DISTRIGO zachęca warsztaty do wzięcia udziału w akcji I LOVE EUROREPAR

DISTRIGO - dystrybutor części zamiennych i innych produktów niezbędnych warsztatom samochodowym, wchodzący w skład grupy Stellantis, rozpoczyna akcję I LOVE EUROREPAR. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki EUROREPAR na rynku niezależnych warsztatów samochodowych poprzez przekazanie im 200 bezpłatnych pakietów części zamiennych oraz płynów eksploatacyjnych. Akcja potrwa do 31 sierpnia 2021 roku.
Marka EUROREPAR to 60 grup towarowych, zawierających ponad 12 000 produktów. Oprócz części zamiennych są to także płyny eksploatacyjne, opony czy akcesoria, zapewniające możliwość serwisowania samochodów prawie wszystkich marek, pojawiających się na naszych drogach. Marka sukcesywnie wzbudza zainteresowanie rynku obsługi i napraw samochodów, a jej produkty pojawiają w kolejnych warsztatach i sklepach motoryzacyjnych.
Akcja I LOVE EUROREPAR to kolejne przedsięwzięcie DISTRIGO, dzięki któremu jeszcze więcej firm będzie mogło przekonać się o jakości produktów marki EUROREPAR.
W pakiecie DISTRIGO PACK, który trafi do wybranych warsztatów znajdują się następujące produkty:
· Płyn skoncentrowany do chłodnic 2 litry
· Pióro wycieraczki + klipy 650 mm
· Pióro wycieraczki + klipy 400 mm
· Zestaw żarówek zapasowych H7 + H1+ inne
· Preparat czyszczący do el. układu hamulcowego
· FILTR PALIWA DIESEL OPEL / GM: (odpowiednik oryginalnego filtra 95507489)
· FILTR KABINOWY WĘGLOWY / GM: (odpowiednik oryginalnego filtra 95527473)
· FILTR OLEJU OPEL / GM: (odpowiednik oryginalnego filtra 95526686)
· Kpl. 4-ech klocków hamulcowych przednich Opel Corsa E 1.0 90 KM
„Akcja I LOVE EUROREPAR to nasz kolejny krok w zakresie nawiązania współpracy z warsztatami samochodowymi, które nie miały jeszcze okazji przekonać się o zaletach produktów EUROREPAR. Aby otrzymać pakiet DISTRIGO PACK, wystarczy zarejestrować warsztat na stronie: https://iloveeurorepar.com/pl. Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia przez przedstawiciela DISTRIGO, pakiet zostanie dostarczony do warsztatu przez jednego z Koordynatorów ds. Sprzedaży Części Zamiennych. Nie warto zwlekać z decyzją o rejestracji, ponieważ akcja trwa tylko do 31 sierpnia 2021 roku” – wyjaśnia Piotr Karaszewicz, Dyrektor Części Zamiennych & Serwisu Groupe PSA w Polsce.
Więcej informacji na temat akcji I LOVE EUROREPAR znajduje się na stronie: www.iloveeurorepar.com/pl
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.