AkzoNobel kontynuuje współpracę z Mercedes-Benz w Chinach i Indonezji
Mercedes-Benz i AkzoNobel przedłużyły umowę partnerską o kolejne cztery lata. Oznacza to, że firma pozostaje rekomendowanym dostawcą produktów i usług serwisowych w Chinach oraz preferowanym partnerem Mercedes-Benz w Indonezji.
Podpisanie umowy zostało poprzedzone szczegółowymi testami i analizami produktów oraz usług oferowanych przez Sikkens, markę premium AkzoNobel.
„Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą udaną współpracę z jedną z najbardziej znanych marek motoryzacyjnych na świecie”, mówi Patrick Bourguignon, Dyrektor Automotive and Specialty Coatings w AkzoNobel. „Wierzymy, że nasza oferta produktów marki Sikkens, cyfrowe narzędzia i usługi serwisowe pomogą zwiększyć zyski naszego partnera i zapewnić najlepsze możliwe wsparcie dla jego klientów w Chinach i Indonezji”.
Zgodnie z warunkami umowy, Sikkens przez kolejne cztery lata pozostanie autoryzowanym partnerem w zakresie napraw lakierniczych w Chinach i preferowanym partnerem takich napraw w Indonezji.
AkzoNobel obok efektywnych i najwyższej jakości systemów w zakresie napraw, jest liderem w rozwoju innowacyjnych cyfrowych narzędzi. Jednym z nich jest MIXIT™, czyli aplikacja do wyszukiwania kolorów, która zapewnia natychmiastowy dostęp do ponad dwóch milionów receptur kolorów. W połączeniu ze spektrofotometrem Automatchic™, każda praca w lakierni może być wykonana szybciej, dokładniej i przy mniejszej ilości odpadów.
Dzięki tej współpracy klienci biznesowi Mercedes-Benz mogą również korzystać z innych usług oferowanych przez AkzoNobel, w tym z aplikacji Carbeat™ do cyfrowego obiegu pracy w warsztacie. Pomaga ona zwiększyć efektywność zarządzania produkcją oraz skrócić czasy cykli pracy. Dodatkowo, AkzoNobel wprowadził niedawno na rynek chiński nowe produkty o niskiej zawartości LZO.
„Przedłużenie umowy partnerskiej potwierdza ogromne uznanie dla naszych profesjonalnych zespołów automotive w regionie” – dodaje Baron Schreuder, Regional Commercial Director Asia Automotive and Vehicle Refinish w AkzoNobel. „Azja jest niezwykle ważnym rynkiem dla obu stron i jesteśmy dumni, że będziemy mogli nadal zapewniać najwyższej jakości usługi serwisowe w Chinach i Indonezji”.
Przedłużenie umowy o kolejne 4 lata oznacza, że AkzoNobel pozostanie partnerem Mercedes-Benz na 26 rynkach: Abu Dhabi, Austrii, Bahrajnu, Chin, Kostaryki, Chorwacji, Danii, Francji, Niemiec, Grecji, Indonezji, Jordanii, Kuwejtu, Libanu, Maroka, Holandii, Omanu, Polski, Rosji, Arabii Saudyjskiej, RPA, Hiszpanii, Szwecji, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, USA i Jemenu.
Więcej informacji na temat marki Sikkens można znaleźć na stronie www.sikkensvr.com.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.