Rok 2021 był rekordowym rokiem dla rozwoju firmy Elocity
Rok 2021 był rekordowym rokiem dla rozwoju firmy Elocity
• Elocity podsumowuje swój kolejny rok na rynku polskim
• Rekordowe 454 aktywne stacje ładowania oferujące 732 aktywne porty na mapie od Elocity
• Już 6 500 osób zarejestrowanych w aplikacji Elocity
Warszawa, 17 stycznia 2021 - Elocity powstało w 2017 roku i po okresie prac badawczych
i rozwojowych, firma w 2019 roku rozpoczęła pierwsze wdrożenia innowacyjnego systemu zarządzania publicznymi stacjami ładowania samochodów elektrycznych. Z początkiem roku 2022, firma Elocity z ogromną przyjemnością podsumowuje kolejny rok działalności na rynku polskim.
Rok 2021 był rokiem wyzwań, nie tylko związanych z kolejnymi falami pandemii, ale również, był to rok, w którym wzrost sprzedaży samochodów elektrycznych bezpośrednio przełożył się na zapotrzebowanie na stacje ładowania.
Elocity specjalizuje się w kompleksowej w obsłudze klientów biznesowych wdrażających rozwiązania elektromobilności. W 2020 Elocity wprowadziło na rynek system zarządzania stacjami przeznaczony dla inwestorów, którzy chcą prowadzić sieci stacji ładowania pod własną marką, dla firm logistycznych zainteresowanych efektywnym zmniejszeniem kosztów transportu oraz flot które rozpoczynają proces transformacji. Wśród klientów logistycznych Elocity pozyskało w 2021 roku takich Klientów jak DPD i GLS, dla których Firma stała się preferowanym dostawcą stacji ładowania wraz z oprogramowaniem zarządzającym. W grudniu 2021 roku, Firma zarządzała już 100 stacjami ładowania w DPD Polska.
W roku 2021 Elocity udostępniło swoim klientom rozwiązanie dla flot samochodowych. Dzięki nowym funkcjom systemu, floty uzyskały dostęp do wszystkich stacji ładowania w systemie Elocity, wraz z kompletem funkcji zarządzania samochodami elektrycznymi, ich rozliczeniami i płatnościami, także ze stacji swoich pracowników w domach.
Moduł flotowy w Elocity jest jednym z najbardziej innowacyjnych rozwiązań w Polsce, dedykowanych dla elektrycznych flot samochodowych.
Elocity oferuje kompletne rozwiązania dla firm inwestujących we własne sieci ładowania samochodów elektrycznych - Elocity podpisało już 72 umowy z partnerami biznesowymi na wykorzystanie i budowę stacji ładowania, co klasuje system Elocity jako najczęściej wybierane rozwiązanie do budowy i zarządzania komercyjnymi stacjami ładowania. Kolejni inwestorzy dołączają do portfolio Elocity, przede wszystkim ze względu na unikalne funkcje rozwiązań technologicznych oraz kompleksowe podejście, od technologii, wdrożenia, obsługę płatności i dostępu, aż do doradztwa biznesowego. Warto zaznaczyć, iż Elocity posiada największą na rynku listę certyfikowanych stacji ładowania współpracując z 18 producentami na rynku.
"Liczby te dobitnie pokazują, szybko zachodzące zmiany na rynku motoryzacji" – mówi Michał Baranowski, Prezes Zarządu Elocity – "Już nie tylko osoby prywatne decydują się przejść na pojazdy zasilane paliwami alternatywnymi, ale całe firmy tworzą floty oparte na elektrykach. Nasz firma doskonale odczytuje te zmiany i jesteśmy wszędzie tam, gdzie jest zapotrzebowanie na kolejne punkty ładowania."
Przygotowanie oferty, zawierającej szeroki zakres funkcjonalności dostosowany do oczekiwań inwestorów indywidualnych, firm flotowych i dużych operatorów sieci stacji ładowania spowodowało, że jako Elocity, lider EMP w Polsce, jest jedynym integratorem kompleksowych usług montażu oraz obsługi sieci ładowarek samochodowych w Polsce.
Z początkiem 2022 roku, Firma może pochwalić się już 6 500 zarejestrowanych kierowców w aplikacji Elocity.
"W roku 2022 nie zwalniamy. W planach mamy rozwój sieci ładowarek prywatnych jak i obsługę sieci ładowarek flotowych." - mówi Michał Baranowski, Prezes Zarządu Elocity – "Wiemy, że kolejne sukcesy są w zasięgu dzięki naszej przewadze technologicznej nad konkurencja. Mamy bardzo dobry plan działań i z optymizmem patrzymy na nowy rok. A wprowadzone przez NFOŚiGW (Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej) dofinansowanie też pomoże nam w dalszym rozwoju naszej firmy i osiągnięciu zamierzonych celów."
Firma Elocity w roku 2022 planuje dalszy rozwój sieci łącznie z uruchomieniem i budową stacji szybkich dla swoich Klientów.
O Elocity
Elocity to polska spółka technologiczna, typu EMP – electromobility provider, dostarczająca operatorom kompletne rozwiązanie zarządzania publicznymi i prywatnymi sieciami stacji ładowania samochodów elektrycznych. Elocity oferuje pomoc w wyborze i zakupie stacji ładowania, wraz z montażem i systemem zarządzania Elocity, a także pełne wsparcie po instalacyjne. Partnerzy Elocity mogą oferować komercyjne usługi ładowania na swoich stacjach dla kierowców poprzez własną aplikacje oraz aplikacje Elocity, w której jest już dostępnych ponad 450 stacji ładownia wszystkich partnerów, co zapewnia najwyższy komfort kierowcom przy zachowaniu najlepszych cen.
Kontakt dla mediów:
Klara Ufnalewska ;
Tel. 723.991.159
Email: klara.ufnalewska@elo.city
Joanna Mazur-Kobylecka
Tel. 600.330.052
Email: joanna.mazur-kobylecka@elo.city
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.