Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica dotychczasowe długoletnie relacje na rynku europejskim, w tym w Polsce oraz rozszerza współpracę o Holandię i Portugalię.
Nowa umowa jest wynikiem 20-letniej współpracy obu firm w poszczególnych krajach, w tym m.in. w Austrii, krajach bałtyckich, Czechach, Grecji, krajach nordyckich, Słowacji i Europie Południowo-Wschodniej, które dołączają do nowej europejskiej umowy o współpracy[1].
W wyniku zawartej umowy Mazda udostępnia swoim klientom w krajach partnerskich program Pomocy Drogowej Premium w pierwszym roku po zakupie pojazdu oraz po każdej corocznej kontroli technicznej w autoryzowanej sieci serwisowej. W razie awarii lub wypadku, Allianz Partners zapewnia klientom Mazdy swoje flagowe usługi pomocy drogowej, umożliwiając szybkie i bezproblemowe kontynuowanie podróży. Klienci Mazdy będą mieli możliwość skorzystania z naprawy pojazdu na miejscu lub holowania do Autoryzowanej Stacji Obsługi Mazdy. W przypadku konieczności przeprowadzenia dłuższej naprawy pojazdu, klientom zapewniony zostanie pojazd zastępczy lub alternatywny środek transportu.
W nadchodzących miesiącach Allianz Partners i Mazda będą współpracować przy integracji usług pomocy drogowej w aplikacji MyMazda. Dzięki aplikacji klienci będą mogli zgłaszać zdarzenia, wnioskować o pomoc oraz śledzić przebieg swojej sprawy online, co zwiększy wygodę i efektywność procesu oraz poprawi doświadczenia użytkowników.
– Allianz Partners, jako uznana i wiarygodna marka ubezpieczeń oraz usług assistance, a także lider na rynku europejskim, jest dumny ze wzmocnienia i rozszerzenia długoletniego partnerstwa z Mazdą w Europie, które opiera się na zaufaniu i świetnej współpracy. Konsolidacja lokalnych umów w ramach jednej europejskiej umowy to ważny kamień milowy, który pozwolił na zharmonizowanie usług premium na wszystkich rynkach, na których klienci Mazdy mogą skorzystać z programu Pomocy Drogowej Premium. W efekcie Allianz Partners będzie nadal dostarczać usługi najwyższej jakości i zapewniać w pełni cyfrową obsługę klientom Mazdy – komentuje Jean-Marc Pailhol, Chief Officer Global Strategic Partnerships oraz członek zarządu Allianz Partners.
– Celem Mazdy jest zapewnienie klientom wyjątkowych doświadczeń przez cały okres posiadania i użytkowania pojazdu. Awaria lub wypadek, nawet jeśli zdarzają się rzadko, mogą być uciążliwe dla naszych klientów, a naszym zadaniem jest zmniejszenie ich stresu oraz zapewnienie niezawodnej pomocy i wsparcia w mobilności. Dzięki współpracy z Allianz Partners zapewnimy naszym klientom zintegrowaną i bezproblemową pomoc drogową - dodaje Wojciech Halarewicz, Wiceprezes ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta w Mazda Motor Europe.
O Allianz Partners
Allianz Partners to światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń B2B2C i usług assistance, oferujący globalne rozwiązania obejmujące ubezpieczenia turystyczne, mobilność, assistance, ubezpieczenia zdrowotne i świadczenia pracownicze. Zorientowani na klienta eksperci redefiniują usługi ubezpieczeniowe, oferując produkty i rozwiązania gotowe na przyszłość, zaawansowane technologicznie i jednocześnie oparte na osobistym kontakcie, które wykraczają poza tradycyjne ubezpieczenia. Produkty są płynnie wkomponowane w działalność naszych partnerów, sprzedawane za pośrednictwem kanałów pośrednich lub bezpośrednio do klientów pod marką Allianz. Obecni w ponad 75 krajach, zatrudniamy 21 900 pracowników, którzy mówią w 70 językach, obsługują ponad 72,5 miliona spraw rocznie i są zmotywowani do tego, by zapewniać klientom spokój umysłu na całym świecie.
Więcej informacji: www.allianz-partners.com
O Maździe
Mazda to japoński międzynarodowy producent samochodów z siedzibą w Hiroshimie, Japonia. W 2023 roku Mazda wyprodukowała około 1,2 miliona pojazdów na potrzeby sprzedaży globalnej. Pełnoskalowy eksport na rynek europejski rozpoczęła w 1967 roku, a w 2023 roku sprzedała 184 000 pojazdów w Europie. Obecność Mazdy w UE obejmuje jej regionalną siedzibę w Leverkusen (Niemcy), centrum badań i rozwoju w Oberursel (Niemcy) oraz obiekt logistyczny w Willebroek (Belgia), a także lokalne przedstawicielstwa importerskie na niemal wszystkich rynkach UE. Mazda zatrudnia ponad 1 400 osób i posiada sieć 1 600 dealerów oraz partnerów serwisowych w całej Europie. Dodatkowo firma współpracuje z dużą siecią europejskich dostawców i partnerów biznesowych, aby zapewnić europejskim klientom szybszą i bardziej efektywną dostawę samochodów oraz części.
[1] Współpraca obejmuje 25 rynków partnerskich: Austrię, Czechy, Słowację, Chorwację, Słowenię, Węgry, Rumunię, Bułgarię, Serbię, Bośnię i Hercegowinę, Czarnogórę, Macedonię Północną, Grecję, Albanię, Mołdawię, Polskę, Holandię, Portugalię, Danię, Norwegię, Finlandię, Estonię, Łotwę i Litwę.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.