Komunikaty PR

Premio Opony-Autoserwis świętuje 15-lecie swojej działalności w Polsce

2021-09-30  |  10:25
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/

W tym roku sieć Premio obchodzi 15-lecie obecności na polskim rynku. Przez ten czas marka konsekwentnie rosła w siłę, z każdym rokiem rozbudowując się o nowych partnerów – obecnie pod szyldem Premio działa już 150 serwisów w całej Polsce. Tak dynamiczny rozwój był możliwy dzięki najwyższym standardom oferowanych usług, wykwalifikowanym pracownikom oraz pełnym pasji franczyzobiorcom. Premio ma apetyt na więcej i inwestuje w rozwój narzędzi cyfrowych oraz sprzedaż internetową.

Początki Premio w Polsce sięgają 2006 roku. Pierwsze oficjalne otwarcie miało miejsce w serwisie Premio Ring w Gdańsku, a w kolejnych miesiącach swoją działalność z logiem sieci w tle rozpoczęły następne punkty. W efekcie już w pierwszym roku obecności na rynku Premio zrzeszało 31 serwisów, a 12 miesięcy później liczba ta przekroczyła 70 placówek. Z biegiem kolejnych lat grono partnerów powiększało się, aby w styczniu 2011 roku osiągnąć okrągłą setkę. Obecnie Premio Opony-Autoserwis to 150 punktów na terenie całej Polski. Kierowcy indywidualni i flotowi mogą serwisować w nich ogumienie, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej, a także skorygować geometrię oraz zrobić przegląd. Sieć wspiera też floty ciężarowe - wybrane serwisy Premio, zaliczane do europejskiej sieci TruckForce, pomagają operatorom flot zapewnić nieprzerwaną mobilność.

Jednym z głównych aspektów umożliwiających zdobycie przewagi konkurencyjnej jest zaoferowanie klientom najwyższego poziomu obsługi. Wyróżnikiem sieci jest też indywidualne podejście do potrzeb każdego z nich. Oba te aspekty przekładają się na lojalność i systematycznie powiększające się grono konsumentów usług Premio. Dotyczy to w równym stopniu sklepu internetowego, jak i stacjonarnych serwisów samochodowych. Premio uczyniło z tych elementów swój znak rozpoznawczy, dbając nie tylko o sprawność przeprowadzenia samej naprawy, ale również o pierwszy kontakt klienta z serwisem czy przyjęcie pojazdu przez pracownika.

„Połączenie unikalnego know-how Goodyeara z wiedzą i zaangażowaniem naszych partnerów pozwoliło stworzyć grupę, która w ciągu 15 lat stała się synonimem usług na najwyższym poziomie. Zaufało nam tysiące kierowców, zarówno indywidualnych, jak i flotowych, którzy przez ostatnie lata powierzyli nam swoje pojazdy. Dziś z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że osiągnęliśmy sukces i mamy apetyt na więcej, tym bardziej, że rynek mocno się zmienia, co otwiera przed nami nowe możliwości rozwoju” – powiedział Piotr Nowakowski,  Dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej Goodyear w regionie Europa Wschodnia.

Premio wchodzi do sieci

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy w coraz większym stopniu przenoszą się do internetu, Premio uruchomiło w II połowie 2020 roku swój e-sklep. Dzięki temu konsumenci zyskali dostęp do szerokiej oferty produktów i usług oraz mogą skorzystać z pomocy zaufanego i sprawdzonego partnera serwisowego.

Nowa platforma e-commerce pozwala zarówno na zakup opon Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica i rezerwację terminu wymiany w wybranym serwisie Premio, jak i umówienie tzw. szybkich usług samochodowych, na przykład ustawienia geometrii kół, wymiany oleju lub konserwacji klimatyzacji. W razie potrzeby dodatkowe świadczenia serwisowe można zarezerwować i przeprowadzić przy okazji wymiany opon lub niezależnie jako samodzielną usługę.

Nowa platforma Premio to także źródło cennych informacji dla kierowców, którzy w jednym miejscu znajdą fachowe porady dotyczące obsługi samochodu oraz doboru i użytkowania opon. Dzięki dedykowanym stronom konsumenci mogą również zapoznać się z ofertą usługową poszczególnych partnerów Premio.

Zaufany partner flot

Premio nieustannie umacnia swoją pozycję lidera w segmencie usług serwisowych dedykowanych flotom. Szeroki asortyment, wysoka jakość usług oraz troska o przejrzystość procesów obsługowych z roku na rok przyciągają do sieci coraz większą grupę klientów flotowych. Przez ostatnie kilka lat Premio stało się pewnym i atrakcyjnym partnerem biznsowym najwiekszych flot samochodych w kraju. Wysoki poziom satysfakcji z usług sieci potwierdzają też liczne nagrody.

Z optymizmem patrzą w przyszłość

„W mojej ocenie w najbliższej przyszłości na znaczeniu będzie zyskiwać cyfryzacja usług oraz umiejętność sprostania oczekiwaniom klientów, dla których coraz istotniejsza będzie wygoda, czyli wykonanie możliwie najszerszego zakresu usług w jednym miejscu blisko domu lub pracy. Szybko, sprawnie i załatwiając jak najwięcej za pośrednictwem internetu. Kluczowa będzie koncentracja na kliencie i jego potrzebach oraz sprawność takiego gospodarowania danymi, by móc działać proaktywnie, proponując dopasowane do potrzeb usługi. Jako Premio jesteśmy na to gotowi” – podsumowuje Tomasz Drzewiecki, dyrektor ds. rozwoju sieci detalicznej Premio Opony-Autoserwis na Czechy, Słowację, Polskę, Węgry i Ukrainę.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.