Volkswagen Financial Services z pierwszą umową leasingu z dopłatą
VWFS zrealizował pierwszy wniosek o dofinansowanie samochodu elektrycznego w leasingu w ramach programu „Mój elektryk”. Chodzi o model ŠKODA Enyaq w ofercie ŠKODA Leasing Niskich Rat. Umowa leasingu między VWFS a jednym z klientów biznesowych została podpisana w Krakowie w salonie InterAuto (ul. Zakopiańska 94).
– Jako część Grupy Volkswagen i lider rynku leasingu i CFM w Polsce, jesteśmy zaufanym partnerem na drodze do finansowania i rozwoju nowej mobilności. Teraz, dzięki współpracy z Bankiem Ochrony Środowiska przy realizacji programu „Mój elektryk”, otwieramy nowy rozdział w e-mobilności dla naszych klientów. Cieszymy się, że możemy ich wspierać w marzeniach o samochodzie elektrycznym, czego przykładem jest zrealizowana przez VWFS umowa leasingu w Krakowie. Według naszego cyklicznego badania „Portfele Polaków pod lupą” zainteresowanie elektrykami wśród przedsiębiorców będzie dynamicznie rosło. Zielona rewolucja dokonuje się na naszych oczach i jesteśmy dumni, że możemy być jej ważną częścią – powiedział Mikołaj Woźniak, prezes zarządu Volkswagen Financial Services.
Volkswagen Financial Services to instytucja finansująca (tzw. captive) marki samochodowe Grupy Volkswagen oraz ekspert w obszarze nowoczesnej mobilności. Jako jedna z pierwszych firm na rynku – od 17 listopada ubiegłego roku – przyjmuje wnioski o leasing aut elektrycznych z dofinansowaniem w ramach programu „Mój elektryk”. W ramach oferowanej ścieżki leasingowej firmy i instytucje mogą otrzymać dopłaty do kosztów leasingu fabrycznie nowych elektrycznych pojazdów osobowych i dostawczych. Volkswagen Financial Services zapewnia klientom pełne wsparcie przy wypełnianiu wniosku oraz jego procedowaniu.
W ofercie VWFS klienci mogą skorzystać z leasingu z niskimi ratami z możliwością zwrotu auta na koniec umowy. Obniżenie kosztów miesięcznej raty leasingowej jest możliwe dzięki temu, że klient nie spłaca całej wartości pojazdu, a jedynie część jego ceny odpowiadającą spodziewanej utracie wartości samochodu w okresie umowy. Dzięki dopłacie w ramach programu „Mój elektryk” oferta jest jeszcze bardziej atrakcyjna. Dotacja w całości zaliczana jest jako wpłata własna, co dodatkowo obniża koszt miesięcznej raty leasingowej. W zależności od modelu auta i paramentów leasingu może być ona niższa nawet o kilkaset złotych.
Dodatkowe informacje o możliwościach finansowania zakupu i użytkowania pojazdów elektrycznych z wykorzystaniem dopłat w programie „Mój elektryk” są dostępne na stronie www.emobility.vwfs.pl.
***
Pod nazwą Volkswagen Financial Services oferowane są usługi bankowe (przez Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce), usługi leasingowe i mobilność (przez Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o.) oraz usługi ubezpieczeniowe (przez Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o. jako agenta ubezpieczeniowego).

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.