Nowości OMODA. Premiera OMODA 7 na targach Pekinie oraz bioniczny robot Mornine
Po wypuszczeniu OMODA 5 ICE oraz całkowicie elektrycznej odmiany OMODA 5E, producent nie zwalnia tempa. OMODA szykuje się do wprowadzenia na globalny rynek z niecierpliwością oczekiwanego modelu OMODA 7. Jego prezentacja odbędzie się podczas tegorocznych Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych w Pekinie (25.04-04.05). Nowy pojazd to kompleksowa rewolucja w obszarze stylistyki i inteligentnych rozwiązań. Nowy model to nie wszystko, czym producent samochodów planuje zaskoczyć rynek, w tym samym czasie będzie miała miejsce prezentacja kolejnych rozwiązań rodem z przyszłości, wśród nich znalazł się pierwszy na świecie bioniczny robot.
Nowy design
Nowy model OMODA 7 zaprezentowany podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych w Pekinie – jednej z największych imprez motoryzacyjnych w Azji, znanych też pod nazwą Auto China, które powróciły po przerwie spowodowanej pandemią (poprzednie targi odbyły się w 2018 roku) zachwyca designem. Na oficjalnych zdjęciach zapowiadających OMODA 7 uwagę zwraca etos projektowania, który podkreśla futurystyczną wrażliwość i estetyczny urok. Od pełnego wyrazistości, ostrego przodu po elegancko gładką talię i inspirowane technologią tylne światła przypominające błyskawicę, każdy kąt emanuje stylem, obiecując wyznaczanie nowych standardów w estetyce SUV-ów. W porównaniu do swojego poprzednika OMODA 7 może pochwalić się większymi wymiarami, pozycjonując się jako oferta z wyższej półki. Oprócz zachowania swojego futurystycznego i modnego języka projektowania, OMODA obiecuje nowy poziom wrażeń z jazdy dzięki zastosowaniu innowacyjnych inteligentnych rozwiązań.
Wyznaczanie trendów
Znane z futurystycznego designu oraz przyjemnych doświadczeń w trakcie korzystania z inteligentnych rozwiązań, najnowocześniejszych technologii energetycznych i kompleksowych systemów bezpieczeństwa, SUV-y OMODA zajęły szczególną pozycję na rynkowej niszy, zwłaszcza wśród młodych konsumentów. Modny crossover OMODA 5 wraz ze swoim w pełni elektrycznym wariantem E5, nie tylko zmieniła postrzeganie tego typu pojazdów przez klientów, ale także zapoczątkowała nowy trend w zakresie ekologicznych technologii i unikalnym stylu. Wprowadzenie modelu OMODA 7 ma na celu dalsze napędzanie tego trendu.
Spersonalizowany ekosystem przyszłości
OMODA&JAECO stara się budować ekologiczne połączenie z klientami, które wykracza poza same samochody. Dlatego też, koncentrując się na użytkowniku i przyszłych scenariuszach życia OMODA&JAECO opracowała różne systemy ekologiczne, takie jak „Tech Life”, „Fashion Life”, „Off-Road Life”, oferując użytkownikom bardziej spersonalizowane doświadczenia motoryzacyjne mając na uwadze troskę o środowisko.
Podczas Międzynarodowej Wystawy Motoryzacyjnej w Pekinie OMODA&JAECO zorganizuje też ekologiczną konferencję prasową w swojej siedzibie w Wuhu w Chinach, podczas której oficjalnie zaprezentuje pierwszego na świecie bionicznego robota Mornine. Jest to pierwszy na świecie bioniczny robot, który został opracowany przez Chery Automobile, spółkę macierzystą OMODA&JAECO, we współpracy z AiMOGA, strategicznym partnerem Chery Automobile.
Mornine zasilany energią elektryczną, jest określany jako humanoidalny, inteligentny, dwunożny robot usługowy, wykorzystujący innowacyjne zastosowania różnych materiałów biomimetycznych w celu dokładnego odwzorowania cyfrowego wizerunku człowieka. Wraz z wdrożeniem Mornine, OMODA&JAECOO opracowała strategię mającą na celu stopniowe udoskonalanie robota, jego funkcjonalności, wykorzystania jako eksperta w zakresie inteligentnych usług w sklepach detalicznych oraz mądrego towarzysza w życiu domowym z naciskiem na rozwój i optymalizację pod kątem konkretnych scenariuszy i zastosowań. Podczas wydarzenia Mornine będzie angażować się w bezpośrednie interakcje multimodalne z gośćmi, pozwoli to uczestnikom w pełni docenić inteligentny urok tego nowego gatunku przyszłości.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.