Goodyear łączy siły z ZF, aby zapewnić flotom kompleksowe wsparcie
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear poszerza ofertę o zaawansowane rozwiązania do zarządzania flotą pod marką ZF Trancics w celu optymalizacji mobilności pojazdów ciężarowych i naczep oraz zwiększenia efektywności operacyjnej firm transportowych i logistycznej w całej Europie.
• Kompleksowe rozwiązania w zakresie zarządzania oponami i flotą w celu maksymalizacji bezpieczeństwa, wydajności oraz czasu sprawności pojazdów i flot.
• Goodyear i ZF zapewnią europejskim flotom pojazdów użytkowych i producentom naczep wiodące w branży wsparcie i elastyczność.
• Poszerzona oferta przyczyni się do zrównoważonego transportu i pomoże klientom w spełnieniu wymogów prawnych. Ponadto skorzystają oni z dedykowanych programów motywacyjnych.
Goodyear ogłosił nawiązanie długoterminowej współpracy z firmą ZF, światowym dostawcą systemów do pojazdów osobowych i użytkowych oraz technologii przemysłowych. Ta strategiczna umowa połączy możliwości oferty Goodyear Total Mobility i rozwiązania Fleet Management Solutions (FMS) marki ZF.
Rozszerzony pakiet zaawansowanych opon i interoperacyjnych rozwiązań do zarządzania oponami i flotą na podstawie danych zapewni firmom transportowym kompleksowe podejście umożliwiające bardziej wydajną i zrównoważoną działalność. Wyjątkowa, dostosowywana indywidualnie propozycja wartości od Goodyear i ZF jeszcze bardziej ułatwi flotom i producentom OEM proces transformacji cyfrowej, łącząc wiele strumieni danych za pomocą jednego wspólnego sprzętu telematycznego.
„Unikalna propozycja ‘pod klucz’ oferowana przez Goodyear i ZF jest odpowiedzią na rosnącą złożoność związaną z wymagającymi operacjami flotowymi” – powiedział Grégory Boucharlat, wiceprezes ds. pojazdów użytkowych Goodyear w Europie. „Pozwala ona operatorom zachować elastyczność i podejmować świadome decyzje w celu wydłużenia czasu sprawności pojazdów, promowania bardziej ekonomicznej jazdy, zwiększenia okresu eksploatacji opon i aktywów, obniżenia emisji i usprawnienia zarządzania obsługą klienta w oparciu o zintegrowany zbiór danych o oponach i flocie, przekładający się na użyteczne informacje.”
„Współpraca ZF z Goodyearem łączy wiedzę i szerokie możliwości dwóch liderów branży z dążeniem do oferowania europejskim flotom i konstruktorom naczep korzyści płynących z kompleksowego rozwiązania zarządzania flotami.” – powiedział Peter Bal, Business Leader - Digital Customer Services w dziale systemów kontroli pojazdów użytkowych firmy ZF w regionie EMEA. „Nasza zdolność do dostarczania zintegrowanego rozwiązania przy ograniczonych inwestycjach w sprzęt, oznacza że klienci mogą korzystać z uproszczonych operacji, dążąc do uzyskania dalszej wydajności, a także zwiększonego bezpieczeństwa i ochrony ładunku.”
Kompleksowe rozwiązanie dla inteligentnego zarządzania oponami i naczepami
W 2019 r. Goodyear wprowadził na rynek swoją kompleksową ofertę Total Mobility z możliwością dostosowania do indywidualnych potrzeb, zapewniając tym samym pełne monitorowanie opon i zarządzanie nimi, począwszy od montażu odpowiedniego ogumienia w zależności od rodzaju działalności, poprzez planowanie proaktywnej obsługi technicznej, aż po bieżnikowanie. Ta innowacyjna oferta obejmuje system monitorowania ciśnienia w oponach z autorskim algorytmem Goodyear G-Predict, który zapewnia proaktywne ostrzeżenia w czasie rzeczywistym i zapobiega nawet 90% awarii związanych z oponami[1].
