DISTRIGO zachęca warsztaty do wzięcia udziału w akcji I LOVE EUROREPAR

DISTRIGO - dystrybutor części zamiennych i innych produktów niezbędnych warsztatom samochodowym, wchodzący w skład grupy Stellantis, rozpoczyna akcję I LOVE EUROREPAR. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki EUROREPAR na rynku niezależnych warsztatów samochodowych poprzez przekazanie im 200 bezpłatnych pakietów części zamiennych oraz płynów eksploatacyjnych. Akcja potrwa do 31 sierpnia 2021 roku.
Marka EUROREPAR to 60 grup towarowych, zawierających ponad 12 000 produktów. Oprócz części zamiennych są to także płyny eksploatacyjne, opony czy akcesoria, zapewniające możliwość serwisowania samochodów prawie wszystkich marek, pojawiających się na naszych drogach. Marka sukcesywnie wzbudza zainteresowanie rynku obsługi i napraw samochodów, a jej produkty pojawiają w kolejnych warsztatach i sklepach motoryzacyjnych.
Akcja I LOVE EUROREPAR to kolejne przedsięwzięcie DISTRIGO, dzięki któremu jeszcze więcej firm będzie mogło przekonać się o jakości produktów marki EUROREPAR.
W pakiecie DISTRIGO PACK, który trafi do wybranych warsztatów znajdują się następujące produkty:
· Płyn skoncentrowany do chłodnic 2 litry
· Pióro wycieraczki + klipy 650 mm
· Pióro wycieraczki + klipy 400 mm
· Zestaw żarówek zapasowych H7 + H1+ inne
· Preparat czyszczący do el. układu hamulcowego
· FILTR PALIWA DIESEL OPEL / GM: (odpowiednik oryginalnego filtra 95507489)
· FILTR KABINOWY WĘGLOWY / GM: (odpowiednik oryginalnego filtra 95527473)
· FILTR OLEJU OPEL / GM: (odpowiednik oryginalnego filtra 95526686)
· Kpl. 4-ech klocków hamulcowych przednich Opel Corsa E 1.0 90 KM
„Akcja I LOVE EUROREPAR to nasz kolejny krok w zakresie nawiązania współpracy z warsztatami samochodowymi, które nie miały jeszcze okazji przekonać się o zaletach produktów EUROREPAR. Aby otrzymać pakiet DISTRIGO PACK, wystarczy zarejestrować warsztat na stronie: https://iloveeurorepar.com/pl. Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia przez przedstawiciela DISTRIGO, pakiet zostanie dostarczony do warsztatu przez jednego z Koordynatorów ds. Sprzedaży Części Zamiennych. Nie warto zwlekać z decyzją o rejestracji, ponieważ akcja trwa tylko do 31 sierpnia 2021 roku” – wyjaśnia Piotr Karaszewicz, Dyrektor Części Zamiennych & Serwisu Groupe PSA w Polsce.
Więcej informacji na temat akcji I LOVE EUROREPAR znajduje się na stronie: www.iloveeurorepar.com/pl

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.