Volkswagen Financial Services z pierwszą umową leasingu z dopłatą
VWFS zrealizował pierwszy wniosek o dofinansowanie samochodu elektrycznego w leasingu w ramach programu „Mój elektryk”. Chodzi o model ŠKODA Enyaq w ofercie ŠKODA Leasing Niskich Rat. Umowa leasingu między VWFS a jednym z klientów biznesowych została podpisana w Krakowie w salonie InterAuto (ul. Zakopiańska 94).
– Jako część Grupy Volkswagen i lider rynku leasingu i CFM w Polsce, jesteśmy zaufanym partnerem na drodze do finansowania i rozwoju nowej mobilności. Teraz, dzięki współpracy z Bankiem Ochrony Środowiska przy realizacji programu „Mój elektryk”, otwieramy nowy rozdział w e-mobilności dla naszych klientów. Cieszymy się, że możemy ich wspierać w marzeniach o samochodzie elektrycznym, czego przykładem jest zrealizowana przez VWFS umowa leasingu w Krakowie. Według naszego cyklicznego badania „Portfele Polaków pod lupą” zainteresowanie elektrykami wśród przedsiębiorców będzie dynamicznie rosło. Zielona rewolucja dokonuje się na naszych oczach i jesteśmy dumni, że możemy być jej ważną częścią – powiedział Mikołaj Woźniak, prezes zarządu Volkswagen Financial Services.
Volkswagen Financial Services to instytucja finansująca (tzw. captive) marki samochodowe Grupy Volkswagen oraz ekspert w obszarze nowoczesnej mobilności. Jako jedna z pierwszych firm na rynku – od 17 listopada ubiegłego roku – przyjmuje wnioski o leasing aut elektrycznych z dofinansowaniem w ramach programu „Mój elektryk”. W ramach oferowanej ścieżki leasingowej firmy i instytucje mogą otrzymać dopłaty do kosztów leasingu fabrycznie nowych elektrycznych pojazdów osobowych i dostawczych. Volkswagen Financial Services zapewnia klientom pełne wsparcie przy wypełnianiu wniosku oraz jego procedowaniu.
W ofercie VWFS klienci mogą skorzystać z leasingu z niskimi ratami z możliwością zwrotu auta na koniec umowy. Obniżenie kosztów miesięcznej raty leasingowej jest możliwe dzięki temu, że klient nie spłaca całej wartości pojazdu, a jedynie część jego ceny odpowiadającą spodziewanej utracie wartości samochodu w okresie umowy. Dzięki dopłacie w ramach programu „Mój elektryk” oferta jest jeszcze bardziej atrakcyjna. Dotacja w całości zaliczana jest jako wpłata własna, co dodatkowo obniża koszt miesięcznej raty leasingowej. W zależności od modelu auta i paramentów leasingu może być ona niższa nawet o kilkaset złotych.
Dodatkowe informacje o możliwościach finansowania zakupu i użytkowania pojazdów elektrycznych z wykorzystaniem dopłat w programie „Mój elektryk” są dostępne na stronie www.emobility.vwfs.pl.
***
Pod nazwą Volkswagen Financial Services oferowane są usługi bankowe (przez Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce), usługi leasingowe i mobilność (przez Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o.) oraz usługi ubezpieczeniowe (przez Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o. jako agenta ubezpieczeniowego).
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.