Komunikaty PR

Elektromobilna ofensywa Arval GO ELECTRIC

2021-06-28  |  13:24
Biuro prasowe
Kontakt
Beata Krowicka
NBS Communications

Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl

Arval Service Lease Polska, lider rynku wynajmu długoterminowego i zrównoważonej mobilności, przełamuje bariery hamujące rozwój elektromobilności w Polsce. Firma zaproponowała dotychczasowym i nowym klientom pakiet Arval GO ELECTRIC, czyli zupełnie nowe na polskim rynku rozwiązania, m.in.  wynajem auta elektrycznego wraz z ładowarką i jej instalacją, kartę GreenWay ułatwiającą ładowanie na trasie i opcję korzystania z wakacyjnego pojazdu spalinowego, gdy na co dzień poruszamy się autem na prąd. By przekonać niezdecydowanych klientów do codziennych podróży autem elektrycznym, Arval daje także możliwość testowego wynajmu takiego samochodu w usłudze Try & Love It nawet do 3 miesięcy. W niedalekiej przyszłości klienci firmy będą też mogli obniżyć wysokość comiesięcznej raty dzięki dopłatom z programu „Mój Elektryk” zapowiadanego przez NFOŚiGW.

 

Zainteresowanie samochodami elektrycznymi w firmach stale rośnie, czego dowodem jest coroczny Barometr Flotowy Arval Mobility Observatory. Tegoroczna edycja pokazała, że już w co trzeciej polskiej flocie znajduje się co najmniej jedno auto ze zelektryfikowanym napędem, a w ciągu trzech lat wynik ten może wzrosnąć do nawet 70%.

Wciąż jednak istnieją w Polsce bariery dla rozwoju elektromobilności, które w ocenie części klientów wykluczają transformację energetyczną flot. Arval Service Lease Polska jako lider rynku wynajmu długoterminowego i zrównoważonej mobilności postanowił jako pierwsza firma w Polsce stworzyć pakiet rozwiązań, które pozwolą pokonać dużą część problemów związanych z wdrożeniem aut elektrycznych w firmach..     

Staramy się maksymalnie ułatwiać firmom i ich pracownikom przejście na ekologiczne napędy, ponieważ wiemy, że taka transformacja flot rodzi wiele pytań i obaw. Dlatego zaoferowaliśmy szereg zupełnie nowych na polskim rynku rozwiązań, które likwidują część barier wymienianych najczęściej przez naszych klientów – potencjalne problemy z codziennym używaniem samochodu – wyjaśnia Robert Antczak, dyrektor generalny Arval Service Lease Polska. – Chcemy zadbać o potrzeby użytkowników aut BEV na co dzień, w trasie i podczas okazjonalnych długich wyjazdów. A jeśli kierowca nie jest przekonany do tej istotnej zmiany stylu życia, umożliwimy mu dokonanie jej na próbę w ramach usługi Try & Love It – dodaje.

 

Doświadczenie elektromobilności

Jak wynika z danych Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych, tylko 18% polskich kierowców miało okazję choć raz jeździć samochodem elektrycznym. Brak doświadczeń związanych z takimi pojazdami to, zdaniem ekspertów Arval, jeden z powodów, dlaczego wielu użytkowników obawia się zmiany auta na zeroemisyjne. W odpowiedzi spółka z Grupy BNP Paribas wprowadza nową usługę próbnego wynajmu auta elektrycznego przed podjęciem ostatecznej decyzji.

Uważamy, że e-samochody mówią same za siebie, wystarczy krótka jazda, by naprawdę je pokochać. Jako pierwsi w Polsce wprowadzamy więc usługę testowania pojazdu elektrycznego przez okres 1-3 miesięcy. Jesteśmy przekonani, że każdy kto spróbuje, nie będzie chciał już wysiąść ze swojego eko-auta – wyjaśnia Bartłomiej Kwapisz, Head of Marketing & Innovations w Arval Service Lease Polska.

Nowa usługa Try & Love It to wynajem pojazdu elektrycznego na próbę w ramach wynajmu średnioterminowego (MTR) w Arval. Użytkownik przez okres od 1 do 3 miesięcy sprawdza, jak podróżuje się takim autem, jak się je ładuje oraz czy spełnia ono oczekiwania – chodzi o to by na własnej skórze doświadczyć elektromobilności. Firmy, które chciałyby zaoferować możliwość testowania auta elektrycznego większej grupie kierowców, mogą rozwinąć usługę o dodatkową opcję car sharingu. Cena wynajmu wybranego przez klienta modelu samochodu elektrycznego na miesiąc zaczyna się od 1599 zł netto. Po zakończeniu umowy na okres próbny, użytkownik podejmuje decyzję o zwrocie samochodu lub zamówieniu nowego elektrycznego pojazdu według własnych preferencji. Do czasu odbioru wymarzonego elektryka klient będzie mógł nadal korzystać z auta testowego.

