Komunikaty PR

AkzoNobel kontynuuje współpracę z Mercedes-Benz w Chinach i Indonezji

2021-08-19  |  10:00
Biuro prasowe

Mercedes-Benz i AkzoNobel przedłużyły umowę partnerską o kolejne cztery lata. Oznacza to, że firma pozostaje rekomendowanym dostawcą produktów i usług serwisowych w Chinach oraz preferowanym partnerem Mercedes-Benz w Indonezji.

Podpisanie umowy zostało poprzedzone szczegółowymi testami i analizami produktów oraz usług oferowanych przez Sikkens, markę premium AkzoNobel.

„Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą udaną współpracę z jedną z najbardziej znanych marek motoryzacyjnych na świecie”, mówi Patrick Bourguignon, Dyrektor Automotive and Specialty Coatings w AkzoNobel. „Wierzymy, że nasza oferta produktów marki Sikkens, cyfrowe narzędzia i usługi serwisowe pomogą zwiększyć zyski naszego partnera i zapewnić najlepsze możliwe wsparcie dla jego klientów w Chinach i Indonezji”.

Zgodnie z warunkami umowy, Sikkens przez kolejne cztery lata pozostanie autoryzowanym partnerem w zakresie napraw lakierniczych w Chinach i preferowanym partnerem takich napraw w Indonezji.

AkzoNobel obok efektywnych i najwyższej jakości systemów w zakresie napraw, jest liderem w rozwoju innowacyjnych cyfrowych narzędzi. Jednym z nich jest MIXIT™, czyli aplikacja do wyszukiwania kolorów, która zapewnia natychmiastowy dostęp do ponad dwóch milionów receptur kolorów. W połączeniu ze spektrofotometrem Automatchic™, każda praca w lakierni może być wykonana szybciej, dokładniej i przy mniejszej ilości odpadów.

Dzięki tej współpracy klienci biznesowi Mercedes-Benz mogą również korzystać z innych usług oferowanych przez AkzoNobel, w tym z aplikacji Carbeat™ do cyfrowego obiegu pracy w warsztacie. Pomaga ona zwiększyć efektywność zarządzania produkcją oraz skrócić czasy cykli pracy. Dodatkowo, AkzoNobel wprowadził niedawno na rynek chiński nowe produkty o niskiej zawartości LZO.

„Przedłużenie umowy partnerskiej potwierdza ogromne uznanie dla naszych profesjonalnych zespołów automotive w regionie” – dodaje Baron Schreuder, Regional Commercial Director Asia Automotive and Vehicle Refinish w AkzoNobel. „Azja jest niezwykle ważnym rynkiem dla obu stron i jesteśmy dumni, że będziemy mogli nadal zapewniać najwyższej jakości usługi serwisowe w Chinach i Indonezji”.

Przedłużenie umowy o kolejne 4 lata oznacza, że ​​AkzoNobel pozostanie partnerem Mercedes-Benz na 26 rynkach: Abu Dhabi, Austrii, Bahrajnu, Chin, Kostaryki, Chorwacji, Danii, Francji, Niemiec, Grecji, Indonezji, Jordanii, Kuwejtu, Libanu, Maroka, Holandii, Omanu, Polski, Rosji, Arabii Saudyjskiej, RPA, Hiszpanii, Szwecji, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, USA i Jemenu.

Więcej informacji na temat marki Sikkens można znaleźć na stronie www.sikkensvr.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Już nie tylko seniorzy korzystają z małych pojazdów elektrycznych Biuro prasowe
2024-03-29 | 08:25

Już nie tylko seniorzy korzystają z małych pojazdów elektrycznych

Widząc wykluczenie transportowe starszych członków rodziny i ich zależność od dzieci czy wnuków, Maciej Płatek dostrzegł rozwiązanie dla tysięcy seniorów w podobnej
Motoryzacja BRAK ZDJĘCIA
2024-03-28 | 10:41

BMW inwestuje w cyfrowe łańcuchy dostaw, które wspierają innowacje

W erze dynamicznych zmian technologicznych i rosnących oczekiwań klientów, branża motoryzacyjna stoi przed wyzwaniami wymagającymi nie tylko innowacyjności, ale także zrównoważonego i efektywnego zarządzania całym
Motoryzacja Motoryzacja – droga przez wyboje
2024-03-27 | 11:00

Motoryzacja – droga przez wyboje

W skrócie  • Globalny rynek motoryzacyjny unormuje się w tym roku po silnym odbiciu w 2023 roku. W efekcie z jednej strony Allianz Trade spodziewa się w tym roku spowolnienia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.