Komunikaty PR

Glovo łączy siły z Zipp Mobility w ramach elektryfikacji floty

2021-09-22  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

Miejscy kurierzy mogą teraz postawić na bardziej ekologiczne środki transportu. Wszystko dzięki współpracy Glovo i Zipp Mobility – operatora hulajnóg elektrycznych. Firmy właśnie uruchomiły pilotażowy projekt w Katowicach, który stopniowo planują rozszerzyć o kolejne miasta. Na start kurierzy Glovo mogą skorzystać z preferencyjnych ofert wypożyczenia hulajnóg elektrycznych. Wszystko w imię mobilności oraz ekologii.

Glovo, hiszpański gracz branży delivery bardzo wysoko stawia wartości takie jak mobilność, ekologia czy redukcja śladu węglowego. Firma nieustannie realizuje postanowienia, do jakich zobowiązała się w kwestii dbania o środowisko. Podejmuje też kolejne działania w trosce o Ziemię. Chcąc zachęcić flotę kurierską do przejścia z tradycyjnych środków transportu na pojazdy elektryczne, Glovo nawiązało współpracę z Zipp Mobility – firmą świadczącą usługi e-mobilności, angażującą się w działania ekologiczne, a także recykling i ponowne wykorzystanie części hulajnóg nie nadających się już do naprawy.

- Jako nowoczesna, pionierska firma mamy ambitną strategię tworzenia pozytywnego wpływu zarówno w warstwie społecznej, jak i ekologicznej. Poza inicjatywami wolontariatu pracowniczego, czy różnorodnymi programami ograniczania jednorazowych plastików, chcemy znacząco przyczynić się do redukcji emisji gazów cieplarnianych. Stąd nasze partnerstwo z Pachama czy South Pole w zakresie kompensacji emisji, ale również inicjatywa elektryfikacji floty. Współpraca z Zipp Mobility świetnie wpisuje się w nasze strategie oraz wartości. Cieszymy się na pilotażowy projekt, który mamy nadzieję, zostanie z optymizmem przyjęty przez kurierów – mówi Carlos Silvan, manager Glovo Polska.

Podczas pilotażowego programu rozpoczętego w sierpniu, kurierzy pracujący dla Glovo mogą skorzystać ze specjalnych ofert wypożyczenia hulajnóg elektrycznych, obejmujących okazyjne abonamenty tygodniowe i miesięczne. Na początek oferta dostępna jest dla floty w Katowicach, następnie ekspansja obejmie Sosnowiec i Dąbrowę Górniczą. Kolejne etapy będą wdrażane stopniowo.

- Cieszymy się, że możemy zapewnić kurierom Glovo szybki, wygodny i przyjazny dla środowiska sposób dostarczania zamówień, zarazem pomagając firmie w realizacji jej ambitnych celów w zakresie zrównoważonego rozwoju. Jesteśmy naprawdę podekscytowani rozpoczęciem współpracy z Glovo i liczymy na rozszerzenie kooperacji w nadchodzących miesiącach - podsumowuje Charlie Gleeson dyrektor generalny Zipp Mobility.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.