AkzoNobel kontynuuje współpracę z Mercedes-Benz w Chinach i Indonezji
Mercedes-Benz i AkzoNobel przedłużyły umowę partnerską o kolejne cztery lata. Oznacza to, że firma pozostaje rekomendowanym dostawcą produktów i usług serwisowych w Chinach oraz preferowanym partnerem Mercedes-Benz w Indonezji.
Podpisanie umowy zostało poprzedzone szczegółowymi testami i analizami produktów oraz usług oferowanych przez Sikkens, markę premium AkzoNobel.
„Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą udaną współpracę z jedną z najbardziej znanych marek motoryzacyjnych na świecie”, mówi Patrick Bourguignon, Dyrektor Automotive and Specialty Coatings w AkzoNobel. „Wierzymy, że nasza oferta produktów marki Sikkens, cyfrowe narzędzia i usługi serwisowe pomogą zwiększyć zyski naszego partnera i zapewnić najlepsze możliwe wsparcie dla jego klientów w Chinach i Indonezji”.
Zgodnie z warunkami umowy, Sikkens przez kolejne cztery lata pozostanie autoryzowanym partnerem w zakresie napraw lakierniczych w Chinach i preferowanym partnerem takich napraw w Indonezji.
AkzoNobel obok efektywnych i najwyższej jakości systemów w zakresie napraw, jest liderem w rozwoju innowacyjnych cyfrowych narzędzi. Jednym z nich jest MIXIT™, czyli aplikacja do wyszukiwania kolorów, która zapewnia natychmiastowy dostęp do ponad dwóch milionów receptur kolorów. W połączeniu ze spektrofotometrem Automatchic™, każda praca w lakierni może być wykonana szybciej, dokładniej i przy mniejszej ilości odpadów.
Dzięki tej współpracy klienci biznesowi Mercedes-Benz mogą również korzystać z innych usług oferowanych przez AkzoNobel, w tym z aplikacji Carbeat™ do cyfrowego obiegu pracy w warsztacie. Pomaga ona zwiększyć efektywność zarządzania produkcją oraz skrócić czasy cykli pracy. Dodatkowo, AkzoNobel wprowadził niedawno na rynek chiński nowe produkty o niskiej zawartości LZO.
„Przedłużenie umowy partnerskiej potwierdza ogromne uznanie dla naszych profesjonalnych zespołów automotive w regionie” – dodaje Baron Schreuder, Regional Commercial Director Asia Automotive and Vehicle Refinish w AkzoNobel. „Azja jest niezwykle ważnym rynkiem dla obu stron i jesteśmy dumni, że będziemy mogli nadal zapewniać najwyższej jakości usługi serwisowe w Chinach i Indonezji”.
Przedłużenie umowy o kolejne 4 lata oznacza, że AkzoNobel pozostanie partnerem Mercedes-Benz na 26 rynkach: Abu Dhabi, Austrii, Bahrajnu, Chin, Kostaryki, Chorwacji, Danii, Francji, Niemiec, Grecji, Indonezji, Jordanii, Kuwejtu, Libanu, Maroka, Holandii, Omanu, Polski, Rosji, Arabii Saudyjskiej, RPA, Hiszpanii, Szwecji, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, USA i Jemenu.
Więcej informacji na temat marki Sikkens można znaleźć na stronie www.sikkensvr.com.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.