Komunikaty PR

Premio Opony-Autoserwis świętuje 15-lecie swojej działalności w Polsce

2021-09-30  |  10:25
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/

W tym roku sieć Premio obchodzi 15-lecie obecności na polskim rynku. Przez ten czas marka konsekwentnie rosła w siłę, z każdym rokiem rozbudowując się o nowych partnerów – obecnie pod szyldem Premio działa już 150 serwisów w całej Polsce. Tak dynamiczny rozwój był możliwy dzięki najwyższym standardom oferowanych usług, wykwalifikowanym pracownikom oraz pełnym pasji franczyzobiorcom. Premio ma apetyt na więcej i inwestuje w rozwój narzędzi cyfrowych oraz sprzedaż internetową.

Początki Premio w Polsce sięgają 2006 roku. Pierwsze oficjalne otwarcie miało miejsce w serwisie Premio Ring w Gdańsku, a w kolejnych miesiącach swoją działalność z logiem sieci w tle rozpoczęły następne punkty. W efekcie już w pierwszym roku obecności na rynku Premio zrzeszało 31 serwisów, a 12 miesięcy później liczba ta przekroczyła 70 placówek. Z biegiem kolejnych lat grono partnerów powiększało się, aby w styczniu 2011 roku osiągnąć okrągłą setkę. Obecnie Premio Opony-Autoserwis to 150 punktów na terenie całej Polski. Kierowcy indywidualni i flotowi mogą serwisować w nich ogumienie, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej, a także skorygować geometrię oraz zrobić przegląd. Sieć wspiera też floty ciężarowe - wybrane serwisy Premio, zaliczane do europejskiej sieci TruckForce, pomagają operatorom flot zapewnić nieprzerwaną mobilność.

Jednym z głównych aspektów umożliwiających zdobycie przewagi konkurencyjnej jest zaoferowanie klientom najwyższego poziomu obsługi. Wyróżnikiem sieci jest też indywidualne podejście do potrzeb każdego z nich. Oba te aspekty przekładają się na lojalność i systematycznie powiększające się grono konsumentów usług Premio. Dotyczy to w równym stopniu sklepu internetowego, jak i stacjonarnych serwisów samochodowych. Premio uczyniło z tych elementów swój znak rozpoznawczy, dbając nie tylko o sprawność przeprowadzenia samej naprawy, ale również o pierwszy kontakt klienta z serwisem czy przyjęcie pojazdu przez pracownika.

„Połączenie unikalnego know-how Goodyeara z wiedzą i zaangażowaniem naszych partnerów pozwoliło stworzyć grupę, która w ciągu 15 lat stała się synonimem usług na najwyższym poziomie. Zaufało nam tysiące kierowców, zarówno indywidualnych, jak i flotowych, którzy przez ostatnie lata powierzyli nam swoje pojazdy. Dziś z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że osiągnęliśmy sukces i mamy apetyt na więcej, tym bardziej, że rynek mocno się zmienia, co otwiera przed nami nowe możliwości rozwoju” – powiedział Piotr Nowakowski,  Dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej Goodyear w regionie Europa Wschodnia.

Premio wchodzi do sieci

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy w coraz większym stopniu przenoszą się do internetu, Premio uruchomiło w II połowie 2020 roku swój e-sklep. Dzięki temu konsumenci zyskali dostęp do szerokiej oferty produktów i usług oraz mogą skorzystać z pomocy zaufanego i sprawdzonego partnera serwisowego.

Nowa platforma e-commerce pozwala zarówno na zakup opon Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica i rezerwację terminu wymiany w wybranym serwisie Premio, jak i umówienie tzw. szybkich usług samochodowych, na przykład ustawienia geometrii kół, wymiany oleju lub konserwacji klimatyzacji. W razie potrzeby dodatkowe świadczenia serwisowe można zarezerwować i przeprowadzić przy okazji wymiany opon lub niezależnie jako samodzielną usługę.

Nowa platforma Premio to także źródło cennych informacji dla kierowców, którzy w jednym miejscu znajdą fachowe porady dotyczące obsługi samochodu oraz doboru i użytkowania opon. Dzięki dedykowanym stronom konsumenci mogą również zapoznać się z ofertą usługową poszczególnych partnerów Premio.

Zaufany partner flot

Premio nieustannie umacnia swoją pozycję lidera w segmencie usług serwisowych dedykowanych flotom. Szeroki asortyment, wysoka jakość usług oraz troska o przejrzystość procesów obsługowych z roku na rok przyciągają do sieci coraz większą grupę klientów flotowych. Przez ostatnie kilka lat Premio stało się pewnym i atrakcyjnym partnerem biznsowym najwiekszych flot samochodych w kraju. Wysoki poziom satysfakcji z usług sieci potwierdzają też liczne nagrody.

Z optymizmem patrzą w przyszłość

„W mojej ocenie w najbliższej przyszłości na znaczeniu będzie zyskiwać cyfryzacja usług oraz umiejętność sprostania oczekiwaniom klientów, dla których coraz istotniejsza będzie wygoda, czyli wykonanie możliwie najszerszego zakresu usług w jednym miejscu blisko domu lub pracy. Szybko, sprawnie i załatwiając jak najwięcej za pośrednictwem internetu. Kluczowa będzie koncentracja na kliencie i jego potrzebach oraz sprawność takiego gospodarowania danymi, by móc działać proaktywnie, proponując dopasowane do potrzeb usługi. Jako Premio jesteśmy na to gotowi” – podsumowuje Tomasz Drzewiecki, dyrektor ds. rozwoju sieci detalicznej Premio Opony-Autoserwis na Czechy, Słowację, Polskę, Węgry i Ukrainę.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.