Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Od lipca br. unijny obowiązek stosowania systemów TPMS w oponach pojazdów ciężarowych obejmie także opony w naczepach [1]. Przepisy – wprowadzane stopniowo od kilku lat – wymagają, aby zmiana ciśnienia w oponie przekraczająca 20% była natychmiast sygnalizowana w kabinie pojazdu, dając kierowcy szybką informację o potencjalnym zagrożeniu. System TPMS firmy Goodyear już teraz oferuje więcej niż wymagają nowe regulacje prawne. Z racji wieloletniego doświadczenia w tej materii, Goodyear deklaruje wsparcie dla flot w adaptacji do nowych wymogów.
Goodyear uważa nowe przepisy za istotny krok do zwiększenia bezpieczeństwa i efektywności pojazdów użytkowych. Skuteczność takich rozwiązań potwierdzają doświadczenia flot transportowych. Dzięki wykorzystaniu rozwiązania TPMS oferowanego przez Goodyear, niektóre firmy transportowe w Europie zdołały obniżyć liczbę awarii opon nawet o 90 % [2].
„Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w tej dziedzinie, jesteśmy przygotowani, aby wspierać firmy transportowe w spełnianiu wymogów nowych przepisów. Rozwiązanie Goodyear TPMS zostało stworzone z myślą o zapewnieniu bezpieczeństwa, poprawy efektywności paliwowej i wydłużeniu żywotności opon poprzez monitorowanie ciśnienia i temperatury opon w czasie rzeczywistym przy wsparciu przyjaznych dla użytkownika, inteligentnych aplikacji mobilnych,” wyjaśnił Yves Sinner, dyrektor Goodyear ds. zarządzania usługami w obszarze Fleet Mobility Solutions. „Oferujemy klientom pełen pakiet usług, w tym instalację czujników, obsługę, a także oprogramowanie związane z analizą danych. Floty mogą uzyskać dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań Goodyeara i profesjonalnego serwisu poinstalacyjnego za pośrednictwem naszej sieci TruckForce,” dodał Y. Sinner.
Rozwiązanie TPMS firmy Goodyear już teraz oferuje więcej niż wymagają nowe regulacje prawne, wykorzystując zaawansowane algorytmy do przewidywania potencjalnych problemów. To nie tylko poprawia bezpieczeństwo, radykalnie zmniejszając ilość awarii, ale także zwiększa oszczędność paliwa oraz wydłuża żywotność opon dzięki nowoczesnym metodom zbierania danych. Podczas gdy przepisy wymagają, aby TPMS ostrzegał kierowcę o zaistniałym problemie z ciśnieniem, rozwiązanie Goodyear TPMS może również zaalarmować zaplecze techniczne o wykrytych anomaliach, zanim utrata ciśnienia stanie się poważna, co pozwala na szybką reakcję. Goodyear współpracuje ze swoimi partnerami biznesowymi, aby zapewnić płynną integrację i zgodność z nadchodzącymi regulacjami. Firma w pełni rozumie znaczenie proaktywnych rozwiązań w zwiększaniu bezpieczeństwa na drogach i wydajności floty oraz zobowiązuje się wspierać branżę transportową w dostosowaniu się do nowych wymogów prawnych.
Rozwiązanie Goodyear TPMS zostało opracowane, aby zapewnić niezawodność i spokój ducha naszym klientom, jednocześnie spełniając wymagania określone w najnowszych przepisach. Jest to jeden z kluczowych elementów oferty Goodyear Total Mobility, która łączy w sobie wysokiej jakości opony premium marki Goodyear, efektywność innowacyjnych systemów zarządzania oponami oraz wsparcie sieci serwisów – partnerów Goodyear,” podsumował Piotr Czyżyk, dyrektor zarządzający Goodyear ds. mobilności flot w regionie EMEA.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.