Komunikaty PR

TotalEnergies strategicznym sponsorem Konferencji NexusAuto

2024-10-31  |  23:55
Biuro prasowe

TotalEnergies ponownie zostało głównym sponsorem konferencji NexusAuto. Wydarzenie to corocznie gromadzi właścicieli warsztatów zrzeszonych w sieci NexusAuto, która obecnie liczy ponad 300 punktów serwisowych w całej Polsce.

Blisko 100 z tych warsztatów działa pod marką Nexus TotalEnergies. Współpraca obu firm w zakresie budowy wspólnej sieci warsztatowej rozpoczęła się w 2021 roku i jest rezultatem globalnego partnerstwa, które trwa nieprzerwanie od 2016 roku. TotalEnergies jest jednym z dziesięciu globalnych strategicznych dostawców sieci zakupowej Nexus i jedynym strategicznym dostawcą w kategorii smarów i olejów.

Zarówno TotalEnergies, jak i Nexus, działają na pięciu kontynentach, w ponad 130 krajach. Szeroka dostępność oferty olejowej TotalEnergies była kluczowym czynnikiem nawiązania tej strategicznej współpracy. Ważnymi elementami partnerstwa są również innowacyjność, zrównoważony rozwój produktów oraz ich wpływ na środowisko, które TotalEnergies stawia na pierwszym miejscu. Dodatkowym atutem współpracy jest posiadanie przez TotalEnergies dwóch marek olejowych w swoim portfolio – TotalEnergies i ELF.

Tegoroczna, piąta już edycja konferencji odbyła się 27 września w Żninie, przyciągając rekordową liczbę 380 gości. W ramach panelu edukacyjnego N!ACADEMY odbyła się Akademia Quartz, która cieszyła się dużym zainteresowaniem. Szkolenie prowadzili eksperci techniczni: Andrzej Husiatyński – kierownik działu technicznego TotalEnergies Marketing Polska, oraz Adam Klimek – ambasador TotalEnergies.

Podczas interaktywnego szkolenia omówiono właściwości olejów silnikowych oraz ich wpływ na wydajność pojazdów. Adam Klimek zaprezentował również dydaktyczny model silnika spalinowego, nad którym pracował. Model ten będzie prezentowany w przyszłych edycjach Akademii Quartz jeszcze w tym roku.

Finałem wydarzenia był quiz z nagrodami, w którym mogli wziąć udział wszyscy uczestnicy spotkania.

Cieszymy się, że TotalEnergies ponownie może być strategicznym sponsorem konferencji Nexus. Nasza współpraca trwa od 2021 roku, a wspólna, co-brandingowa sieć Nexus TotalEnergies to obecnie już blisko 100 punktów serwisowych. Liczymy na dalszy jej rozwój.”

Stefan Przeniosło, Dyrektor Marketingu, TotalEnergies Marketing Polska

Zainteresowanie konferencją NexusAuto i TotalEnergies rośnie, co pokazuje, jak ważne są wydarzenia łączące targi z edukacją. Mechanicy, chcąc rozwijać swoje warsztaty, oczekują nowych kontaktów biznesowych, lepszej znajomości produktów oraz możliwości podnoszenia swoich kwalifikacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców

Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.

Konsument

Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich

W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciudziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.

Zdrowie

Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych

W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.