Komunikaty PR

[m]spark INNOVATION ACADEMY na czas pandemii dostępna na Facebooku

2020-05-06  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Osial-Tyszkiewicz
KnowledgeHub

www.kh.vc
00-844 Warszawa
magdalena.osial|knowledgehub.pl| |magdalena.osial|knowledgehub.pl
+48 537 868 699
www.kh.vc

7 maja odbędzie się otwarte szkolenie w ramach GroupM [m]spark INNOVATION ACADEMY. Będą w nim mogli uczestniczyć wszyscy zainteresowani, którzy wejdą na fanpage [m]spark na Facebooku. Na czas pandemii program szkoleniowy dla mediowców i pasjonatów marketingu otwiera się dla szerszej publiczności.   

[m]spark INNOVATION ACADEMY to unikatowy na polskim rynku cykl szkoleń i warsztatów prowadzonych przez ekspertów z obszarów Adtech i Martech, skierowany w pierwszej edycji głównie do pracowników GroupM. Projektem kierują Tomasz Szulkowski, COO [m]spark i Michał Bielecki [m]spark Project Manager GroupM, którzy układali także program akademii. Swoją wiedzą w ramach INNVATION ACADEMY podzielili się już m.in. Tomasz Piątkowski, Chief Digital Officer GroupM,  Marcin Zaremba, Head of Product w DobryMechanik.pl, Bartłomiej Pucek, Country Digital Manager IKEA, Marcin Woźniak, Managing Partner KnowledgeHub. Dwóch ostatnich prelegentów można również oglądać w udostępnionym na fanpage’u [m]spark video. 

-  W czasie pandemii wiele branż przechodzi przyspieszoną transformację, więc i dotychczasowy model planowania komunikacji często trzeba mocno dostosować. W [m]spark INNOVATION ACADEMY staramy się przybliżyć technologie i rozwiązania nabierające właśnie rozpędu – od computer vision, przez sieci neuronowe, geoanalitykę czy profesjonalny e-sport – podkreśla Jarosław Pająk, szef projektu [m]spark w GroupM.

W najbliższy czwartek 7 maja o godz. 15.00 organizatorzy [m]spark INNOVATION ACADEMY zapraszają na fanpage [m]spark (https://www.facebook.com/mSparkPL), gdzie, w ramach interaktywnego live streamingu, odbędzie się kolejne z cyklu szkoleń. Tym razem spotkanie dotyczyć będzie gamingu,
a poprowadzą je Paweł Kowalczyk, Head of Esport Ringier Axel Springer Polska, Szymon Kubiak, Chief Growth Officer Instreamly.  W programie m.in.:

  • czym różni się gaming od e-sportu,  
  • aktualne trendy lokalne i globalne,
  • najpopularniejsze gry i gracze,  
  • topowe imprezy i platformy gamingowe,
  • innowacyjne formaty reklamowe,
  • wirtualny spacer po profesjonalnym centrum treningowym dla e-sportowców - European Performance Center.

 

W kolejnych spotkaniach [m]spark INNOVATION ACADEMY pojawią się m.in. tematy technologii dla
e-retail i e-commerce, marketing automation, geoanalityka, anti-fraud, DOOH, innowacji w social media, image recognition i computer vision.

[m]spark INNOVATION ACADEMY posiada  akredytację DIMAQ IAB, co oznacza, że osoby, które ukończą program uzyskają punkty do recertyfikacji DIMAQ.  

-----------

 

O [m]spark INNOVATION ACADEMY

[m]spark Innovation Academy to wewnętrzny program szkoleń i warsztatów GroupM prowadzony przez ekspertów
i praktyków z obszarów Adtech i Martech. Program został zainaugurowany w lutym tego roku. Uczestnicy w ramach kolejnych 12 spotkań zgłębiają swoją wiedzę z m.in. takich obszarów jak digital transformation, e-retail, e-commerce, marketing automation,  geoanalityka, anti-fraud, DOOH, innowacje w social media, image recognition i computer vision.

O [m]spark

[m]spark powered by Knowledge Hub Akcelerator to platforma innowacyjności agencji mediowych GroupM. [m]spark pełni liczne funkcje będąc jednocześnie pierwszym na polskim rynku Akceleratorem Martech, organizacją consultingową tworzącą indywidualne oferty digital transformation dla klientów oraz jednostką popularyzującą wiedzę z zakresu innowacyjności
w obszarze marketingu. [m]spark powstał w 2018 r. z inicjatywy GroupM i KnowledgeHub. Do tej pory [m]spark zrealizował dwie edycje Programu Akceleracyjnego, w ramach których udzielił wsparcia merytorycznego, finansowego i sprzedażowego wyselekcjonowanym najlepszym 24 projektom, które należą do szeroko rozumianego obszaru marketingu i nowych technologii.

