AkzoNobel kontynuuje współpracę z Mercedes-Benz w Chinach i Indonezji
Mercedes-Benz i AkzoNobel przedłużyły umowę partnerską o kolejne cztery lata. Oznacza to, że firma pozostaje rekomendowanym dostawcą produktów i usług serwisowych w Chinach oraz preferowanym partnerem Mercedes-Benz w Indonezji.
Podpisanie umowy zostało poprzedzone szczegółowymi testami i analizami produktów oraz usług oferowanych przez Sikkens, markę premium AkzoNobel.
„Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą udaną współpracę z jedną z najbardziej znanych marek motoryzacyjnych na świecie”, mówi Patrick Bourguignon, Dyrektor Automotive and Specialty Coatings w AkzoNobel. „Wierzymy, że nasza oferta produktów marki Sikkens, cyfrowe narzędzia i usługi serwisowe pomogą zwiększyć zyski naszego partnera i zapewnić najlepsze możliwe wsparcie dla jego klientów w Chinach i Indonezji”.
Zgodnie z warunkami umowy, Sikkens przez kolejne cztery lata pozostanie autoryzowanym partnerem w zakresie napraw lakierniczych w Chinach i preferowanym partnerem takich napraw w Indonezji.
AkzoNobel obok efektywnych i najwyższej jakości systemów w zakresie napraw, jest liderem w rozwoju innowacyjnych cyfrowych narzędzi. Jednym z nich jest MIXIT™, czyli aplikacja do wyszukiwania kolorów, która zapewnia natychmiastowy dostęp do ponad dwóch milionów receptur kolorów. W połączeniu ze spektrofotometrem Automatchic™, każda praca w lakierni może być wykonana szybciej, dokładniej i przy mniejszej ilości odpadów.
Dzięki tej współpracy klienci biznesowi Mercedes-Benz mogą również korzystać z innych usług oferowanych przez AkzoNobel, w tym z aplikacji Carbeat™ do cyfrowego obiegu pracy w warsztacie. Pomaga ona zwiększyć efektywność zarządzania produkcją oraz skrócić czasy cykli pracy. Dodatkowo, AkzoNobel wprowadził niedawno na rynek chiński nowe produkty o niskiej zawartości LZO.
„Przedłużenie umowy partnerskiej potwierdza ogromne uznanie dla naszych profesjonalnych zespołów automotive w regionie” – dodaje Baron Schreuder, Regional Commercial Director Asia Automotive and Vehicle Refinish w AkzoNobel. „Azja jest niezwykle ważnym rynkiem dla obu stron i jesteśmy dumni, że będziemy mogli nadal zapewniać najwyższej jakości usługi serwisowe w Chinach i Indonezji”.
Przedłużenie umowy o kolejne 4 lata oznacza, że AkzoNobel pozostanie partnerem Mercedes-Benz na 26 rynkach: Abu Dhabi, Austrii, Bahrajnu, Chin, Kostaryki, Chorwacji, Danii, Francji, Niemiec, Grecji, Indonezji, Jordanii, Kuwejtu, Libanu, Maroka, Holandii, Omanu, Polski, Rosji, Arabii Saudyjskiej, RPA, Hiszpanii, Szwecji, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, USA i Jemenu.
Więcej informacji na temat marki Sikkens można znaleźć na stronie www.sikkensvr.com.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.