„Tanie parkowanie na parkingu przy Narodowym Forum Muzyki”
Już od 1 maja kierowcy będą mogli skorzystać z wyjątkowo atrakcyjnej oferty parkowania w
centrum Wrocławia. Nowy dzierżawca parkingu przy Narodowym Forum Muzyki, wyłoniona
w miejskim przetargu spółka Interparking Polska, ujawniła cennik. Maksymalna opłata za
cały dzień parkowania to zaledwie 20 PLN!
Szczegółowy cennik to
czas cena
regularna
do 30 minut 3,00 zł
do 1 godziny 4,00 zł
od 1 do 2 godzin 8,00 zł
od 2 do 3 godzin 12,00 zł
od 3 do 4 godzin 16,00 zł
parkowanie przez cały dzień
(powyżej 4 godzin.)
20,00 zł
Informacje na temat parkingu, szczegółowy cennik oraz pakiety abonamentowe znajdują się
na www.nfm.parkujesz.pl
Zgodnie z warunkami umowy zawartej pomiędzy Wrocławskimi Inwestycjami a Interparking,
w przyszłości wprowadzona zostanie możliwość płatności aplikacją mobilną zintegrowaną z
programem Nasz Wrocław (wroclaw.pl/nasz-wroclaw/). Wszystkie kasy automatyczne
zostaną dodatkowo wyposażone w czytniki kart kredytowych.
O Interparking
Od 1958 roku Interparking jest jednym z wiodących europejskich operatorów parkingów.
Interparking projektuje, buduje, obsługuje i utrzymuje wysokiej jakości parkingi w całej
Europie. Firma z centralą w Belgii prowadząc sieć 956 parkingów i 418 511 miejsc
postojowych w 415 miastach w 9 europejskich krajach – Polsce, Belgii, Holandii, Hiszpanii,
Francji, Włoszech, Rumunii, zaś w Niemczech i Austrii działa pod marką Contipark.
Interparking jest organizacją neutralną pod względem emisji CO2.
Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do www.interparking.com.
O Interparking Polska
W Polsce spółka prowadzi 27 parkingów o łącznie liczbie ponad 17 334 miejsc
parkingowych. Są to m.in. - we Wrocławiu – parking przy Hali Stulecia
(parkinghalastulecia.pl/) czy Centrum Handlowym Wroclavia (www.wroclavia.pl/), w Krakowie
- przy Wawelu (parkingwawel.pl/), w Poznaniu - pod Placem Wolności
(www.parkingpodziemny.pl/), w Gdańsku – przy lotnisku (airport.gdansk.pl/), zaś w
Warszawie - przy ul.Pięknej (piekna20.parkujesz.pl/) , czy Browarach Warszawskich
(browary.parkujesz.pl/ ).

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.