Komunikaty PR

Najpopularniejsze modele mebli Kinnarps dostępne online

2023-05-11  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Krawsz
Kinnarps Polska

ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl

Kinnarps Polska uruchamia sprzedaż wybranych mebli biurowych poprzez sklep internetowy. Najpopularniejsze modele mebli biurowych i szkolnych można kupić
za pośrednictwem strony
www.kinnarps.pl/sklep

W ofercie sklepu znajdują się bestselerowe modele foteli biurowych, krzeseł do nauki dla dzieci, biurek elektrycznych oraz popularnych akcesoriów. Dzięki temu rozwiązaniu klienci z całej Polski mają możliwość obejrzenia produktów na stronie internetowej i zamówienia ich przez Internet.

W nowym E-Sklepie Kinnarps pod adresem www.kinnarps.pl/sklep zostało zastosowane rozwiązanie e-commerce, które pozwoli na rozwijanie tego kanału sprzedaży nie tylko z myślą o klientach z sektora MŚP oraz indywidualnych, lecz także ułatwi obsługę firm, które podpisały z nami umowy na dostawę wybranego asortymentu z naszej oferty.

Warto także wspomnieć, że funkcjonujący od września 2018 roku internetowy outlet mebli poekspozycyjnych Kinnarps cieszy się rosnącym zainteresowaniem, dzięki zwiększającej się świadomości klientów w dziedzinie gospodarki obiegu zamkniętego. W ofercie Outletu Kinnarps, który pozostaje pod dotychczasowym adresem outlet.kinnarps.pl, dostępne są meble poekspozycyjne Kinnarps, m.in. biurka, fotele i sofy, krzesła gościnne, sprawdzające się zarówno w biurach, jak i innych przestrzeniach, w tym również domowych.

Obydwa internetowe kanały sprzedaży – E-Sklep, oferujący wybór najpopularniejszych modeli mebli do pracy i do nauki, oraz Outlet Kinnarps z meblami poekspozycyjnymi, umożliwiają zakup ergonomicznych mebli klientom indywidualnym i biznesowym, dla których ważna jest wysoka jakość, innowacyjne wzornictwo, niski wpływ na środowisko i długi cykl życia produktów.

Zarówno nowy E-Sklep, jak i internetowy outlet mebli Kinnarps stanowią odpowiedź na ewolucję rynku oraz zmiany zachowań i postaw naszych klientów związane z rozwojem wirtualnych kanałów sprzedaży, a także wzrostem ich świadomości w takich obszarach, jak zrównoważony rozwój i gospodarka obiegu zamkniętego – komentuje Beata Osiecka, prezes Kinnarps Polska.

Zapraszamy do wirtualnego sklepu Kinnarps na www.kinnarps.pl/sklep oraz outlet.kinnarps.pl!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kinnarps Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.