Goodyear łączy siły z ZF, aby zapewnić flotom kompleksowe wsparcie
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear poszerza ofertę o zaawansowane rozwiązania do zarządzania flotą pod marką ZF Trancics w celu optymalizacji mobilności pojazdów ciężarowych i naczep oraz zwiększenia efektywności operacyjnej firm transportowych i logistycznej w całej Europie.
• Kompleksowe rozwiązania w zakresie zarządzania oponami i flotą w celu maksymalizacji bezpieczeństwa, wydajności oraz czasu sprawności pojazdów i flot.
• Goodyear i ZF zapewnią europejskim flotom pojazdów użytkowych i producentom naczep wiodące w branży wsparcie i elastyczność.
• Poszerzona oferta przyczyni się do zrównoważonego transportu i pomoże klientom w spełnieniu wymogów prawnych. Ponadto skorzystają oni z dedykowanych programów motywacyjnych.
Goodyear ogłosił nawiązanie długoterminowej współpracy z firmą ZF, światowym dostawcą systemów do pojazdów osobowych i użytkowych oraz technologii przemysłowych. Ta strategiczna umowa połączy możliwości oferty Goodyear Total Mobility i rozwiązania Fleet Management Solutions (FMS) marki ZF.
Rozszerzony pakiet zaawansowanych opon i interoperacyjnych rozwiązań do zarządzania oponami i flotą na podstawie danych zapewni firmom transportowym kompleksowe podejście umożliwiające bardziej wydajną i zrównoważoną działalność. Wyjątkowa, dostosowywana indywidualnie propozycja wartości od Goodyear i ZF jeszcze bardziej ułatwi flotom i producentom OEM proces transformacji cyfrowej, łącząc wiele strumieni danych za pomocą jednego wspólnego sprzętu telematycznego.
„Unikalna propozycja ‘pod klucz’ oferowana przez Goodyear i ZF jest odpowiedzią na rosnącą złożoność związaną z wymagającymi operacjami flotowymi” – powiedział Grégory Boucharlat, wiceprezes ds. pojazdów użytkowych Goodyear w Europie. „Pozwala ona operatorom zachować elastyczność i podejmować świadome decyzje w celu wydłużenia czasu sprawności pojazdów, promowania bardziej ekonomicznej jazdy, zwiększenia okresu eksploatacji opon i aktywów, obniżenia emisji i usprawnienia zarządzania obsługą klienta w oparciu o zintegrowany zbiór danych o oponach i flocie, przekładający się na użyteczne informacje.”
„Współpraca ZF z Goodyearem łączy wiedzę i szerokie możliwości dwóch liderów branży z dążeniem do oferowania europejskim flotom i konstruktorom naczep korzyści płynących z kompleksowego rozwiązania zarządzania flotami.” – powiedział Peter Bal, Business Leader - Digital Customer Services w dziale systemów kontroli pojazdów użytkowych firmy ZF w regionie EMEA. „Nasza zdolność do dostarczania zintegrowanego rozwiązania przy ograniczonych inwestycjach w sprzęt, oznacza że klienci mogą korzystać z uproszczonych operacji, dążąc do uzyskania dalszej wydajności, a także zwiększonego bezpieczeństwa i ochrony ładunku.”
Kompleksowe rozwiązanie dla inteligentnego zarządzania oponami i naczepami
W 2019 r. Goodyear wprowadził na rynek swoją kompleksową ofertę Total Mobility z możliwością dostosowania do indywidualnych potrzeb, zapewniając tym samym pełne monitorowanie opon i zarządzanie nimi, począwszy od montażu odpowiedniego ogumienia w zależności od rodzaju działalności, poprzez planowanie proaktywnej obsługi technicznej, aż po bieżnikowanie. Ta innowacyjna oferta obejmuje system monitorowania ciśnienia w oponach z autorskim algorytmem Goodyear G-Predict, który zapewnia proaktywne ostrzeżenia w czasie rzeczywistym i zapobiega nawet 90% awarii związanych z oponami[1].