O GroupM

GroupM to platforma technologiczna i negocjacyjna tworzona przez agencje mediowe WPP: MediaCom, Mindshare
i Wavemaker. GroupM zapewnia klientom dostęp do zaawansowanych technologii zakupowych i specjalistycznych usług marketingowych oferowanych m.in. przez takie marki Xaxis czy plista. GroupM na całym świecie zabiega
o podniesienie standardów widoczności reklam (viewability) oraz zapewnienie markom bezpiecznego otoczenia reklamowego (brand safety).

O KnowledgeHub

KnowledgeHub to fundusz venture capital inwestujący w startupy na początkowym etapie rozwoju. Wspiera innowacyjne i unikalne technologie o globalnym potencjale. KnowledgeHub koncentruje się na inwestycjach w projekty działające w szeroko pojętym obszarze MarTech, FinTech i DeepTech.

KnowledgeHub w swojej działalności biznesowo-inwestycyjnej dysponuje kontaktami, know-how i doświadczeniem
w zakresie zarządzania strategicznego, operacyjnego, finansowego oraz marketingu, sprzedaży i promocji. Eksperci i praktycy KnowledgeHub aktywnie uczestniczą w rozwoju spółek i nowych projektów technologicznych poprzez mentoring oraz consulting.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: KnowledgeHub
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Klub DEI Champions z 2,9-proc. luką płacową – publikacja sprawdzonych praktyk Biuro prasowe
2024-09-30 | 14:00

Klub DEI Champions z 2,9-proc. luką płacową – publikacja sprawdzonych praktyk

Co trzeci Polak dostrzega potrzebę parytetów. Aż 85 proc. badanych jest zdania, że osoby w każdym wieku powinny mieć taką samą możliwość rozwoju zawodowego. Z drugiej strony, co
Firma KONFERENCJA BCC FORT THE FUTURE 2024
2024-09-30 | 12:00

KONFERENCJA BCC FORT THE FUTURE 2024

W dniach 10-11 października 2024 r. w Warszawie odbędzie się konferencja BCC For the Future: Liderzy Jutra, podczas której najlepsi praktycy polskiego biznesu spotkają się, aby
Firma Księgowa w firmie – konieczność czy (e-)wybór?
2024-09-30 | 10:45

Księgowa w firmie – konieczność czy (e-)wybór?

Choć prawo nie nakłada obowiązku zatrudniania księgowej, korzyści płynące z jej obecności są nie do przecenienia. Outsourcing usług księgowych w Polsce jest powszechną praktyką,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Warszawa przyspiesza proces termomodernizacji budynków. Stolicę czekają wielomiliardowe wydatki

Zgodnie z Zieloną Wizją Warszawy stolica ma zredukować emisje gazów cieplarnianych o 40 proc. do 2030 roku. To cel pośredni przed zaplanowanym do 2050 roku osiągnięciem neutralności klimatycznej. Dużą rolę w tym procesie będzie odgrywać termomodernizacja budynków prowadząca do ograniczenia zużycia energii i ciepła. Elektrownie i elektrociepłownie podlegające administracji centralnej odpowiadają dziś za ok. 70 proc. emisji dwutlenku węgla w mieście. Stolicę czekają wielomiliardowe wydatki, wspierane również środkami z UE.

Farmacja

Giganci farmaceutyczni inwestują w sztuczną inteligencję. Chcą szybciej i taniej opracowywać kandydatów na leki

Rynek wykorzystania sztucznej inteligencji w procesie projektowania nowych leków wzrośnie w ciągu pięciu lat ponad pięciokrotnie – przewidują analitycy MarketsandMarkets. Symptomy dynamicznych wzrostów widać już teraz – w ciągu ostatnich dni giganci farmaceutyczni podpisali kilka dużych umów na wykorzystanie rozwiązań z zakresu SI w typowaniu i wstępnej ocenie kandydatów na nowe leki. Modele układu odpornościowego i algorytmy analizujące skuteczność oraz bezpieczeństwo terapii celowanych pozwalają przyspieszyć tempo wdrażania innowacji lekowych i zwiększać skuteczność procesu opracowywania nowych leków. Obecnie jest ona bardzo niska – wynosi zaledwie 10 proc.

DlaWas.info

Farmacja

Mężczyźni w Polsce żyją średnio siedem lat krócej niż kobiety. Różnica ta należy do najwyższych w UE

Umieralność mężczyzn w Polsce, podobnie jak w innych krajach, jest wyższa niż kobiet. Jak wskazuje GUS, w 2023 roku przeciętne trwanie życia mężczyzn wynosiło 74,7 lat, a kobiet – 82 lata. Choć w ostatnim czasie ta różnica maleje, wciąż jest większa niż w innych krajach europejskich. Eksperci Stowarzyszenia na rzecz Chłopców i Mężczyzn podkreślają, że przyczynia się do tego wiele czynników społecznych, m.in. inny charakter pracy i większa wypadkowość czy bagatelizowanie profilaktyki zdrowotnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.