Komunikaty PR

DISTRIGO zachęca warsztaty do wzięcia udziału w akcji I LOVE EUROREPAR

2021-07-26  |  09:20
Biuro prasowe

DISTRIGO - dystrybutor części zamiennych i innych produktów niezbędnych warsztatom samochodowym, wchodzący w skład grupy Stellantis, rozpoczyna akcję I LOVE EUROREPAR. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki EUROREPAR na rynku niezależnych warsztatów samochodowych poprzez przekazanie im 200 bezpłatnych pakietów części zamiennych oraz płynów eksploatacyjnych. Akcja potrwa do 31 sierpnia 2021 roku.

Marka EUROREPAR to 60 grup towarowych, zawierających ponad 12 000 produktów. Oprócz części zamiennych są to także płyny eksploatacyjne, opony czy akcesoria, zapewniające możliwość serwisowania samochodów prawie wszystkich marek, pojawiających się na naszych drogach. Marka sukcesywnie wzbudza zainteresowanie rynku obsługi i napraw samochodów, a jej produkty pojawiają w kolejnych warsztatach i sklepach motoryzacyjnych.

Akcja I LOVE EUROREPAR to kolejne przedsięwzięcie DISTRIGO, dzięki któremu jeszcze więcej firm będzie mogło przekonać się o jakości produktów marki EUROREPAR.

W pakiecie DISTRIGO PACK, który trafi do wybranych warsztatów znajdują się następujące produkty:

· Płyn skoncentrowany do chłodnic 2 litry

· Pióro wycieraczki + klipy 650 mm

· Pióro wycieraczki + klipy 400 mm

· Zestaw żarówek zapasowych H7 + H1+ inne

· Preparat czyszczący do el. układu hamulcowego

· FILTR PALIWA DIESEL OPEL / GM: (odpowiednik oryginalnego filtra 95507489)

· FILTR KABINOWY WĘGLOWY / GM: (odpowiednik oryginalnego filtra 95527473)

· FILTR OLEJU OPEL / GM: (odpowiednik oryginalnego filtra 95526686)

· Kpl. 4-ech klocków hamulcowych przednich Opel Corsa E 1.0 90 KM

Akcja I LOVE EUROREPAR to nasz kolejny krok w zakresie nawiązania współpracy z warsztatami samochodowymi, które nie miały jeszcze okazji przekonać się o zaletach produktów EUROREPAR. Aby otrzymać pakiet DISTRIGO PACK, wystarczy zarejestrować warsztat na stronie: https://iloveeurorepar.com/pl. Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia przez przedstawiciela DISTRIGO, pakiet zostanie dostarczony do warsztatu przez jednego z Koordynatorów ds. Sprzedaży Części Zamiennych. Nie warto zwlekać z decyzją o rejestracji, ponieważ akcja trwa tylko do 31 sierpnia 2021 roku” – wyjaśnia Piotr Karaszewicz, Dyrektor Części Zamiennych & Serwisu Groupe PSA w Polsce.

Więcej informacji na temat akcji I LOVE EUROREPAR znajduje się na stronie: www.iloveeurorepar.com/pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online Biuro prasowe
2024-11-28 | 20:10

VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online

VEHIS WRAZ Z NAJLEPSZYMI DEALERAMI BUDUJĄ STOCK SAMOCHODOWY DOSTĘPNY ONLINE VEHIS, platforma leasingowo-samochodowa oferująca samochody dealerskie wraz z szybkim finansowaniem, zwiększyła
Motoryzacja Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
2024-11-27 | 09:00

Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki

Koniec roku to tradycyjny okres wyprzedaży, także w salonach samochodowych. Dotyczy to również dealerów Mazdy w całej Polsce, u których na klientów czeka szeroka
Motoryzacja Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
2024-11-19 | 23:30

Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach

•           Wyprzedaż bestsellerów Toyoty z 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.