Dzięki interoperacyjnemu i elastycznemu rozwiązaniu, opartemu na pojedynczej skrzynce telematycznej o nazwie TX-TRAILERPULSE, klienci mogą teraz korzystać z usług i wsparcia obu firm, w tym z rozwiązań Transics FMS firmy ZF:
• Połączenie rozwiązań TX-TRAILERPULSE i TX-TRAILERFIT z systemem zarządzania oponami FleetOnlineSolutions firmy Goodyear zapewni pełny wgląd w osiągi, użytkowanie i stan techniczny opon oraz parku naczep. Floty skorzystają na szybszej obsłudze i dokładnych informacjach o przebiegu opon, co pozwoli uniknąć przedwczesnej wymiany opon i konserwacji naczep. Z kolei firmy wynajmujące pojazdy użytkowe i naczepy mogą zapewnić większą przejrzystość związaną z dokładnym wykorzystaniem naczepy i opon przez klienta końcowego.
• TX-CONNECT udostępnia w czasie rzeczywistym dane o pozycji naczepy, geofencingu, informacje o ruchu drogowym, a także umożliwia śledzenie ładunku klienta. Dostawcy usług również mogą uzyskać dostęp do danych, aby zaplanować proaktywną konserwację w czasie przerw w pracy.
Zintegrowana oferta zarządzania oponami i flotą zapewni nową jakość w zakresie widoczności i wydajności operacyjnej:
• Elastyczność - klienci wybierają pakiet usług i rozwiązań zgodny z ich potrzebami.
• Uproszczenie - jeden wspólny sprzęt i zintegrowany pulpit nawigacyjny, zapewniający dostęp do danych dotyczących zarządzania oponami, pojazdami i ładunkami, który umożliwia dalszą integrację systemów niezależnie od marki, wykorzystywanych już w codziennej działalności.
• Oszczędność czasu - podejmowanie decyzji w oparciu o fakty oraz praktyczne spostrzeżenia pozwala zapobiegać przestojom i planować proaktywną konserwację. Kompleksowa konfiguracja skracająca czas instalacji.
• Obsługa klienta - obaj partnerzy zapewnią fachową pomoc drogową i flotową za pośrednictwem silnej ogólnoeuropejskiej sieci serwisowej.
Wspieranie celów w zakresie zaawansowanej mobilności i zrównoważonego transportu
Współpraca będzie bazować na wspólnych możliwościach monitorowania opartego na danych i analityce predykcyjnej, aby pomóc producentom OEM i flotom komercyjnym działającym na terenie UE w płynnym dostosowaniu się do przyszłych wymagań prawnych, w tym przepisów GSR5 TPMS, które wymagają, aby pojazdy HCV były stopniowo wyposażane w system TPMS od lipca 2022 roku. To istotne wsparcie również z punktu widzenia spełnienia rozporządzenia UE w sprawie bezpieczeństwa ogólnego, które nakazuje stosowanie zaawansowanych funkcji bezpieczeństwa.
Wspierając bardziej ekologiczną mobilność, inteligentna technologia monitorowania i opony o niskich oporach toczenia przyczyniają się do pozytywnego wpływu na całkowitą emisję CO2 przez pojazdy. Na przykład, flota licząca 100 pojazdów użytkowych może obniżyć emisję o 4%, a koszt TCO o 40 000 euro rocznie, dzięki oszczędnościom na paliwie poprzez zastosowanie opon o niskich oporach toczenia[2].
W przyszłości partnerzy będą nadal dostarczać najnowocześniejsze i dostosowane do potrzeb wsparcie dla dużych flot i producentów naczep w całej Europie.
[1] Porównanie 50 flot po instalacji systemu Goodyear TPMS w 2019 r.
[2] Potencjalne oszczędności w oparciu o model obliczeniowy Goodyear, uwzględniający opory toczenia nowych opon. Rzeczywiste oszczędności mogą się różnić w zależności od stanu i konserwacji pojazdu, warunków drogowych, zachowania kierowcy i innych czynników.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.