Komunikaty PR

Arval partnerem flotowym Chemirolu

2022-02-01  |  12:18
Biuro prasowe
Kontakt
Beata Krowicka
NBS Communications

Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl
Do pobrania JPG ( 0.81 MB )

Arval Service Lease Polska z Grupy BNP Paribas, lider rynku wynajmu długoterminowego i zrównoważonej mobilności, zawarł z PUH „Chemirol” sp. z o. o., wiodącym dystrybutorem produktów dla rynku rolnego, trzyletnią umowę wynajmu aut osobowych. Transakcja jest pierwszą transzą wymiany liczącej 500 pojazdów floty Chemirolu.

W ramach współpracy z PUH „Chemirol” sp. z o. o., Arval dostarczy auta - pierwsze z nich - 30 Kia Ceed zasiliło flotę firmy 31 stycznia, kolejne kilkadziesiąt pojazdów trafi do niej w marcu oraz kwietniu.

– W ubiegłym roku postanowiliśmy wdrożyć nową politykę flotową opartą o wynajem długoterminowy, mający na celu optymalizację kosztów i procesów związanych z obsługą floty w naszej firmie. O wyborze oferty firmy Arval zadecydowała kompilacja wielu czynników: dostępność interesujących nas marek i modeli aut, krótki termin realizacji umowy oraz warunki finansowe – mówi Patryk Podołowski, Wiceprezes Zarządu Chemirolu. – Zależało nam na tym, by nasi pracownicy mieli dostęp do nowych i niezawodnych aut, które będą komfortowo wykorzystywać w codziennej pracy – dodaje. 

Nowe auta trafią do doradców klienta z 14 oddziałów firmy Chemirol w całej Polsce.

– Bardzo cieszymy się, że nasza oferta sprostała wymaganiom lidera dystrybucji polskiego rolnictwa. Mam nadzieję, że to początek dłuższej i szerzej zakrojonej współpracy – mówi Agata Grędzinska, Business Manager Arval Service Lease Polska. – Ambicją Arval, jest wspieranie działalności biznesowej klienta poprzez skuteczną realizację polityki flotowej oraz zapewnienie spersonalizowanej oferty mobilności. To, co nas wyróżnia, to duży wybór marek i modeli dostępnych od ręki, atrakcyjne finansowanie oraz fachowa opieka serwisowa i doradcza. Jesteśmy dumni, że Chemirol docenił te aspekty – dodaje. 

Umowa wynajmu została zawarta na okres 36 miesięcy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: NBS Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.