Komunikaty PR

Najpopularniejsze modele mebli Kinnarps dostępne online

2023-05-11  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Krawsz
Kinnarps Polska

ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl

Kinnarps Polska uruchamia sprzedaż wybranych mebli biurowych poprzez sklep internetowy. Najpopularniejsze modele mebli biurowych i szkolnych można kupić
za pośrednictwem strony
www.kinnarps.pl/sklep

W ofercie sklepu znajdują się bestselerowe modele foteli biurowych, krzeseł do nauki dla dzieci, biurek elektrycznych oraz popularnych akcesoriów. Dzięki temu rozwiązaniu klienci z całej Polski mają możliwość obejrzenia produktów na stronie internetowej i zamówienia ich przez Internet.

W nowym E-Sklepie Kinnarps pod adresem www.kinnarps.pl/sklep zostało zastosowane rozwiązanie e-commerce, które pozwoli na rozwijanie tego kanału sprzedaży nie tylko z myślą o klientach z sektora MŚP oraz indywidualnych, lecz także ułatwi obsługę firm, które podpisały z nami umowy na dostawę wybranego asortymentu z naszej oferty.

Warto także wspomnieć, że funkcjonujący od września 2018 roku internetowy outlet mebli poekspozycyjnych Kinnarps cieszy się rosnącym zainteresowaniem, dzięki zwiększającej się świadomości klientów w dziedzinie gospodarki obiegu zamkniętego. W ofercie Outletu Kinnarps, który pozostaje pod dotychczasowym adresem outlet.kinnarps.pl, dostępne są meble poekspozycyjne Kinnarps, m.in. biurka, fotele i sofy, krzesła gościnne, sprawdzające się zarówno w biurach, jak i innych przestrzeniach, w tym również domowych.

Obydwa internetowe kanały sprzedaży – E-Sklep, oferujący wybór najpopularniejszych modeli mebli do pracy i do nauki, oraz Outlet Kinnarps z meblami poekspozycyjnymi, umożliwiają zakup ergonomicznych mebli klientom indywidualnym i biznesowym, dla których ważna jest wysoka jakość, innowacyjne wzornictwo, niski wpływ na środowisko i długi cykl życia produktów.

Zarówno nowy E-Sklep, jak i internetowy outlet mebli Kinnarps stanowią odpowiedź na ewolucję rynku oraz zmiany zachowań i postaw naszych klientów związane z rozwojem wirtualnych kanałów sprzedaży, a także wzrostem ich świadomości w takich obszarach, jak zrównoważony rozwój i gospodarka obiegu zamkniętego – komentuje Beata Osiecka, prezes Kinnarps Polska.

Zapraszamy do wirtualnego sklepu Kinnarps na www.kinnarps.pl/sklep oraz outlet.kinnarps.pl!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kinnarps Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.