Komunikaty PR

Rok 2021 był rekordowym rokiem dla rozwoju firmy Elocity

2022-01-20  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Elocity ( 0.33 MB )

Rok 2021 był rekordowym rokiem dla rozwoju firmy Elocity 

•    Elocity podsumowuje swój kolejny rok na rynku polskim 
•    Rekordowe 454 aktywne stacje ładowania oferujące 732 aktywne porty na mapie od Elocity 
•    Już 6 500 osób zarejestrowanych w aplikacji Elocity

Warszawa, 17 stycznia 2021 - Elocity powstało w 2017 roku i po okresie prac badawczych 
i rozwojowych, firma w 2019 roku rozpoczęła pierwsze wdrożenia innowacyjnego systemu zarządzania publicznymi stacjami ładowania samochodów elektrycznych. Z początkiem roku 2022, firma Elocity z ogromną przyjemnością podsumowuje kolejny rok działalności na rynku polskim.  

Rok 2021 był rokiem wyzwań, nie tylko związanych z kolejnymi falami pandemii, ale również, był to rok, w którym wzrost sprzedaży samochodów elektrycznych bezpośrednio przełożył się na zapotrzebowanie na stacje ładowania.  

Elocity specjalizuje się w kompleksowej w obsłudze klientów biznesowych wdrażających rozwiązania elektromobilności. W 2020 Elocity wprowadziło na rynek system zarządzania stacjami przeznaczony dla inwestorów, którzy chcą prowadzić sieci stacji ładowania pod własną marką, dla firm logistycznych zainteresowanych efektywnym zmniejszeniem kosztów transportu oraz flot które rozpoczynają proces transformacji. Wśród klientów logistycznych Elocity pozyskało w 2021 roku takich Klientów jak DPD i GLS, dla których Firma stała się preferowanym dostawcą stacji ładowania wraz z oprogramowaniem zarządzającym. W grudniu 2021 roku, Firma zarządzała już 100 stacjami ładowania w DPD Polska. 

W roku 2021 Elocity udostępniło swoim klientom rozwiązanie dla flot samochodowych. Dzięki nowym funkcjom systemu, floty uzyskały dostęp do wszystkich stacji ładowania w systemie Elocity, wraz z kompletem funkcji zarządzania samochodami elektrycznymi, ich rozliczeniami i płatnościami, także ze stacji swoich pracowników w domach.

Moduł flotowy w Elocity jest jednym z najbardziej innowacyjnych rozwiązań w Polsce, dedykowanych dla elektrycznych flot samochodowych. 

Elocity oferuje kompletne rozwiązania dla firm inwestujących we własne sieci ładowania samochodów elektrycznych - Elocity podpisało już 72 umowy z partnerami biznesowymi na wykorzystanie i budowę stacji ładowania, co klasuje system Elocity jako najczęściej wybierane rozwiązanie do budowy i zarządzania komercyjnymi stacjami ładowania. Kolejni inwestorzy dołączają do portfolio Elocity, przede wszystkim ze względu na unikalne funkcje rozwiązań technologicznych oraz kompleksowe podejście, od technologii, wdrożenia, obsługę płatności i dostępu, aż do doradztwa biznesowego. Warto zaznaczyć, iż Elocity posiada największą na rynku listę certyfikowanych stacji ładowania współpracując z 18 producentami na rynku.

"Liczby te dobitnie pokazują, szybko zachodzące zmiany na rynku motoryzacji" – mówi Michał Baranowski, Prezes Zarządu Elocity – "Już nie tylko osoby prywatne decydują się przejść na pojazdy zasilane paliwami alternatywnymi, ale całe firmy tworzą floty oparte na elektrykach. Nasz firma doskonale odczytuje te zmiany i jesteśmy wszędzie tam, gdzie jest zapotrzebowanie na kolejne punkty ładowania."

Przygotowanie oferty, zawierającej szeroki zakres funkcjonalności dostosowany do oczekiwań inwestorów indywidualnych, firm flotowych i dużych operatorów sieci stacji ładowania spowodowało, że jako Elocity, lider EMP w Polsce, jest jedynym integratorem kompleksowych usług montażu oraz obsługi sieci ładowarek samochodowych w Polsce.

Z początkiem 2022 roku, Firma może pochwalić się już 6 500 zarejestrowanych kierowców w aplikacji Elocity.

"W roku 2022 nie zwalniamy. W planach mamy rozwój sieci ładowarek prywatnych jak i obsługę sieci ładowarek flotowych." - mówi Michał Baranowski, Prezes Zarządu Elocity – "Wiemy, że kolejne sukcesy są w zasięgu dzięki naszej przewadze technologicznej nad konkurencja. Mamy bardzo dobry plan działań i z optymizmem patrzymy na nowy rok. A wprowadzone przez NFOŚiGW (Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej) dofinansowanie też pomoże nam w dalszym rozwoju naszej firmy i osiągnięciu zamierzonych celów." 

Firma Elocity w roku 2022 planuje dalszy rozwój sieci łącznie z uruchomieniem i budową stacji szybkich dla swoich Klientów. 

 

O Elocity 

Elocity to polska spółka technologiczna, typu EMP – electromobility provider, dostarczająca operatorom kompletne rozwiązanie zarządzania publicznymi i prywatnymi sieciami stacji ładowania samochodów elektrycznych. Elocity oferuje pomoc w wyborze i zakupie stacji ładowania, wraz z montażem i systemem zarządzania Elocity, a także pełne wsparcie po instalacyjne.  Partnerzy Elocity mogą oferować komercyjne usługi ładowania na swoich stacjach dla kierowców poprzez własną aplikacje oraz aplikacje Elocity, w której jest już dostępnych ponad 450 stacji ładownia wszystkich partnerów, co zapewnia najwyższy komfort kierowcom przy zachowaniu najlepszych cen.   

Kontakt dla mediów: 

Klara Ufnalewska ; 
Tel. 723.991.159 
Email: klara.ufnalewska@elo.city 

Joanna Mazur-Kobylecka 
Tel. 600.330.052 
Email: joanna.mazur-kobylecka@elo.city

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS Biuro prasowe
2024-04-26 | 11:50

Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS

Od lipca br. unijny obowiązek stosowania systemów TPMS w oponach pojazdów ciężarowych obejmie także opony w naczepach [1]. Przepisy – wprowadzane stopniowo od kilku
Motoryzacja Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.
2024-04-26 | 07:00

Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.

Mikromobilność staje się coraz popularniejsza. Jest to już nie tylko trend, w wielu przypadkach realizuje zmieniające się potrzeby komunikacyjne, szczególnie w dużych miastach.
Motoryzacja Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą
2024-04-25 | 17:00

Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą

To nie wysokość raty okazała się najważniejsza przy ocenie zadowolenia z usług zarządzania flotą. Wyniki badania Volkswagen Financial Services pokazały, że klienci flotowi najbardziej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.