Rok 2021 był rekordowym rokiem dla rozwoju firmy Elocity
Rok 2021 był rekordowym rokiem dla rozwoju firmy Elocity
• Elocity podsumowuje swój kolejny rok na rynku polskim
• Rekordowe 454 aktywne stacje ładowania oferujące 732 aktywne porty na mapie od Elocity
• Już 6 500 osób zarejestrowanych w aplikacji Elocity
Warszawa, 17 stycznia 2021 - Elocity powstało w 2017 roku i po okresie prac badawczych
i rozwojowych, firma w 2019 roku rozpoczęła pierwsze wdrożenia innowacyjnego systemu zarządzania publicznymi stacjami ładowania samochodów elektrycznych. Z początkiem roku 2022, firma Elocity z ogromną przyjemnością podsumowuje kolejny rok działalności na rynku polskim.
Rok 2021 był rokiem wyzwań, nie tylko związanych z kolejnymi falami pandemii, ale również, był to rok, w którym wzrost sprzedaży samochodów elektrycznych bezpośrednio przełożył się na zapotrzebowanie na stacje ładowania.
Elocity specjalizuje się w kompleksowej w obsłudze klientów biznesowych wdrażających rozwiązania elektromobilności. W 2020 Elocity wprowadziło na rynek system zarządzania stacjami przeznaczony dla inwestorów, którzy chcą prowadzić sieci stacji ładowania pod własną marką, dla firm logistycznych zainteresowanych efektywnym zmniejszeniem kosztów transportu oraz flot które rozpoczynają proces transformacji. Wśród klientów logistycznych Elocity pozyskało w 2021 roku takich Klientów jak DPD i GLS, dla których Firma stała się preferowanym dostawcą stacji ładowania wraz z oprogramowaniem zarządzającym. W grudniu 2021 roku, Firma zarządzała już 100 stacjami ładowania w DPD Polska.
W roku 2021 Elocity udostępniło swoim klientom rozwiązanie dla flot samochodowych. Dzięki nowym funkcjom systemu, floty uzyskały dostęp do wszystkich stacji ładowania w systemie Elocity, wraz z kompletem funkcji zarządzania samochodami elektrycznymi, ich rozliczeniami i płatnościami, także ze stacji swoich pracowników w domach.
Moduł flotowy w Elocity jest jednym z najbardziej innowacyjnych rozwiązań w Polsce, dedykowanych dla elektrycznych flot samochodowych.
Elocity oferuje kompletne rozwiązania dla firm inwestujących we własne sieci ładowania samochodów elektrycznych - Elocity podpisało już 72 umowy z partnerami biznesowymi na wykorzystanie i budowę stacji ładowania, co klasuje system Elocity jako najczęściej wybierane rozwiązanie do budowy i zarządzania komercyjnymi stacjami ładowania. Kolejni inwestorzy dołączają do portfolio Elocity, przede wszystkim ze względu na unikalne funkcje rozwiązań technologicznych oraz kompleksowe podejście, od technologii, wdrożenia, obsługę płatności i dostępu, aż do doradztwa biznesowego. Warto zaznaczyć, iż Elocity posiada największą na rynku listę certyfikowanych stacji ładowania współpracując z 18 producentami na rynku.
"Liczby te dobitnie pokazują, szybko zachodzące zmiany na rynku motoryzacji" – mówi Michał Baranowski, Prezes Zarządu Elocity – "Już nie tylko osoby prywatne decydują się przejść na pojazdy zasilane paliwami alternatywnymi, ale całe firmy tworzą floty oparte na elektrykach. Nasz firma doskonale odczytuje te zmiany i jesteśmy wszędzie tam, gdzie jest zapotrzebowanie na kolejne punkty ładowania."
Przygotowanie oferty, zawierającej szeroki zakres funkcjonalności dostosowany do oczekiwań inwestorów indywidualnych, firm flotowych i dużych operatorów sieci stacji ładowania spowodowało, że jako Elocity, lider EMP w Polsce, jest jedynym integratorem kompleksowych usług montażu oraz obsługi sieci ładowarek samochodowych w Polsce.
Z początkiem 2022 roku, Firma może pochwalić się już 6 500 zarejestrowanych kierowców w aplikacji Elocity.
"W roku 2022 nie zwalniamy. W planach mamy rozwój sieci ładowarek prywatnych jak i obsługę sieci ładowarek flotowych." - mówi Michał Baranowski, Prezes Zarządu Elocity – "Wiemy, że kolejne sukcesy są w zasięgu dzięki naszej przewadze technologicznej nad konkurencja. Mamy bardzo dobry plan działań i z optymizmem patrzymy na nowy rok. A wprowadzone przez NFOŚiGW (Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej) dofinansowanie też pomoże nam w dalszym rozwoju naszej firmy i osiągnięciu zamierzonych celów."
Firma Elocity w roku 2022 planuje dalszy rozwój sieci łącznie z uruchomieniem i budową stacji szybkich dla swoich Klientów.
O Elocity
Elocity to polska spółka technologiczna, typu EMP – electromobility provider, dostarczająca operatorom kompletne rozwiązanie zarządzania publicznymi i prywatnymi sieciami stacji ładowania samochodów elektrycznych. Elocity oferuje pomoc w wyborze i zakupie stacji ładowania, wraz z montażem i systemem zarządzania Elocity, a także pełne wsparcie po instalacyjne. Partnerzy Elocity mogą oferować komercyjne usługi ładowania na swoich stacjach dla kierowców poprzez własną aplikacje oraz aplikacje Elocity, w której jest już dostępnych ponad 450 stacji ładownia wszystkich partnerów, co zapewnia najwyższy komfort kierowcom przy zachowaniu najlepszych cen.
Kontakt dla mediów:
Klara Ufnalewska ;
Tel. 723.991.159
Email: klara.ufnalewska@elo.city
Joanna Mazur-Kobylecka
Tel. 600.330.052
Email: joanna.mazur-kobylecka@elo.city

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.