Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Od lipca br. unijny obowiązek stosowania systemów TPMS w oponach pojazdów ciężarowych obejmie także opony w naczepach [1]. Przepisy – wprowadzane stopniowo od kilku lat – wymagają, aby zmiana ciśnienia w oponie przekraczająca 20% była natychmiast sygnalizowana w kabinie pojazdu, dając kierowcy szybką informację o potencjalnym zagrożeniu. System TPMS firmy Goodyear już teraz oferuje więcej niż wymagają nowe regulacje prawne. Z racji wieloletniego doświadczenia w tej materii, Goodyear deklaruje wsparcie dla flot w adaptacji do nowych wymogów.
Goodyear uważa nowe przepisy za istotny krok do zwiększenia bezpieczeństwa i efektywności pojazdów użytkowych. Skuteczność takich rozwiązań potwierdzają doświadczenia flot transportowych. Dzięki wykorzystaniu rozwiązania TPMS oferowanego przez Goodyear, niektóre firmy transportowe w Europie zdołały obniżyć liczbę awarii opon nawet o 90 % [2].
„Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w tej dziedzinie, jesteśmy przygotowani, aby wspierać firmy transportowe w spełnianiu wymogów nowych przepisów. Rozwiązanie Goodyear TPMS zostało stworzone z myślą o zapewnieniu bezpieczeństwa, poprawy efektywności paliwowej i wydłużeniu żywotności opon poprzez monitorowanie ciśnienia i temperatury opon w czasie rzeczywistym przy wsparciu przyjaznych dla użytkownika, inteligentnych aplikacji mobilnych,” wyjaśnił Yves Sinner, dyrektor Goodyear ds. zarządzania usługami w obszarze Fleet Mobility Solutions. „Oferujemy klientom pełen pakiet usług, w tym instalację czujników, obsługę, a także oprogramowanie związane z analizą danych. Floty mogą uzyskać dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań Goodyeara i profesjonalnego serwisu poinstalacyjnego za pośrednictwem naszej sieci TruckForce,” dodał Y. Sinner.
Rozwiązanie TPMS firmy Goodyear już teraz oferuje więcej niż wymagają nowe regulacje prawne, wykorzystując zaawansowane algorytmy do przewidywania potencjalnych problemów. To nie tylko poprawia bezpieczeństwo, radykalnie zmniejszając ilość awarii, ale także zwiększa oszczędność paliwa oraz wydłuża żywotność opon dzięki nowoczesnym metodom zbierania danych. Podczas gdy przepisy wymagają, aby TPMS ostrzegał kierowcę o zaistniałym problemie z ciśnieniem, rozwiązanie Goodyear TPMS może również zaalarmować zaplecze techniczne o wykrytych anomaliach, zanim utrata ciśnienia stanie się poważna, co pozwala na szybką reakcję. Goodyear współpracuje ze swoimi partnerami biznesowymi, aby zapewnić płynną integrację i zgodność z nadchodzącymi regulacjami. Firma w pełni rozumie znaczenie proaktywnych rozwiązań w zwiększaniu bezpieczeństwa na drogach i wydajności floty oraz zobowiązuje się wspierać branżę transportową w dostosowaniu się do nowych wymogów prawnych.
Rozwiązanie Goodyear TPMS zostało opracowane, aby zapewnić niezawodność i spokój ducha naszym klientom, jednocześnie spełniając wymagania określone w najnowszych przepisach. Jest to jeden z kluczowych elementów oferty Goodyear Total Mobility, która łączy w sobie wysokiej jakości opony premium marki Goodyear, efektywność innowacyjnych systemów zarządzania oponami oraz wsparcie sieci serwisów – partnerów Goodyear,” podsumował Piotr Czyżyk, dyrektor zarządzający Goodyear ds. mobilności flot w regionie EMEA.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim
Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.
Prawo
Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.