Dzięki interoperacyjnemu i elastycznemu rozwiązaniu, opartemu na pojedynczej skrzynce telematycznej o nazwie TX-TRAILERPULSE, klienci mogą teraz korzystać z usług i wsparcia obu firm, w tym z rozwiązań Transics FMS firmy ZF:
• Połączenie rozwiązań TX-TRAILERPULSE i TX-TRAILERFIT z systemem zarządzania oponami FleetOnlineSolutions firmy Goodyear zapewni pełny wgląd w osiągi, użytkowanie i stan techniczny opon oraz parku naczep. Floty skorzystają na szybszej obsłudze i dokładnych informacjach o przebiegu opon, co pozwoli uniknąć przedwczesnej wymiany opon i konserwacji naczep. Z kolei firmy wynajmujące pojazdy użytkowe i naczepy mogą zapewnić większą przejrzystość związaną z dokładnym wykorzystaniem naczepy i opon przez klienta końcowego.
• TX-CONNECT udostępnia w czasie rzeczywistym dane o pozycji naczepy, geofencingu, informacje o ruchu drogowym, a także umożliwia śledzenie ładunku klienta. Dostawcy usług również mogą uzyskać dostęp do danych, aby zaplanować proaktywną konserwację w czasie przerw w pracy.
Zintegrowana oferta zarządzania oponami i flotą zapewni nową jakość w zakresie widoczności i wydajności operacyjnej:
• Elastyczność - klienci wybierają pakiet usług i rozwiązań zgodny z ich potrzebami.
• Uproszczenie - jeden wspólny sprzęt i zintegrowany pulpit nawigacyjny, zapewniający dostęp do danych dotyczących zarządzania oponami, pojazdami i ładunkami, który umożliwia dalszą integrację systemów niezależnie od marki, wykorzystywanych już w codziennej działalności.
• Oszczędność czasu - podejmowanie decyzji w oparciu o fakty oraz praktyczne spostrzeżenia pozwala zapobiegać przestojom i planować proaktywną konserwację. Kompleksowa konfiguracja skracająca czas instalacji.
• Obsługa klienta - obaj partnerzy zapewnią fachową pomoc drogową i flotową za pośrednictwem silnej ogólnoeuropejskiej sieci serwisowej.
Wspieranie celów w zakresie zaawansowanej mobilności i zrównoważonego transportu
Współpraca będzie bazować na wspólnych możliwościach monitorowania opartego na danych i analityce predykcyjnej, aby pomóc producentom OEM i flotom komercyjnym działającym na terenie UE w płynnym dostosowaniu się do przyszłych wymagań prawnych, w tym przepisów GSR5 TPMS, które wymagają, aby pojazdy HCV były stopniowo wyposażane w system TPMS od lipca 2022 roku. To istotne wsparcie również z punktu widzenia spełnienia rozporządzenia UE w sprawie bezpieczeństwa ogólnego, które nakazuje stosowanie zaawansowanych funkcji bezpieczeństwa.
Wspierając bardziej ekologiczną mobilność, inteligentna technologia monitorowania i opony o niskich oporach toczenia przyczyniają się do pozytywnego wpływu na całkowitą emisję CO2 przez pojazdy. Na przykład, flota licząca 100 pojazdów użytkowych może obniżyć emisję o 4%, a koszt TCO o 40 000 euro rocznie, dzięki oszczędnościom na paliwie poprzez zastosowanie opon o niskich oporach toczenia[2].
W przyszłości partnerzy będą nadal dostarczać najnowocześniejsze i dostosowane do potrzeb wsparcie dla dużych flot i producentów naczep w całej Europie.
[1] Porównanie 50 flot po instalacji systemu Goodyear TPMS w 2019 r.
[2] Potencjalne oszczędności w oparciu o model obliczeniowy Goodyear, uwzględniający opory toczenia nowych opon. Rzeczywiste oszczędności mogą się różnić w zależności od stanu i konserwacji pojazdu, warunków drogowych, zachowania kierowcy i innych czynników.
VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online
Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.