Komunikaty PR

Goodyear rozszerza technologię opon NPT na autonomiczne roboty Starship

2022-01-12  |  10:05
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.24 MB )

Podczas tegorocznych targów CES firma Goodyear Tire & Rubber Company ogłosiła, że opracowała i testuje specjalnie zaprojektowaną oponę niepneumatyczną (bezpowietrzną) do obsługi dostawczych robotów firmy Starship.

Starship Technologies, spółka należąca do portfolio funduszu Goodyear Ventures, buduje i obsługuje sieć ponad 1000 autonomicznych robotów pracujących na końcowym odcinku dostaw, które przewożą i dostarczają paczki, artykuły spożywcze i żywność bezpośrednio do klientów.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Starship związanym z kondycją i konserwacją opon, Goodyear opracował specjalną oponę bez powietrza, która charakteryzuje się dłuższą żywotnością i zarazem wymaga mniej czynności konserwacyjnych wykonywanych przez flotę dostawczą Starship.

Goodyear i Starship rozpoczęły fazę testów terenowych na Uniwersytecie Stanowym Bowling Green, aby ocenić zależności między pojazdem a oponą. Pierwsze wyniki testów opon samochodowych pokazały pozytywne rezultaty w zakresie zużycia bieżnika, hamowania i tłumienia drgań.

„Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą unikalną konstrukcję opon bezpowietrznych na nowe formy mobilności” - mówi Michael Rachita, starszy menedżer programu Goodyear ds. opon niepneumatycznych. „Opony do transportu w skali mikro mają inne potrzeby, a nasza technologia NPT idealnie je spełnia, umożliwiając bezobsługową i długotrwałą jazdę.”

„Nasze roboty dostawcze realizują codziennie tysiące dostaw w każdych warunkach pogodowych i terenowych - powiedział Siim Viilup, kierownik ds. inżynierii mechanicznej w Starship Technologies. „Aby mieć pewność, że nadążamy za rosnącym zapotrzebowaniem na nasze usługi, potrzebujemy opon, które są niezawodne i utrzymują nasze roboty w ruchu przez całą dobę i na całym świecie. Wspaniale widzieć te nowe opony, które zapewniają niezawodność, a także oszczędność kosztów w sytuacji, gdy rozszerzamy naszą działalność.”

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych Biuro prasowe
2024-07-16 | 12:00

VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych

Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 18,7 proc., ponad 215 tys. finansowanych samochodów oraz 83 proc. zadowolonych klientów. Volkswagen Financial Services to nr
Motoryzacja Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO
2024-07-15 | 14:48

Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO

Projekt PZO II ponownie został w pełni skomercjalizowany. Nowy najemca – Grupa Cichy-Zasada – wynajął blisko 1000 mkw. powierzchni na parterze budynku. We współpracy
Motoryzacja Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu
2024-07-09 | 10:00

Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu

1 lipca br. rozpoczęła się kolejna edycja konkursu „Ambasador Bezpiecznej Jazdy Arval” – wiodącego programu CSR-owego dla kierowców flotowych korzystających z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.