Premio Opony-Autoserwis świętuje 15-lecie swojej działalności w Polsce
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
W tym roku sieć Premio obchodzi 15-lecie obecności na polskim rynku. Przez ten czas marka konsekwentnie rosła w siłę, z każdym rokiem rozbudowując się o nowych partnerów – obecnie pod szyldem Premio działa już 150 serwisów w całej Polsce. Tak dynamiczny rozwój był możliwy dzięki najwyższym standardom oferowanych usług, wykwalifikowanym pracownikom oraz pełnym pasji franczyzobiorcom. Premio ma apetyt na więcej i inwestuje w rozwój narzędzi cyfrowych oraz sprzedaż internetową.
Początki Premio w Polsce sięgają 2006 roku. Pierwsze oficjalne otwarcie miało miejsce w serwisie Premio Ring w Gdańsku, a w kolejnych miesiącach swoją działalność z logiem sieci w tle rozpoczęły następne punkty. W efekcie już w pierwszym roku obecności na rynku Premio zrzeszało 31 serwisów, a 12 miesięcy później liczba ta przekroczyła 70 placówek. Z biegiem kolejnych lat grono partnerów powiększało się, aby w styczniu 2011 roku osiągnąć okrągłą setkę. Obecnie Premio Opony-Autoserwis to 150 punktów na terenie całej Polski. Kierowcy indywidualni i flotowi mogą serwisować w nich ogumienie, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej, a także skorygować geometrię oraz zrobić przegląd. Sieć wspiera też floty ciężarowe - wybrane serwisy Premio, zaliczane do europejskiej sieci TruckForce, pomagają operatorom flot zapewnić nieprzerwaną mobilność.
Jednym z głównych aspektów umożliwiających zdobycie przewagi konkurencyjnej jest zaoferowanie klientom najwyższego poziomu obsługi. Wyróżnikiem sieci jest też indywidualne podejście do potrzeb każdego z nich. Oba te aspekty przekładają się na lojalność i systematycznie powiększające się grono konsumentów usług Premio. Dotyczy to w równym stopniu sklepu internetowego, jak i stacjonarnych serwisów samochodowych. Premio uczyniło z tych elementów swój znak rozpoznawczy, dbając nie tylko o sprawność przeprowadzenia samej naprawy, ale również o pierwszy kontakt klienta z serwisem czy przyjęcie pojazdu przez pracownika.
„Połączenie unikalnego know-how Goodyeara z wiedzą i zaangażowaniem naszych partnerów pozwoliło stworzyć grupę, która w ciągu 15 lat stała się synonimem usług na najwyższym poziomie. Zaufało nam tysiące kierowców, zarówno indywidualnych, jak i flotowych, którzy przez ostatnie lata powierzyli nam swoje pojazdy. Dziś z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że osiągnęliśmy sukces i mamy apetyt na więcej, tym bardziej, że rynek mocno się zmienia, co otwiera przed nami nowe możliwości rozwoju” – powiedział Piotr Nowakowski, Dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej Goodyear w regionie Europa Wschodnia.
Premio wchodzi do sieci
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy w coraz większym stopniu przenoszą się do internetu, Premio uruchomiło w II połowie 2020 roku swój e-sklep. Dzięki temu konsumenci zyskali dostęp do szerokiej oferty produktów i usług oraz mogą skorzystać z pomocy zaufanego i sprawdzonego partnera serwisowego.
Nowa platforma e-commerce pozwala zarówno na zakup opon Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica i rezerwację terminu wymiany w wybranym serwisie Premio, jak i umówienie tzw. szybkich usług samochodowych, na przykład ustawienia geometrii kół, wymiany oleju lub konserwacji klimatyzacji. W razie potrzeby dodatkowe świadczenia serwisowe można zarezerwować i przeprowadzić przy okazji wymiany opon lub niezależnie jako samodzielną usługę.
Nowa platforma Premio to także źródło cennych informacji dla kierowców, którzy w jednym miejscu znajdą fachowe porady dotyczące obsługi samochodu oraz doboru i użytkowania opon. Dzięki dedykowanym stronom konsumenci mogą również zapoznać się z ofertą usługową poszczególnych partnerów Premio.
Zaufany partner flot
Premio nieustannie umacnia swoją pozycję lidera w segmencie usług serwisowych dedykowanych flotom. Szeroki asortyment, wysoka jakość usług oraz troska o przejrzystość procesów obsługowych z roku na rok przyciągają do sieci coraz większą grupę klientów flotowych. Przez ostatnie kilka lat Premio stało się pewnym i atrakcyjnym partnerem biznsowym najwiekszych flot samochodych w kraju. Wysoki poziom satysfakcji z usług sieci potwierdzają też liczne nagrody.
Z optymizmem patrzą w przyszłość
„W mojej ocenie w najbliższej przyszłości na znaczeniu będzie zyskiwać cyfryzacja usług oraz umiejętność sprostania oczekiwaniom klientów, dla których coraz istotniejsza będzie wygoda, czyli wykonanie możliwie najszerszego zakresu usług w jednym miejscu blisko domu lub pracy. Szybko, sprawnie i załatwiając jak najwięcej za pośrednictwem internetu. Kluczowa będzie koncentracja na kliencie i jego potrzebach oraz sprawność takiego gospodarowania danymi, by móc działać proaktywnie, proponując dopasowane do potrzeb usługi. Jako Premio jesteśmy na to gotowi” – podsumowuje Tomasz Drzewiecki, dyrektor ds. rozwoju sieci detalicznej Premio Opony-Autoserwis na Czechy, Słowację, Polskę, Węgry i Ukrainę.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.