Modne i słodkie otwarcia w Westfield Mokotów
Otwarcia salonów Pull&Bear oraz Tatuum to wydarzenia, na które z pewnością czekali wszyscy miłośnicy mody – teraz wyjątkowe stylizacje i światowe trendy można odkrywać w sklepach obydwu marek w Westfield Mokotów. A to nie koniec nowych propozycji, jakie czekają na klientów tego popularnego centrum handlowego.
Warszawskie centrum handlowe Westfield Mokotów od wielu lat znane jest ze swojej bogatej oferty. Coś doskonale dopasowanego do swoich potrzeb znajdzie tu zarówno ten, kto na co dzień woli ponadczasową elegancję i stonowane kolory, jak i osoba, która śledzi najnowsze trendy i podąża za nimi.
Wyraź siebie i bądź na czasie
Dla tych, którzy lubią nowoczesny styl, w Westfield Mokotów pojawiła się marka Pull&Bear. Przestronny salon, znajdujący się na pierwszym piętrze centrum handlowego, to innowacyjny i zdigitalizowany koncept, zapewniający wyjątkowe doświadczenie zakupowe. Wnętrze sklepu łączy biel i różne faktury materiałów, z metalowymi wykończeniami i elementami świetlnymi, co doskonale współgra z filozofią marki i proponowanymi klientom stylizacjami. Nowy salon oraz prezentowane w nim kolekcje, odzwierciedlają młodego, swobodnego i dynamicznego ducha Pull&Bear.
Wybierz ponadczasową elegancję
Tatuum to marka, która od ponad 25 lat poprzez swoje kapsułowe kolekcje zachęca klientki do skupienia się na ich potrzebach i do osiągania wielowymiarowej harmonii.
Natura wpisana jest w DNA marki Tatuum i od zawsze ją inspiruje, stąd też pomysł na najnowszą lnianą kapsułę TAKE A BREATH, która jest już dostępna w nowym salonie w Westfield Mokotów. Królują w niej klasyczne kroje i naturalne materiały. Prym wiedzie len, ale znajdziemy tam także modele z wiskozy i bawełny. Kolekcja idealnie pasuje do wystroju nowo otwartego sklepu, który w elementach wykończeniowych wykorzystuje paletę barw ziemi. Dzięki temu doświadczenie zakupowe kojarzy się ze spokojem i przyjemnością.
Na uwagę zasługuje tu też specjalnie zaaranżowana przestrzeń wypoczynkowa, która służy również jako miejsce spotkań i warsztatów organizowanych przez markę. Stonowane kolory, duże rośliny zielone, wygodne fotele i subtelne światło – to wszystko tworzy atmosferę relaksu, w której można bez końca rozmawiać o modzie i trendach.
Słodkie przekąski w przestrzeni Westfield Mokotów
Podczas udanych zakupów każdy może mieć ochotę na coś słodkiego. Westfield Mokotów jest na to przygotowane! Ci, którzy preferują zdrowe przekąski, wykonane z prawdziwych owoców, bez dodatku cukru, barwników i konserwantów, na pewno ucieszą się na wieść o otwarciu punktu Bob Snail. Niezwykle kolorowa przestrzeń sklepu zlokalizowanego na parterze wypełniona jest słodyczami zrobionymi z naturalnych składników, w różnych kształtach i formach, dlatego ciągle można próbować tu czegoś nowego. Żelki, ciastka, pianki, cukierki czy gumy o różnych smakach czekają również w nowym sklepie Candy Cat na parterze centrum handlowego.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.