Komunikaty PR

Moody’s wybiera dane lokalizacyjne TomTom

2024-06-03  |  10:55
Biuro prasowe

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że jego dane lokalizacyjne zostały wybrane przez Moody's – globalną firmę zajmującą się oceną ryzyka. Umożliwia ona organizacjom podejmowanie lepszych decyzji, wykorzystując dane, rozwiązania analityczne oraz insighty.

 

Moody's od teraz włącza dane TomTom do Moody's Insurance Geocoder, wykorzystując precyzyjne informacje o lokalizacji, aby poprawiać dokładność i trafność analiz geokodowania w wielu przepływach pracy. Łącząc bardzo szczegółowe dane lokalizacyjne TomTom z możliwościami modelowania i aplikacjami Moody's, Moody's Insurance Geocoder umożliwia lepszy wgląd w zarządzanie ryzykiem, zmniejszanie niepewności i usprawnianie procesu podejmowania decyzji. Z tych informacji korzystają organizacje z branży ubezpieczeniowej, finansowej, nieruchomości i innych, które opierają się na dokładnych danych geoprzestrzennych.

 

Dla ubezpieczycieli, którzy reagują na zdarzenia wysokiego ryzyka, takie jak powodzie, gwałtowne burze i pożary, korzystanie z dokładnego geokodowania specjalnie zaprojektowanego do celów ubezpieczeniowych ma kluczowe znaczenie. Precyzyjne i aktualne dane lokalizacyjne TomTom pozwalają firmie Moody's stworzyć najbardziej odpowiednie odniesienie geoprzestrzenne. Wśród wielu przypadków użycia, Moody's Insurance Geocoder może zapewnić firmie ubezpieczeniowej precyzyjne geokodowanie w celu oceny narażenia każdej nieruchomości na katastrofy naturalne, umożliwiając jej ustalenie odpowiednich składek i efektywne zarządzanie całym portfelem.

 

„Dokładne i aktualne dane geokodowania są podstawą pakietu rozwiązań Moody's dla klientów ubezpieczeniowych”, powiedział Aaron Mayfield, Senior Director of Product, Insurance w Moody’s. „Cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę z TomTom i wykorzystywać ich wysokiej jakości dane lokalizacyjne do dostarczania zaawansowanej inteligencji i rozwiązań. Pomagają one naszym klientom osiągać lepsze wyniki i sprostać najważniejszym wyzwaniom w branży".

„Jesteśmy dumni, że możemy rozwijać wieloletnią współpracę z Moody's, dostarczając nasze aktualne i wiarygodne dane o lokalizacji, aby pomóc im zwiększyć możliwości klientów dzięki dokładnym, praktycznym informacjom”, powiedział Mike Schoofs, Chief Revenue Officer, TomTom. „Dzięki tej współpracy klienci Moody's wykorzystują dane lokalizacyjne TomTom, aby sprostać swoim wyjątkowym wyzwaniom, co świadczy o wszechstronności naszej technologii lokalizacji”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali Biuro prasowe
2025-07-18 | 09:00

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowoczesna myjnia przemysłowa NOYEN Compact 600 – wysoka wydajność i elastyczność w jednym urządzeniu Firma NOYEN wprowadza nowoczesne systemy myjące do cenionej
Technologie 5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls
2025-07-07 | 06:00

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

Emitel - operator infrastruktury nadawczej - we współpracy z Telewizją Puls rozpoczął w Warszawie testową emisję sygnału w technologii 5G Broadcast. To pierwszy tego
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury

Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.

Media i PR

M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.