Hypersportowe osiągi dla wszystkich: Dunlop wprowadza nową oponę Qualifier CORE
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
• Opona Dunlop Qualifier CORE początkowo będzie dostępna w trzech najpopularniejszych rozmiarach.
• Hypersportowe osiągi w przystępnej cenie.
• Lepsze osiągi na mokrej nawierzchni w porównaniu z poprzednim modelem.
Rodzina opon hypersportowych Dunlop powiększyła się o nowy model - Qualifier CORE, który zapewnia doskonałe osiągi w przystępnej cenie i pasuje do szerokiej gamy motocykli sportowych klasy podstawowej i średniej.
Wyposażona w najnowsze technologie Dunlop, opona Qualifier CORE oferuje renomowane właściwości hypersportowe - znane z innych opon brytyjskiej marki - w przystępnej cenie, odpowiadając na potrzeby użytkowników podstawowych i średnich motocykli typu naked, średniej wielkości roadsterów i maszyn sportowych, modeli sportowo-turystycznych po motocykle sportowe poprzedniej generacji.
Kluczowe technologie Dunlop zastosowane w oponie Qualifier CORE, jak Dynamic Front Formula, Carcass Tension Control System oraz Jointless Belt, zapewniają doskonałe prowadzenie i stabilność. Jednocześnie takie innowacje, jak mieszanka wzmocniona krzemionką, poprawiają przyczepność na mokrych nawierzchniach oraz w niższych temperaturach.
Wzór bieżnika inspirowany jest pierwszą generacją opon Dunlop Sportmax SportSmart. W połączeniu z kluczowymi technologiami, zapewnia zrównoważoną sztywność bieżnika, zoptymalizowany ślad i równomierne zużycie. Zmienione kąty rowków oraz ich ułożenie przekładają się na znacznie lepsze osiągi na mokrej nawierzchni w porównaniu z poprzednim modelem - Qualifier II. Dzięki technologii Dunlop Heat Control i połączeniu różnych mieszanek części zewnętrznych i wewnętrznych, uzyskano przewidywalne osiągi w miarę zużywania się opony przez cały okres jej eksploatacji, co zapewnia motocyklistom dodatkowe korzyści.
Qualifier CORE to kolejna świetna opona w hypersportowej rodzinie Dunlop, do której zaliczają się również modele SportSmart TT i SportSmart Mk3. W obu tych oponach zastosowano szereg innowacji, aby zapewnić użytkownikom motocykli sportowych klasy średniej i wyższej imponujące osiągi.
Opona Qualifier CORE jest dostępna od stycznia 2022 roku, początkowo w trzech popularnych rozmiarach: 120/70ZR17 (przód), 160/60ZR17 (tył) i 180/55ZR17 (tył). W czwartym kwartale 2022 roku pojawi się kolejny rozmiar opony przedniej (120/60ZR17) oraz trzy nowe rozmiary opony tylnej (190/50ZR17, 190/55ZR17 i 200/50ZR17).
Luca Davide Andreoni, Marketing Manager Dunlop w Europie, powiedział: „Podobnie jak inne produkty z oferty opon hypersportowych Dunlop, Qualifier CORE zapewnia dynamiczne prowadzenie i wspaniałe wrażenia, dzięki czemu użytkownicy mogą uzyskać porywające osiągi, niezależnie od tego, czy jeżdżą motocyklem typu naked, sportowym, sportowo-turystycznym czy roadster. Opracowaliśmy Qualifier CORE zgodnie z filozofią "przystępnych osiągów", aby zaproponować właściwości naszych wiodących w klasie opon hypersportowych SportSmart TT i SportSmart Mk3 w przystępnym cenowo pakiecie, który stanowi doskonałe rozwiązanie dla motocyklistów dysponujących ograniczonym budżetem.”
VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych
Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO
Kto zostanie nowym Ambasadorem Bezpiecznej Jazdy Arval? Rusza 4. edycja konkursu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.