Santander Consumer Multirent uruchamia Santander Consumer Financial Solutions
Oferta SCFS ma stanowić uzupełnienie usług Santander Consumer Multirent i Santander Consumer Banku w zakresie finansowania samochodów. Spółka skupi się na kliencie indywidualnym oferując produkty umożliwiające zakup pojazdów dla osób, które nie prowadzą działalności gospodarczej.
Wrocław, 25 stycznia 2022 r. Na start Santander Consumer Financial Solutions proponuje klientom indywidualnym pożyczkę konsumencką na zakup używanych pojazdów, bez zabezpieczenia w postaci wpisu do dowodu rejestracyjnego czy cesji z polisy AC. Prowadzi to do zmniejszenia kosztów, a przede wszystkim do minimalizacji czynności po stronie klienta zainteresowanego zakupem auta z rynku wtórnego w porównaniu np. z kredytem samochodowym, gdzie często są one obligatoryjne. To jednak nie wszystko. W ramach budowania oferty dla klientów nieprowadzących działalności gospodarczej, planowane są też wdrożenia kolejnych produktów np. leasingu konsumenckiego oraz najmu pojazdów. Dzięki temu każdy znajdzie opcję finansowania najbardziej wpisującą się w jego potrzeby.
- Prace nad uruchomieniem Santander Consumer Financial Solutions skupiały działania wielu specjalistów. Naszym głównym celem jest jak najlepsza obsługa klientów oraz dostosowanie oferty do ich życzeń oraz specyfiki rynku. Ponad połowa rejestrowanych w Polsce pojazdów ma wiek powyżej 10 lat, finansowanie zakupu takich aut musi być po prostu znacznie prostsze i tańsze dla klienta niż tych nowych – komentuje Marek Dwornik, Prezes Zarządu Santander Consumer Multirent. – Liczymy na współpracę z komisami samochodowymi, którym możemy bardzo pomóc. Wiemy też, że dajemy klientom komfort wyboru, jakiego często wcześniej po prostu nie mieli – dodaje.
Oferta już jest dostępna u partnerów sprzedaży Santander Consumer Multirent – w komisach i u dealerów samochodowych. Jednym z kolejnych etapów będzie włączenie oferty SCFS do AutoSalonu, czyli platformy sprzedaży samochodów prowadzonej przez Santander Consumer Multirent. Oczywiście nawet jeśli klient nie wybierze samochodu w tym serwisie, to i tak może złożyć wniosek o pożyczkę.
Santander Consumer Financial Solutions stanowi wzbogacenie dla oferty Santander Consumer Multirent oraz Santander Consumer Banku w zakresie finansowania samochodów. To też nowy etap w rozwoju biznesu leasingodawcy, który do tej pory obsługiwał tylko przedsiębiorców, współpracując na bazie umów na wyłączność z markami takimi jak Mazda, Mitsubishi, Suzuki, KTM, Yamaha, DOGE, RAM czy Tesla, a także bezpośrednio z dealerami i pośrednikami finansowymi.
Z oferty spółki będzie można skorzystać u wybranych partnerów leasingodawcy.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.