Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica dotychczasowe długoletnie relacje na rynku europejskim, w tym w Polsce oraz rozszerza współpracę o Holandię i Portugalię.
Nowa umowa jest wynikiem 20-letniej współpracy obu firm w poszczególnych krajach, w tym m.in. w Austrii, krajach bałtyckich, Czechach, Grecji, krajach nordyckich, Słowacji i Europie Południowo-Wschodniej, które dołączają do nowej europejskiej umowy o współpracy[1].
W wyniku zawartej umowy Mazda udostępnia swoim klientom w krajach partnerskich program Pomocy Drogowej Premium w pierwszym roku po zakupie pojazdu oraz po każdej corocznej kontroli technicznej w autoryzowanej sieci serwisowej. W razie awarii lub wypadku, Allianz Partners zapewnia klientom Mazdy swoje flagowe usługi pomocy drogowej, umożliwiając szybkie i bezproblemowe kontynuowanie podróży. Klienci Mazdy będą mieli możliwość skorzystania z naprawy pojazdu na miejscu lub holowania do Autoryzowanej Stacji Obsługi Mazdy. W przypadku konieczności przeprowadzenia dłuższej naprawy pojazdu, klientom zapewniony zostanie pojazd zastępczy lub alternatywny środek transportu.
W nadchodzących miesiącach Allianz Partners i Mazda będą współpracować przy integracji usług pomocy drogowej w aplikacji MyMazda. Dzięki aplikacji klienci będą mogli zgłaszać zdarzenia, wnioskować o pomoc oraz śledzić przebieg swojej sprawy online, co zwiększy wygodę i efektywność procesu oraz poprawi doświadczenia użytkowników.
– Allianz Partners, jako uznana i wiarygodna marka ubezpieczeń oraz usług assistance, a także lider na rynku europejskim, jest dumny ze wzmocnienia i rozszerzenia długoletniego partnerstwa z Mazdą w Europie, które opiera się na zaufaniu i świetnej współpracy. Konsolidacja lokalnych umów w ramach jednej europejskiej umowy to ważny kamień milowy, który pozwolił na zharmonizowanie usług premium na wszystkich rynkach, na których klienci Mazdy mogą skorzystać z programu Pomocy Drogowej Premium. W efekcie Allianz Partners będzie nadal dostarczać usługi najwyższej jakości i zapewniać w pełni cyfrową obsługę klientom Mazdy – komentuje Jean-Marc Pailhol, Chief Officer Global Strategic Partnerships oraz członek zarządu Allianz Partners.
– Celem Mazdy jest zapewnienie klientom wyjątkowych doświadczeń przez cały okres posiadania i użytkowania pojazdu. Awaria lub wypadek, nawet jeśli zdarzają się rzadko, mogą być uciążliwe dla naszych klientów, a naszym zadaniem jest zmniejszenie ich stresu oraz zapewnienie niezawodnej pomocy i wsparcia w mobilności. Dzięki współpracy z Allianz Partners zapewnimy naszym klientom zintegrowaną i bezproblemową pomoc drogową - dodaje Wojciech Halarewicz, Wiceprezes ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta w Mazda Motor Europe.
O Allianz Partners
Allianz Partners to światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń B2B2C i usług assistance, oferujący globalne rozwiązania obejmujące ubezpieczenia turystyczne, mobilność, assistance, ubezpieczenia zdrowotne i świadczenia pracownicze. Zorientowani na klienta eksperci redefiniują usługi ubezpieczeniowe, oferując produkty i rozwiązania gotowe na przyszłość, zaawansowane technologicznie i jednocześnie oparte na osobistym kontakcie, które wykraczają poza tradycyjne ubezpieczenia. Produkty są płynnie wkomponowane w działalność naszych partnerów, sprzedawane za pośrednictwem kanałów pośrednich lub bezpośrednio do klientów pod marką Allianz. Obecni w ponad 75 krajach, zatrudniamy 21 900 pracowników, którzy mówią w 70 językach, obsługują ponad 72,5 miliona spraw rocznie i są zmotywowani do tego, by zapewniać klientom spokój umysłu na całym świecie.
Więcej informacji: www.allianz-partners.com
O Maździe
Mazda to japoński międzynarodowy producent samochodów z siedzibą w Hiroshimie, Japonia. W 2023 roku Mazda wyprodukowała około 1,2 miliona pojazdów na potrzeby sprzedaży globalnej. Pełnoskalowy eksport na rynek europejski rozpoczęła w 1967 roku, a w 2023 roku sprzedała 184 000 pojazdów w Europie. Obecność Mazdy w UE obejmuje jej regionalną siedzibę w Leverkusen (Niemcy), centrum badań i rozwoju w Oberursel (Niemcy) oraz obiekt logistyczny w Willebroek (Belgia), a także lokalne przedstawicielstwa importerskie na niemal wszystkich rynkach UE. Mazda zatrudnia ponad 1 400 osób i posiada sieć 1 600 dealerów oraz partnerów serwisowych w całej Europie. Dodatkowo firma współpracuje z dużą siecią europejskich dostawców i partnerów biznesowych, aby zapewnić europejskim klientom szybszą i bardziej efektywną dostawę samochodów oraz części.
[1] Współpraca obejmuje 25 rynków partnerskich: Austrię, Czechy, Słowację, Chorwację, Słowenię, Węgry, Rumunię, Bułgarię, Serbię, Bośnię i Hercegowinę, Czarnogórę, Macedonię Północną, Grecję, Albanię, Mołdawię, Polskę, Holandię, Portugalię, Danię, Norwegię, Finlandię, Estonię, Łotwę i Litwę.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
SAP Story: podróż Mercedes-Benz Polska od planowania aż po rozliczenia wydatków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Przemysł
Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]
Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.
Prawo
Przez „wrzutkę legislacyjną” saszetki nikotynowe mogły zniknąć z rynku. Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów
Coraz popularniejsze na rynku saszetki z nikotyną do tej pory funkcjonują poza systemem fiskalnym i zdrowotnym. Nie są objęte akcyzą ani zakazem sprzedaży osobom niepełnoletnim. Dlatego też sami producenci od dawna apelują do rządu o objęcie ich regulacjami, w tym podatkiem akcyzowym, żeby uporządkować rosnący rynek i zabezpieczyć wpływy budżetowe państwa. Ministerstwo Zdrowia do projektu ustawy porządkującej rynek e-papierosów bez zapowiedzi dodało regulację dotyczącą saszetek nikotynowych, która jednak w praktyce mogła zlikwidować tę kategorię wyrobów na rynku. Przedsiębiorcy nie kryją rozczarowania sposobem, w jaki wprowadzane są zmiany w przepisach regulujących rynek.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.