Nowa wyczynowa e-hulajnoga z 350W silnikiem – Rider w wersji RS Sport

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Z raportu stowarzyszenia Mobilne Miasto wynika, iż UTO, czyli urządzenia osobistego transportu, pomogą rozwiązywać problemy korków, zagęszczenia ruchu oraz zanieczyszczenia powietrza – tak uważa zdecydowana większość biorących udział w badaniu Polaków. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom entuzjastów mobilnego poruszania się po mieście, firma 4cv wprowadziła do swojej oferty nowy model elektrycznej hulajnogi – Rider RS Sport.
Pojazd charakteryzuje się wyjątkowo solidnym wykonaniem. Mocna rama może udźwignąć nawet do 120 kg, a duże, 8,5-calowe pompowane koła zapewniają jeszcze lepszy niż dotychczas komfort jazdy oraz dają możliwość łatwiejszego, szybszego i przede wszystkim łatwiejszego pokonywania wzniesień do 15° nachylenia. Wbudowany tempomat pozwala zaoszczędzić energię, a także, w razie potrzeby, odpocząć zmęczonym dłoniom.
Maksymalna prędkość urządzenia to 25 km/h – pozwala ją osiągnąć serce hulajnogi, którym jest 350W silnik. Na jednym ładowaniu baterii, które trwa od 4 do maksymalnie 5 godzin, można pokonać dystans 25 km.
Hulajnoga Rider RS Sport jest dostępna w kolorze czerwonym i żółtym. Znaleźć ją można m.in. w sklepie Media Markt w cenie 2398 zł.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.