Goodyear sponsorem tytularnym 4-godzinnego wyścigu Silverstone 2025 ELMS
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear wmacnia współpracę z European Le Mans Series (ELMS) obejmując rolę oficjalnego sponsora tytularnego 4-godzinnego wyścigu Goodyear Silverstone 2025. Tym samym marka wspiera długo wyczekiwany powrót ELMS do Wielkiej Brytanii. Po sześcioletniej przerwie w kalendarzu wyścigowym, rywalizacja na legendarnym torze Silverstone odbędzie się 14 września 2025 roku.
Sezon ELMS 2025 obejmie sześć 4-godzinnych wyścigów rozgrywanych w sześciu różnych krajach, co stanowi powrót do tego formatu po raz pierwszy od 2021 roku. Czterogodzinny wyścig Goodyear Silverstone zastąpi dotychczasową rundę w Mugello jako przedostatni etap sezonu. Finał rozgrywek odbędzie się miesiąc później na Autódromo Internacional do Algarve w Portugalii. Wcześniejsze rundy zostaną rozegrane na torach Circuit de Barcelona-Catalunya, Le Castellet, Imola oraz Spa-Francorchamps.
Czterogodzinny wyścig Goodyear Silverstone będzie kolejnym etapem owocnej współpracy marki z ELMS, jednocześnie potwierdzając zaangażowanie firmy w rywalizację na najwyższym poziomie w międzynarodowym motosporcie. Wyścigi długodystansowe stanowią dla Goodyeara bezcenne pole doświadczalne, umożliwiając rozwój nowej generacji opon drogowych o wysokich osiągach. Jednocześnie służą jako globalna scena do zademonstrowania dziesięcioleci innowacji, zaawansowanych technologii i doświadczeń Goodyeara w motosporcie.
Kolejny rozdział Goodyeara w wyścigach długodystansowych
Goodyear ma bogatą historię w wyścigach długodystansowych. Od 2021 roku marka jest wyłącznym dostawcą opon dla kategorii LMP2, a na początku sezonu 2024 rola ta rozszerzyła się o kategorię LMGT3. Wcześniej, od 2020 roku, Goodyear pełnił funkcję wyłącznego dostawcy opon dla klasy LMGTE.
W sezonie 2025 Goodyear nadal będzie wyłącznym dostawcą opon dla kategorii LMP2 zarówno w ELMS, jak i do legendarnego 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Firma będzie także zaopatrywać wszystkie zespoły rywalizujące w kategorii LMGT3 zarówno w ELMS, jak i w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA (WEC).
"Ten sponsoring to wyjątkowa okazja dla Goodyeara, aby wzmocnić swoją obecność w wyścigach długodystansowych i nawiązać bliższy kontakt z klientami oraz fanami w Wielkiej Brytanii. Jesteśmy dumni, że możemy pogłębić nasze zaangażowanie w European Le Mans Series – niezwykle konkurencyjnych mistrzostwach, które promują ducha legendarnego 24-godzinnego wyścigu Le Mans w całej Europie”, powiedział Mathias Kipp, dyrektor Goodyear ds. wyścigów samochodowych w regionie EMEA.
„Dla kibiców na torze oznacza to, że opony Goodyear znajdą się jeszcze bliżej wyścigowej akcji. Dla nas to kolejna szansa na wspieranie kierowców na każdym etapie ich kariery w wyścigach długodystansowych – od młodych, obiecujących talentów po najbardziej doświadczonych zawodników. Każdy z nich będzie korzystać z opon wyścigowych Goodyear Eagle F1 oraz profesjonalnego wsparcia technicznego na torze”, dodał M. Kipp.
VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online
Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką
Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.
Finanse
Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków
Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.
Handel
Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną
Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.