Komunikaty PR

Arval partnerem flotowym Chemirolu

2022-02-01  |  12:18
Biuro prasowe
Kontakt
Beata Krowicka
NBS Communications

Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl
Do pobrania JPG ( 0.81 MB )

Arval Service Lease Polska z Grupy BNP Paribas, lider rynku wynajmu długoterminowego i zrównoważonej mobilności, zawarł z PUH „Chemirol” sp. z o. o., wiodącym dystrybutorem produktów dla rynku rolnego, trzyletnią umowę wynajmu aut osobowych. Transakcja jest pierwszą transzą wymiany liczącej 500 pojazdów floty Chemirolu.

W ramach współpracy z PUH „Chemirol” sp. z o. o., Arval dostarczy auta - pierwsze z nich - 30 Kia Ceed zasiliło flotę firmy 31 stycznia, kolejne kilkadziesiąt pojazdów trafi do niej w marcu oraz kwietniu.

– W ubiegłym roku postanowiliśmy wdrożyć nową politykę flotową opartą o wynajem długoterminowy, mający na celu optymalizację kosztów i procesów związanych z obsługą floty w naszej firmie. O wyborze oferty firmy Arval zadecydowała kompilacja wielu czynników: dostępność interesujących nas marek i modeli aut, krótki termin realizacji umowy oraz warunki finansowe – mówi Patryk Podołowski, Wiceprezes Zarządu Chemirolu. – Zależało nam na tym, by nasi pracownicy mieli dostęp do nowych i niezawodnych aut, które będą komfortowo wykorzystywać w codziennej pracy – dodaje. 

Nowe auta trafią do doradców klienta z 14 oddziałów firmy Chemirol w całej Polsce.

– Bardzo cieszymy się, że nasza oferta sprostała wymaganiom lidera dystrybucji polskiego rolnictwa. Mam nadzieję, że to początek dłuższej i szerzej zakrojonej współpracy – mówi Agata Grędzinska, Business Manager Arval Service Lease Polska. – Ambicją Arval, jest wspieranie działalności biznesowej klienta poprzez skuteczną realizację polityki flotowej oraz zapewnienie spersonalizowanej oferty mobilności. To, co nas wyróżnia, to duży wybór marek i modeli dostępnych od ręki, atrakcyjne finansowanie oraz fachowa opieka serwisowa i doradcza. Jesteśmy dumni, że Chemirol docenił te aspekty – dodaje. 

Umowa wynajmu została zawarta na okres 36 miesięcy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: NBS Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych Biuro prasowe
2024-07-16 | 12:00

VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych

Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 18,7 proc., ponad 215 tys. finansowanych samochodów oraz 83 proc. zadowolonych klientów. Volkswagen Financial Services to nr
Motoryzacja Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO
2024-07-15 | 14:48

Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO

Projekt PZO II ponownie został w pełni skomercjalizowany. Nowy najemca – Grupa Cichy-Zasada – wynajął blisko 1000 mkw. powierzchni na parterze budynku. We współpracy
Motoryzacja Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu
2024-07-09 | 10:00

Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu

1 lipca br. rozpoczęła się kolejna edycja konkursu „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval” – wiodącego programu CSR-owego dla kierowców flotowych korzystających z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.