 

Bez obaw o ładowanie w mieście i na trasie

Jak wynika z tegorocznej edycji Barometru Flotowego, mała liczba publicznych stacji ładowania to wciąż problem wskazywany przez 58% klientów, którzy nie decydują się na auto elektryczne. Choć tych punktów przybywa, takie obawy prawdopodobnie nie znikną jeszcze długo. Dlatego Arval zaproponował swoim klientom trzy zupełnie nowe usługi, które rozwiązują wiele problemów związanych z ładowaniem.

Wielu kierowców korzystających z aut elektrycznych na co dzień pokonuje nimi trasę z domu do pracy i z powrotem, a w takim przypadku najkorzystniejszą opcją ładowania jest korzystanie z punktu w domu lub na firmowym parkingu. Tu Arval GO ELECTRIC może przyjść z pomocą. – Uruchomiliśmy możliwość wynajmu auta elektrycznego w pakiecie ze stacją ładowania. Oferowany pakiet obejmuje audyt instalacji elektrycznej, zakup urządzenia, instalację, uruchomienie oraz roczny pakiet serwisowy – wyjaśnia Rafał Tarnacki, Product & Innovations Manager w Arval Service Lease Polska. – Przede wszystkim chcemy maksymalnie ułatwić klientom codzienne funkcjonowanie z autem elektrycznym. A w przypadku dłuższej trasy i konieczności ładowania na trasie, wdrażamy kartę sieci GreenWay, która ma już ponad 260 stacji w Polsce – dodaje.

Kierowca ma możliwość autoryzacji ładowania za pomocą karty RFID lub aplikacji, a samo rozwiązanie umożliwia bezgotówkowe rozliczanie się za pobraną energię w ramach comiesięcznej faktury od Arval.

 

Ferie, święta i wakacje bez ograniczeń

Arval przygotował też nową propozycję dla klientów, którzy obawiają się korzystania z auta elektrycznego podczas dłuższych wyjazdów, np. wakacyjnych, gdy pokonywane są duże odległości i nikt nie chce tracić czasu na ładowanie lub martwić się o dostępność ładowarki w mniej zaludnionych rejonach. – Wielu z naszych klientów przez większość roku pokonuje codziennie bardzo krótkie trasy samochodem, ale raz na kilka miesięcy potrzebują wybrać się na dłuższy wyjazd. Choć są to sytuacje sporadyczne, to właśnie z ich powodu kierowcy boją się korzystać z aut bezemisyjnych. Postanowiliśmy rozwiązać ten problem i umożliwić użytkownikom pojazdów w pełni elektrycznych (BEV) korzystanie przez cztery tygodnie w roku z zastępczego samochodu z silnikiem spalinowym. Dzięki temu, podczas wyjazdu wakacyjnego, nie muszą się martwić o zasięg swoich podróży, a także o to czy wszędzie znajdą stację ładowania – wyjaśnia Natalia Wiśniewska, Account Manager odpowiedzialna za projekt.

Samochód zastępczy będzie miał tę samą klasę, co użytkowany przez klienta pojazd elektryczny. Koszt usługi będzie wliczony w miesięczną ratę wynajmu auta elektrycznego w Arval.

 

Auto w wynajmie także z dopłatą

Wśród najczęściej wymienianych barier dla rozwoju elektromobilności nieustannie pojawia się także cena zakupu pojazdu – wciąż znacznie wyższa niż w przypadku aut spalinowych. Wynajem długoterminowy to jedno z rozwiązań, które z zasady pomagają ją pokonać. Klient nie musi ponosić dużego jednorazowego wydatku ani martwić się o utratę wartości auta, a płaci jedynie miesięczną ratę, w której zawarte są też dodatkowe usługi. Arval zapowiada jednak, że w niedalekiej przyszłości klientów inwestujących w auta BEV czeka kolejne ułatwienie finansowe – uwzględnienie w ramach raty leasingu dopłat z programu „Mój Elektryk” zapowiadanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Początkowo taką możliwość będą miały osoby fizyczne, a następnie także firmy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: NBS Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.