DISTRIGO zachęca warsztaty do wzięcia udziału w akcji I LOVE EUROREPAR

DISTRIGO - dystrybutor części zamiennych i innych produktów niezbędnych warsztatom samochodowym, wchodzący w skład grupy Stellantis, rozpoczyna akcję I LOVE EUROREPAR. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki EUROREPAR na rynku niezależnych warsztatów samochodowych poprzez przekazanie im 200 bezpłatnych pakietów części zamiennych oraz płynów eksploatacyjnych. Akcja potrwa do 31 sierpnia 2021 roku.
Marka EUROREPAR to 60 grup towarowych, zawierających ponad 12 000 produktów. Oprócz części zamiennych są to także płyny eksploatacyjne, opony czy akcesoria, zapewniające możliwość serwisowania samochodów prawie wszystkich marek, pojawiających się na naszych drogach. Marka sukcesywnie wzbudza zainteresowanie rynku obsługi i napraw samochodów, a jej produkty pojawiają w kolejnych warsztatach i sklepach motoryzacyjnych.
Akcja I LOVE EUROREPAR to kolejne przedsięwzięcie DISTRIGO, dzięki któremu jeszcze więcej firm będzie mogło przekonać się o jakości produktów marki EUROREPAR.
W pakiecie DISTRIGO PACK, który trafi do wybranych warsztatów znajdują się następujące produkty:
· Płyn skoncentrowany do chłodnic 2 litry
· Pióro wycieraczki + klipy 650 mm
· Pióro wycieraczki + klipy 400 mm
· Zestaw żarówek zapasowych H7 + H1+ inne
· Preparat czyszczący do el. układu hamulcowego
· FILTR PALIWA DIESEL OPEL / GM: (odpowiednik oryginalnego filtra 95507489)
· FILTR KABINOWY WĘGLOWY / GM: (odpowiednik oryginalnego filtra 95527473)
· FILTR OLEJU OPEL / GM: (odpowiednik oryginalnego filtra 95526686)
· Kpl. 4-ech klocków hamulcowych przednich Opel Corsa E 1.0 90 KM
„Akcja I LOVE EUROREPAR to nasz kolejny krok w zakresie nawiązania współpracy z warsztatami samochodowymi, które nie miały jeszcze okazji przekonać się o zaletach produktów EUROREPAR. Aby otrzymać pakiet DISTRIGO PACK, wystarczy zarejestrować warsztat na stronie: https://iloveeurorepar.com/pl. Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia przez przedstawiciela DISTRIGO, pakiet zostanie dostarczony do warsztatu przez jednego z Koordynatorów ds. Sprzedaży Części Zamiennych. Nie warto zwlekać z decyzją o rejestracji, ponieważ akcja trwa tylko do 31 sierpnia 2021 roku” – wyjaśnia Piotr Karaszewicz, Dyrektor Części Zamiennych & Serwisu Groupe PSA w Polsce.
Więcej informacji na temat akcji I LOVE EUROREPAR znajduje się na stronie: www.iloveeurorepar.com/pl

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.