Santander Consumer Multirent uruchamia Santander Consumer Financial Solutions
Oferta SCFS ma stanowić uzupełnienie usług Santander Consumer Multirent i Santander Consumer Banku w zakresie finansowania samochodów. Spółka skupi się na kliencie indywidualnym oferując produkty umożliwiające zakup pojazdów dla osób, które nie prowadzą działalności gospodarczej.
Wrocław, 25 stycznia 2022 r. Na start Santander Consumer Financial Solutions proponuje klientom indywidualnym pożyczkę konsumencką na zakup używanych pojazdów, bez zabezpieczenia w postaci wpisu do dowodu rejestracyjnego czy cesji z polisy AC. Prowadzi to do zmniejszenia kosztów, a przede wszystkim do minimalizacji czynności po stronie klienta zainteresowanego zakupem auta z rynku wtórnego w porównaniu np. z kredytem samochodowym, gdzie często są one obligatoryjne. To jednak nie wszystko. W ramach budowania oferty dla klientów nieprowadzących działalności gospodarczej, planowane są też wdrożenia kolejnych produktów np. leasingu konsumenckiego oraz najmu pojazdów. Dzięki temu każdy znajdzie opcję finansowania najbardziej wpisującą się w jego potrzeby.
- Prace nad uruchomieniem Santander Consumer Financial Solutions skupiały działania wielu specjalistów. Naszym głównym celem jest jak najlepsza obsługa klientów oraz dostosowanie oferty do ich życzeń oraz specyfiki rynku. Ponad połowa rejestrowanych w Polsce pojazdów ma wiek powyżej 10 lat, finansowanie zakupu takich aut musi być po prostu znacznie prostsze i tańsze dla klienta niż tych nowych – komentuje Marek Dwornik, Prezes Zarządu Santander Consumer Multirent. – Liczymy na współpracę z komisami samochodowymi, którym możemy bardzo pomóc. Wiemy też, że dajemy klientom komfort wyboru, jakiego często wcześniej po prostu nie mieli – dodaje.
Oferta już jest dostępna u partnerów sprzedaży Santander Consumer Multirent – w komisach i u dealerów samochodowych. Jednym z kolejnych etapów będzie włączenie oferty SCFS do AutoSalonu, czyli platformy sprzedaży samochodów prowadzonej przez Santander Consumer Multirent. Oczywiście nawet jeśli klient nie wybierze samochodu w tym serwisie, to i tak może złożyć wniosek o pożyczkę.
Santander Consumer Financial Solutions stanowi wzbogacenie dla oferty Santander Consumer Multirent oraz Santander Consumer Banku w zakresie finansowania samochodów. To też nowy etap w rozwoju biznesu leasingodawcy, który do tej pory obsługiwał tylko przedsiębiorców, współpracując na bazie umów na wyłączność z markami takimi jak Mazda, Mitsubishi, Suzuki, KTM, Yamaha, DOGE, RAM czy Tesla, a także bezpośrednio z dealerami i pośrednikami finansowymi.
Z oferty spółki będzie można skorzystać u wybranych partnerów leasingodawcy.

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.