Komunikaty PR

TotalEnergies strategicznym sponsorem Konferencji NexusAuto

2024-10-31  |  23:55
Biuro prasowe

TotalEnergies ponownie zostało głównym sponsorem konferencji NexusAuto. Wydarzenie to corocznie gromadzi właścicieli warsztatów zrzeszonych w sieci NexusAuto, która obecnie liczy ponad 300 punktów serwisowych w całej Polsce.

Blisko 100 z tych warsztatów działa pod marką Nexus TotalEnergies. Współpraca obu firm w zakresie budowy wspólnej sieci warsztatowej rozpoczęła się w 2021 roku i jest rezultatem globalnego partnerstwa, które trwa nieprzerwanie od 2016 roku. TotalEnergies jest jednym z dziesięciu globalnych strategicznych dostawców sieci zakupowej Nexus i jedynym strategicznym dostawcą w kategorii smarów i olejów.

Zarówno TotalEnergies, jak i Nexus, działają na pięciu kontynentach, w ponad 130 krajach. Szeroka dostępność oferty olejowej TotalEnergies była kluczowym czynnikiem nawiązania tej strategicznej współpracy. Ważnymi elementami partnerstwa są również innowacyjność, zrównoważony rozwój produktów oraz ich wpływ na środowisko, które TotalEnergies stawia na pierwszym miejscu. Dodatkowym atutem współpracy jest posiadanie przez TotalEnergies dwóch marek olejowych w swoim portfolio – TotalEnergies i ELF.

Tegoroczna, piąta już edycja konferencji odbyła się 27 września w Żninie, przyciągając rekordową liczbę 380 gości. W ramach panelu edukacyjnego N!ACADEMY odbyła się Akademia Quartz, która cieszyła się dużym zainteresowaniem. Szkolenie prowadzili eksperci techniczni: Andrzej Husiatyński – kierownik działu technicznego TotalEnergies Marketing Polska, oraz Adam Klimek – ambasador TotalEnergies.

Podczas interaktywnego szkolenia omówiono właściwości olejów silnikowych oraz ich wpływ na wydajność pojazdów. Adam Klimek zaprezentował również dydaktyczny model silnika spalinowego, nad którym pracował. Model ten będzie prezentowany w przyszłych edycjach Akademii Quartz jeszcze w tym roku.

Finałem wydarzenia był quiz z nagrodami, w którym mogli wziąć udział wszyscy uczestnicy spotkania.

Cieszymy się, że TotalEnergies ponownie może być strategicznym sponsorem konferencji Nexus. Nasza współpraca trwa od 2021 roku, a wspólna, co-brandingowa sieć Nexus TotalEnergies to obecnie już blisko 100 punktów serwisowych. Liczymy na dalszy jej rozwój.”

Stefan Przeniosło, Dyrektor Marketingu, TotalEnergies Marketing Polska

Zainteresowanie konferencją NexusAuto i TotalEnergies rośnie, co pokazuje, jak ważne są wydarzenia łączące targi z edukacją. Mechanicy, chcąc rozwijać swoje warsztaty, oczekują nowych kontaktów biznesowych, lepszej znajomości produktów oraz możliwości podnoszenia swoich kwalifikacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.