AkzoNobel kontynuuje współpracę z Mercedes-Benz w Chinach i Indonezji
Mercedes-Benz i AkzoNobel przedłużyły umowę partnerską o kolejne cztery lata. Oznacza to, że firma pozostaje rekomendowanym dostawcą produktów i usług serwisowych w Chinach oraz preferowanym partnerem Mercedes-Benz w Indonezji.
Podpisanie umowy zostało poprzedzone szczegółowymi testami i analizami produktów oraz usług oferowanych przez Sikkens, markę premium AkzoNobel.
„Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą udaną współpracę z jedną z najbardziej znanych marek motoryzacyjnych na świecie”, mówi Patrick Bourguignon, Dyrektor Automotive and Specialty Coatings w AkzoNobel. „Wierzymy, że nasza oferta produktów marki Sikkens, cyfrowe narzędzia i usługi serwisowe pomogą zwiększyć zyski naszego partnera i zapewnić najlepsze możliwe wsparcie dla jego klientów w Chinach i Indonezji”.
Zgodnie z warunkami umowy, Sikkens przez kolejne cztery lata pozostanie autoryzowanym partnerem w zakresie napraw lakierniczych w Chinach i preferowanym partnerem takich napraw w Indonezji.
AkzoNobel obok efektywnych i najwyższej jakości systemów w zakresie napraw, jest liderem w rozwoju innowacyjnych cyfrowych narzędzi. Jednym z nich jest MIXIT™, czyli aplikacja do wyszukiwania kolorów, która zapewnia natychmiastowy dostęp do ponad dwóch milionów receptur kolorów. W połączeniu ze spektrofotometrem Automatchic™, każda praca w lakierni może być wykonana szybciej, dokładniej i przy mniejszej ilości odpadów.
Dzięki tej współpracy klienci biznesowi Mercedes-Benz mogą również korzystać z innych usług oferowanych przez AkzoNobel, w tym z aplikacji Carbeat™ do cyfrowego obiegu pracy w warsztacie. Pomaga ona zwiększyć efektywność zarządzania produkcją oraz skrócić czasy cykli pracy. Dodatkowo, AkzoNobel wprowadził niedawno na rynek chiński nowe produkty o niskiej zawartości LZO.
„Przedłużenie umowy partnerskiej potwierdza ogromne uznanie dla naszych profesjonalnych zespołów automotive w regionie” – dodaje Baron Schreuder, Regional Commercial Director Asia Automotive and Vehicle Refinish w AkzoNobel. „Azja jest niezwykle ważnym rynkiem dla obu stron i jesteśmy dumni, że będziemy mogli nadal zapewniać najwyższej jakości usługi serwisowe w Chinach i Indonezji”.
Przedłużenie umowy o kolejne 4 lata oznacza, że AkzoNobel pozostanie partnerem Mercedes-Benz na 26 rynkach: Abu Dhabi, Austrii, Bahrajnu, Chin, Kostaryki, Chorwacji, Danii, Francji, Niemiec, Grecji, Indonezji, Jordanii, Kuwejtu, Libanu, Maroka, Holandii, Omanu, Polski, Rosji, Arabii Saudyjskiej, RPA, Hiszpanii, Szwecji, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, USA i Jemenu.
Więcej informacji na temat marki Sikkens można znaleźć na stronie www.sikkensvr.com.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.