Nowości OMODA. Premiera OMODA 7 na targach Pekinie oraz bioniczny robot Mornine
Po wypuszczeniu OMODA 5 ICE oraz całkowicie elektrycznej odmiany OMODA 5E, producent nie zwalnia tempa. OMODA szykuje się do wprowadzenia na globalny rynek z niecierpliwością oczekiwanego modelu OMODA 7. Jego prezentacja odbędzie się podczas tegorocznych Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych w Pekinie (25.04-04.05). Nowy pojazd to kompleksowa rewolucja w obszarze stylistyki i inteligentnych rozwiązań. Nowy model to nie wszystko, czym producent samochodów planuje zaskoczyć rynek, w tym samym czasie będzie miała miejsce prezentacja kolejnych rozwiązań rodem z przyszłości, wśród nich znalazł się pierwszy na świecie bioniczny robot.
Nowy design
Nowy model OMODA 7 zaprezentowany podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych w Pekinie – jednej z największych imprez motoryzacyjnych w Azji, znanych też pod nazwą Auto China, które powróciły po przerwie spowodowanej pandemią (poprzednie targi odbyły się w 2018 roku) zachwyca designem. Na oficjalnych zdjęciach zapowiadających OMODA 7 uwagę zwraca etos projektowania, który podkreśla futurystyczną wrażliwość i estetyczny urok. Od pełnego wyrazistości, ostrego przodu po elegancko gładką talię i inspirowane technologią tylne światła przypominające błyskawicę, każdy kąt emanuje stylem, obiecując wyznaczanie nowych standardów w estetyce SUV-ów. W porównaniu do swojego poprzednika OMODA 7 może pochwalić się większymi wymiarami, pozycjonując się jako oferta z wyższej półki. Oprócz zachowania swojego futurystycznego i modnego języka projektowania, OMODA obiecuje nowy poziom wrażeń z jazdy dzięki zastosowaniu innowacyjnych inteligentnych rozwiązań.
Wyznaczanie trendów
Znane z futurystycznego designu oraz przyjemnych doświadczeń w trakcie korzystania z inteligentnych rozwiązań, najnowocześniejszych technologii energetycznych i kompleksowych systemów bezpieczeństwa, SUV-y OMODA zajęły szczególną pozycję na rynkowej niszy, zwłaszcza wśród młodych konsumentów. Modny crossover OMODA 5 wraz ze swoim w pełni elektrycznym wariantem E5, nie tylko zmieniła postrzeganie tego typu pojazdów przez klientów, ale także zapoczątkowała nowy trend w zakresie ekologicznych technologii i unikalnym stylu. Wprowadzenie modelu OMODA 7 ma na celu dalsze napędzanie tego trendu.
Spersonalizowany ekosystem przyszłości
OMODA&JAECO stara się budować ekologiczne połączenie z klientami, które wykracza poza same samochody. Dlatego też, koncentrując się na użytkowniku i przyszłych scenariuszach życia OMODA&JAECO opracowała różne systemy ekologiczne, takie jak „Tech Life”, „Fashion Life”, „Off-Road Life”, oferując użytkownikom bardziej spersonalizowane doświadczenia motoryzacyjne mając na uwadze troskę o środowisko.
Podczas Międzynarodowej Wystawy Motoryzacyjnej w Pekinie OMODA&JAECO zorganizuje też ekologiczną konferencję prasową w swojej siedzibie w Wuhu w Chinach, podczas której oficjalnie zaprezentuje pierwszego na świecie bionicznego robota Mornine. Jest to pierwszy na świecie bioniczny robot, który został opracowany przez Chery Automobile, spółkę macierzystą OMODA&JAECO, we współpracy z AiMOGA, strategicznym partnerem Chery Automobile.
Mornine zasilany energią elektryczną, jest określany jako humanoidalny, inteligentny, dwunożny robot usługowy, wykorzystujący innowacyjne zastosowania różnych materiałów biomimetycznych w celu dokładnego odwzorowania cyfrowego wizerunku człowieka. Wraz z wdrożeniem Mornine, OMODA&JAECOO opracowała strategię mającą na celu stopniowe udoskonalanie robota, jego funkcjonalności, wykorzystania jako eksperta w zakresie inteligentnych usług w sklepach detalicznych oraz mądrego towarzysza w życiu domowym z naciskiem na rozwój i optymalizację pod kątem konkretnych scenariuszy i zastosowań. Podczas wydarzenia Mornine będzie angażować się w bezpośrednie interakcje multimodalne z gośćmi, pozwoli to uczestnikom w pełni docenić inteligentny urok tego nowego gatunku przyszłości.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.