Komunikaty PR

Rok 2021 był rekordowym rokiem dla rozwoju firmy Elocity

2022-01-20  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Elocity ( 0.33 MB )

Rok 2021 był rekordowym rokiem dla rozwoju firmy Elocity 

•    Elocity podsumowuje swój kolejny rok na rynku polskim 
•    Rekordowe 454 aktywne stacje ładowania oferujące 732 aktywne porty na mapie od Elocity 
•    Już 6 500 osób zarejestrowanych w aplikacji Elocity

Warszawa, 17 stycznia 2021 - Elocity powstało w 2017 roku i po okresie prac badawczych 
i rozwojowych, firma w 2019 roku rozpoczęła pierwsze wdrożenia innowacyjnego systemu zarządzania publicznymi stacjami ładowania samochodów elektrycznych. Z początkiem roku 2022, firma Elocity z ogromną przyjemnością podsumowuje kolejny rok działalności na rynku polskim.  

Rok 2021 był rokiem wyzwań, nie tylko związanych z kolejnymi falami pandemii, ale również, był to rok, w którym wzrost sprzedaży samochodów elektrycznych bezpośrednio przełożył się na zapotrzebowanie na stacje ładowania.  

Elocity specjalizuje się w kompleksowej w obsłudze klientów biznesowych wdrażających rozwiązania elektromobilności. W 2020 Elocity wprowadziło na rynek system zarządzania stacjami przeznaczony dla inwestorów, którzy chcą prowadzić sieci stacji ładowania pod własną marką, dla firm logistycznych zainteresowanych efektywnym zmniejszeniem kosztów transportu oraz flot które rozpoczynają proces transformacji. Wśród klientów logistycznych Elocity pozyskało w 2021 roku takich Klientów jak DPD i GLS, dla których Firma stała się preferowanym dostawcą stacji ładowania wraz z oprogramowaniem zarządzającym. W grudniu 2021 roku, Firma zarządzała już 100 stacjami ładowania w DPD Polska. 

W roku 2021 Elocity udostępniło swoim klientom rozwiązanie dla flot samochodowych. Dzięki nowym funkcjom systemu, floty uzyskały dostęp do wszystkich stacji ładowania w systemie Elocity, wraz z kompletem funkcji zarządzania samochodami elektrycznymi, ich rozliczeniami i płatnościami, także ze stacji swoich pracowników w domach.

Moduł flotowy w Elocity jest jednym z najbardziej innowacyjnych rozwiązań w Polsce, dedykowanych dla elektrycznych flot samochodowych. 

Elocity oferuje kompletne rozwiązania dla firm inwestujących we własne sieci ładowania samochodów elektrycznych - Elocity podpisało już 72 umowy z partnerami biznesowymi na wykorzystanie i budowę stacji ładowania, co klasuje system Elocity jako najczęściej wybierane rozwiązanie do budowy i zarządzania komercyjnymi stacjami ładowania. Kolejni inwestorzy dołączają do portfolio Elocity, przede wszystkim ze względu na unikalne funkcje rozwiązań technologicznych oraz kompleksowe podejście, od technologii, wdrożenia, obsługę płatności i dostępu, aż do doradztwa biznesowego. Warto zaznaczyć, iż Elocity posiada największą na rynku listę certyfikowanych stacji ładowania współpracując z 18 producentami na rynku.

"Liczby te dobitnie pokazują, szybko zachodzące zmiany na rynku motoryzacji" – mówi Michał Baranowski, Prezes Zarządu Elocity – "Już nie tylko osoby prywatne decydują się przejść na pojazdy zasilane paliwami alternatywnymi, ale całe firmy tworzą floty oparte na elektrykach. Nasz firma doskonale odczytuje te zmiany i jesteśmy wszędzie tam, gdzie jest zapotrzebowanie na kolejne punkty ładowania."

Przygotowanie oferty, zawierającej szeroki zakres funkcjonalności dostosowany do oczekiwań inwestorów indywidualnych, firm flotowych i dużych operatorów sieci stacji ładowania spowodowało, że jako Elocity, lider EMP w Polsce, jest jedynym integratorem kompleksowych usług montażu oraz obsługi sieci ładowarek samochodowych w Polsce.

Z początkiem 2022 roku, Firma może pochwalić się już 6 500 zarejestrowanych kierowców w aplikacji Elocity.

"W roku 2022 nie zwalniamy. W planach mamy rozwój sieci ładowarek prywatnych jak i obsługę sieci ładowarek flotowych." - mówi Michał Baranowski, Prezes Zarządu Elocity – "Wiemy, że kolejne sukcesy są w zasięgu dzięki naszej przewadze technologicznej nad konkurencja. Mamy bardzo dobry plan działań i z optymizmem patrzymy na nowy rok. A wprowadzone przez NFOŚiGW (Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej) dofinansowanie też pomoże nam w dalszym rozwoju naszej firmy i osiągnięciu zamierzonych celów." 

Firma Elocity w roku 2022 planuje dalszy rozwój sieci łącznie z uruchomieniem i budową stacji szybkich dla swoich Klientów. 

 

O Elocity 

Elocity to polska spółka technologiczna, typu EMP – electromobility provider, dostarczająca operatorom kompletne rozwiązanie zarządzania publicznymi i prywatnymi sieciami stacji ładowania samochodów elektrycznych. Elocity oferuje pomoc w wyborze i zakupie stacji ładowania, wraz z montażem i systemem zarządzania Elocity, a także pełne wsparcie po instalacyjne.  Partnerzy Elocity mogą oferować komercyjne usługi ładowania na swoich stacjach dla kierowców poprzez własną aplikacje oraz aplikacje Elocity, w której jest już dostępnych ponad 450 stacji ładownia wszystkich partnerów, co zapewnia najwyższy komfort kierowcom przy zachowaniu najlepszych cen.   

Kontakt dla mediów: 

Klara Ufnalewska ; 
Tel. 723.991.159 
Email: klara.ufnalewska@elo.city 

Joanna Mazur-Kobylecka 
Tel. 600.330.052 
Email: joanna.mazur-kobylecka@elo.city

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.