobilna lodziarnia z ogródkiem w 2 tygodnie–nowy koncept w ofercie u Lodziarzy

2021-01-19  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.88 MB )

Lodziarnia gotowa do pracy w zaledwie 2 tygodnie? Taki koncept zadebiutował w ofertach franczyzowych Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” oraz LodyBonano. Designerski wygląd, baza gotowych lokalizacji, niskie koszty inwestycji oraz pomoc w uzyskaniu finansowania – to najważniejsze korzyści, jakie sieci oferują swoim partnerom.

Mobilna przyczepa ze strefą relaksu to idealna opcja dla przedsiębiorców, którzy poszukują kompleksowych rozwiązań – sprawdzonego modelu biznesowego oraz szybkiego startu inwestycji. Własna lodziarnia pod szyldem popularnych sieci franczyzowych to ponadto szansa na spore zyski (także poza sezonem) przy niskim wkładzie własnym.
– Zależało nam, aby franczyzobiorcy otrzymali rozwiązanie, które nie będzie wymagało dodatkowych nakładów pracy. Dlatego nasza mobilna lodziarnia z ogródkiem jest gotowa do zarabiania w kilkanaście dni – przekonuje Radosław Charubin, właściciel marek Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” oraz LodyBonano i dodaje, że partnerzy, którzy zdecydują się na współpracę, mają zagwarantowane wsparcie na każdym etapie inwestycji: – Począwszy od uzyskania dofinansowania, przez dobór lokalizacji, rozstawienie pod podanym adresem w pełni wyposażonej lodziarni, aż po przeszkolenie pracowników. To najbardziej kompleksowe rozwiązanie na rynku.

Biznes na kołach to większa swoboda
Długą listę zalet konceptu lodziarni ze strefą relaksu otwiera jej mobilny charakter. Oznacza to, że do montażu punktu nie potrzeba pozwolenia na budowę, co daje ogromne możliwości w doborze lokalizacji. Dużym atutem jest ponadto fakt, że w razie konieczności franczyzobiorca może zmienić ustawienie mobilnej przyczepy i przejechać nią tam, gdzie chętniej uczęszczają klienci i turyści. Inwestuje więc w biznes, który nie jest przywiązany do konkretnego miejsca, a podąża za naturalnym rozwojem infrastruktury miast i osiedli.
– Obecnie posiadamy własną bazę około 300 sprawdzonych adresów, w dobrze rokujących miejscach, przy atrakcjach turystycznych, parkach, wesołych miasteczkach oraz centrach handlowych. Franczyzobiorca nie musi więc samodzielnie badać rynku i konkurencji – może skorzystać z gotowych propozycji, skrojonych do wymagań obu sieci – mówi Radosław Charubin.

Niski wkład własny i pomoc w finansowaniu
Inwestycja w biznes na kołach zamyka się w ok. 25 tys. złotych, reszta finansowana jest przez leasing. Jeśli franczyzobiorca nie dysponuje pełną sumą, sieci oferują swoją pomoc w uzyskaniu dotacji ze źródeł rządowych, samorządowych czy unijnych. Zajmuje się tym specjalnie powołana jednostka.
Franczyzy Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” oraz LodyBonano to także jasne zasady współpracy i niskie opłaty. Jako nieliczne na rynku, nie pobierają żadnej opłaty początkowej ani nie wymagają dzielenia się procentem z zysków. Jedynymi należnościami są opłata franczyzowa wynosząca średnio ok. 600 zł netto miesięcznie oraz opłata marketingowa w kwocie 150 zł netto.
– Aby otworzyć własną lodziarnię, nie trzeba znać się na tajnikach tej branży. Można powiedzieć, że prowadzimy naszych franczyzobiorców za rękę. Oferujemy szkolenia dla właścicieli i pracowników oraz zapewniamy stały kontakt z dedykowanym opiekunem. Chcemy, aby partnerzy czuli w nas oparcie i nie postrzegali sieci przez pryzmat sztywnych wymagań. U nas ich nie ma. Jest za to gotowy, sprawdzony pomysł na biznes, który zarabia na siebie już po pierwszym sezonie – przekonuje Radosław Charubin.

Estetyczny lokal z ogródkiem to duża przewaga konkurencyjna
Tym, co wyróżnia mobilne lodziarnie na tle innych tego typu rozwiązań jest ich designerski wygląd. Przyczepy zostały wykonane z najwyższej jakości materiałów, a ich nowoczesne projekty o stonowanej kolorystyce świetnie wpisują się w niemal każdą infrastrukturę miasta.
Ogromną zaletą jest ponadto stylowa strefa relaksu. Estetyczny ogródek ze stolikami z pewnością przyciągnie gości i stanie się ważnym punktem w okolicy, zarówno dla mieszkańców, jak i turystów. Zadaszone miejsce do wypoczynku stanowi też sporą przewagę konkurencyjną – klienci chętniej wybierają lokale, w których mogą usiąść na świeżym powietrzu, jedząc swoje ulubione lody – rzemieślnicze w przypadku “u Lodziarzy” lub amerykańskie świderki z LodyBonano.
Jednak twórcy tego rozwiązania nie skupili się wyłącznie na klientach – zadbali także o komfort personelu. Decydując się na mobilną lodziarnię, franczyzobiorca dostaje przyczepę wyposażoną w niezbędne przyłącza, zabudowę stolarską, urządzenia, oświetlenie oraz instalacje. Każdy kontener posiada także monitoring, który pozwala kontrolować biznes i pracę obsługi.


Lodziarnia zimą? To możliwe!
Franczyzy Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” oraz LodyBonano umożliwiają prowadzenie działalności także poza sezonem – bez konieczności wymiany sprzętów, witryny zewnętrznej czy dodatkowej adaptacji lokalu. Wszystko za sprawą menu zmieniającego się wraz z porami roku. Jesienią i zimą lody zastępowane są przez słodkie wypieki, kawy oraz wytrawne, gorące kanapki w Bąbel Waflach.
– Rozszerzenie oferty to dodatkowe zyski, jednak decyzja o tym, czy lodziarnia będzie działała przez cały rok, należy wyłącznie do franczyzobiorcy. Zimowe menu pozwala uatrakcyjnić ofertę gastronomiczną okolicy i jeszcze mocniej przywiązać klientów do marki. Nasze franczyzy także i w tym obszarze wykraczają poza tradycyjne rozwiązania i dają właścicielom szansę na jeszcze szybszy rozwój ich biznesu – podsumowuje Radosław Charubin.

Więcej informacji na temat mobilnej przyczepy z ogródkiem oraz franczyzy LodyBonano można uzyskać tutaj: https://twojamobilnalodziarnia.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata Biuro prasowe
2024-05-14 | 16:20

Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata

Wśród biznesów zakładanych przez kobiety aż 85 proc. jest w stanie przetrwać pierwsze dwa lata działalności. Najbardziej decydujący jest drugi rok prowadzenia firmy, jednak
Firma Platige Image otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich
2024-05-13 | 19:23

Platige Image otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich

Las Palmas zostaje kolejnym miejscem na mapie świata, gdzie swoją siedzibę uruchamia Platige Image, dołączając do kilkunastu studiów, które otworzyły swoje podwoje na wyspach
Firma Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową
2024-05-07 | 15:25

Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową

Martin Kaczmarski wprowadza nową usługę dla przedsiębiorstw     Blisko 9 na 10 firm z sektora MŚP wystawia faktury z odroczonym terminem płatności. W razie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne

Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.