„Tanie parkowanie na parkingu przy Narodowym Forum Muzyki”
Już od 1 maja kierowcy będą mogli skorzystać z wyjątkowo atrakcyjnej oferty parkowania w
centrum Wrocławia. Nowy dzierżawca parkingu przy Narodowym Forum Muzyki, wyłoniona
w miejskim przetargu spółka Interparking Polska, ujawniła cennik. Maksymalna opłata za
cały dzień parkowania to zaledwie 20 PLN!
Szczegółowy cennik to
czas cena
regularna
do 30 minut 3,00 zł
do 1 godziny 4,00 zł
od 1 do 2 godzin 8,00 zł
od 2 do 3 godzin 12,00 zł
od 3 do 4 godzin 16,00 zł
parkowanie przez cały dzień
(powyżej 4 godzin.)
20,00 zł
Informacje na temat parkingu, szczegółowy cennik oraz pakiety abonamentowe znajdują się
na www.nfm.parkujesz.pl
Zgodnie z warunkami umowy zawartej pomiędzy Wrocławskimi Inwestycjami a Interparking,
w przyszłości wprowadzona zostanie możliwość płatności aplikacją mobilną zintegrowaną z
programem Nasz Wrocław (wroclaw.pl/nasz-wroclaw/). Wszystkie kasy automatyczne
zostaną dodatkowo wyposażone w czytniki kart kredytowych.
O Interparking
Od 1958 roku Interparking jest jednym z wiodących europejskich operatorów parkingów.
Interparking projektuje, buduje, obsługuje i utrzymuje wysokiej jakości parkingi w całej
Europie. Firma z centralą w Belgii prowadząc sieć 956 parkingów i 418 511 miejsc
postojowych w 415 miastach w 9 europejskich krajach – Polsce, Belgii, Holandii, Hiszpanii,
Francji, Włoszech, Rumunii, zaś w Niemczech i Austrii działa pod marką Contipark.
Interparking jest organizacją neutralną pod względem emisji CO2.
Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do www.interparking.com.
O Interparking Polska
W Polsce spółka prowadzi 27 parkingów o łącznie liczbie ponad 17 334 miejsc
parkingowych. Są to m.in. - we Wrocławiu – parking przy Hali Stulecia
(parkinghalastulecia.pl/) czy Centrum Handlowym Wroclavia (www.wroclavia.pl/), w Krakowie
- przy Wawelu (parkingwawel.pl/), w Poznaniu - pod Placem Wolności
(www.parkingpodziemny.pl/), w Gdańsku – przy lotnisku (airport.gdansk.pl/), zaś w
Warszawie - przy ul.Pięknej (piekna20.parkujesz.pl/) , czy Browarach Warszawskich
(browary.parkujesz.pl/ ).

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.