Komunikaty PR

Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki

2024-11-27  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Do pobrania pdf ( 0.48 MB )

Koniec roku to tradycyjny okres wyprzedaży, także w salonach samochodowych. Dotyczy to również dealerów Mazdy w całej Polsce, u których na klientów czeka szeroka gama modeli w atrakcyjnych cenach.

Najbardziej korzystne oferty dotyczą najpopularniejszych w gamie SUV-ów: Mazdy CX-60, CX-5 oraz CX-30. Bogato wyposażone wersje CX-60 zarówno z napędem typu PHEV, jak i Diesel dostępne są z korzyścią sięgającą 40 000 zł. Mocny i szlachetny to przymiotniki dobrze opisujące flagowego SUV-a Mazdy, a jazdy testowe w punktach dealerskich są doskonałą okazją do poznania bliżej tego wyjątkowego modelu.

Jak wynika z tegorocznego badania Strategy&PwC „Postawy i zachowania zakupowe polskich konsumentów”[1] promocje, jako czynnik kluczowy przy zakupach wskazało aż 47% respondentów. Jednocześnie, droga konsumenta do zakupu zazwyczaj przebiega w trzech kluczowych fazach: odkrywania, badania i ostatecznego zakupu. Każdy z etapów może być realizowany online lub w sklepach, czy salonach sprzedaży.

„Uwzględniając modele nabywcze klientów dostosowujemy się i wprowadzamy różnorodne rozwiązania wspierające sprzedaż. Dbamy o atrakcyjną i przejrzystą prezentację naszej oferty online i jednocześnie zapewniamy spersonalizowane doświadczenia podczas wizyty w salonach bazujące na rozpoznaniu potrzeb klientów oraz jazdach testowych. Nie zapominamy też o tak ważnych elementach, jak atrakcyjne finansowanie, czy np. 6-letnia gwarancja.” – podkreśla Rafał Badowski, Dyrektor Działu Sprzedaży Samochodów i Usług Serwisowych.

Pełna aktualna oferta samochodów dostępnych od ręki dostępna jest na stronie https://mazda-od-reki.pl i nie trzeba być wprawnym łowcą okazji, by zwrócić uwagę na bestsellerowego SUV-a w gamie Mazdy, czyli model CX-5. W zależności od wersji wyposażenia i roku produkcji, ten flagowy model dostępny jest w bardzo atrakcyjnej ofercie, co oznacza, że już za 129 999 zł[2] można wyjechać na święta w rodzinnym gronie nową Mazdą CX-5. Dwie dostępne od ręki wersje silnika benzynowego (2,0 o mocy 165 KM i 2,5 o mocy 194 KM) zapewniają wyrafinowany komfort i doskonałą dynamikę prowadzenia, a wyróżniony wieloma nagrodami design w połączeniu z przestronnym i funkcjonalnym wnętrzem daje kierowcy poczucie wyjątkowości.

Znaczącym wsparciem objęte są także ostatnie dostępne sztuki Mazdy 3 i Mazdy CX-30 z silnikiem benzynowym 2,0 e-Skyactiv G. Te kompaktowe modele o mocy 150 KM dostępne są w cenie od niespełna 120 000 zł w przypadku Mazdy 3 w bardzo bogato wyposażonej wersji Exclusive-Line oraz nieco ponad 130 000 zł w przypadku Mazdy CX-30 z tym samym poziomem wyposażenia. Warto przy tym zauważyć, że Mazda3 jest dziś jednym z nielicznych samochodów kompaktowych dostępnych także w eleganckiej odmianie sedan. Oprócz odmian z silnikiem e-Skyactiv G do wyboru są także wersje z mocniejszym 186-konnym silnikiem 2,0 e-Skyactiv X.

 „Warto dodać, że samochody dostępne od ręki dostępne są w całej naszej sieci sprzedaży. Część z nich jest już wstępnie zarejestrowana, więc od podjęcia decyzji do wyjazdu z salonu może minąć zaledwie kilka dni” – dodaje Rafał Badowski. 

 

 


[1] https://www.strategyand.pwc.com/pl/pl/publikacje/2024/postawy-i-zachowania-zakupowe-polskich-konsumentow.html

 

[2] Oferta dotyczy wersji CX-5 e-Skyactiv G 165 KM, 6MT, Center-Line Plus + Advantage, rok produkcji: 2023. https://mazda-od-reki.pl/oferta/mazda-cx-5,34147.html

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Estoria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Obowiązki w zakresie zrównoważonego rozwoju staną się mniej uciążliwe. Będą dotyczyć tylko największych firm

Na pierwszy ogień deregulacji w Unii Europejskiej poszły przepisy dotyczące sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju. Obowiązki w tym zakresie będą, zgodnie z planem KE, się koncentrowały na największych podmiotach, co stanowi duże ułatwienie dla średnich podmiotów i małych firm w łańcuchach dostaw, ale też może zmienić proces dochodzenia do neutralności klimatycznej w UE. Raportowanie wpływu na środowisko rzeczywiście wiąże się z dużym wysiłkiem i kosztami, czego firmy się obawiają, ale z drugiej strony coraz więcej podmiotów widzi w tym cenne narzędzie do analizy i dodatkową wartość.

Telekomunikacja

Wykluczenie cyfrowe szczególnie dotyka generacji silver. T-Mobile wystartował z darmowymi kursami z obsługi smartfona

44 proc. Polaków w 2023 roku posiadało przynajmniej podstawowe kompetencje cyfrowe przy średniej unijnej na poziomie 56 proc. – wynika z danych Eurostatu. Dla grupy osób powyżej 55. roku życia odsetek ten wynosi kilkanaście procent. T-Mobile – w ramach projektu „Sieć Pokoleń” – burzy cyfrowe bariery oraz pokazuje, jakie możliwości daje technologia. W tym prowadzi cykl warsztatów stacjonarnych oraz udostępnia kurs online z podstaw obsługi smartfona.

Konsument

Spada spożycie alkoholu wśród młodzieży. Coraz mniej nastolatków wskazuje na jego łatwą dostępność

Alkohol jest najbardziej rozpowszechnioną wśród polskiej młodzieży substancją psychoaktywną, choć jego spożycie przez nastolatków znacznie spadło w ciągu trzech ostatnich dekad. Wciąż spory odsetek 15–16-latków uważa, że alkohol jest dla nich łatwo dostępny, ale o ile w przypadku piwa spadek w tym obszarze jest znaczący, o tyle w przypadku wódki delikatny trend spadkowy został w ostatnim badaniu zahamowany. Dostępność zaczyna się jednak nie w sklepie, ale już w domu. Co piąty rodzic jest w tej kwestii na tyle liberalny, że godzi się na spożywanie alkoholu przez dziecko w swojej obecności.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.