Komunikaty PR

NEW YORKER w nowej odsłonie w Galerii Jurajskiej

2024-10-21  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Salon NEW YORKER w Galerii Jurajskiej przeszedł metamorfozę. Klienci mogą już robić zakupy w wyremontowanej przestrzeni.

W Galerii Jurajskiej przybywa najemców, którzy modernizują swoje lokale. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat aż 16 marek zrealizowało tam tego typu inwestycje. W efekcie obiekt wypełnił się nowoczesnymi przestrzeniami zakupowymi oraz najnowszymi konceptami handlowymi, które stawiają na komfort zakupów, nowoczesny design, omnichannel oraz customer experience.

Na taki ruch zdecydowała się także marka NEW YORKER, obecna w Jurajskiej od 2009 roku, czyli od otwarcia obiektu. Popularna niemiecka sieć odzieżowa zaprezentowała się właśnie w nowej odsłonie. W rezultacie prowadzonych w ostatnich tygodniach prac, sklep poddano gruntownej metamorfozie. Lokal zyskał nową aranżację, oświetlenie oraz dodatkowy metraż, w wyniku czego jego powierzchnia wynosi dziś ponad 920 m kw. Kupujący znajdą tutaj także wygodne przymierzalnie oraz trzy kasy.

– NEW YORKER to nasz wieloletni partner biznesowy, jeden z kluczowych w stale rosnącym segmencie mody, który dziś jest fundamentem naszej oferty. Co więcej, jest to jeden z najpopularniejszych sklepów w Jurajskiej, zwłaszcza wśród młodszej klienteli – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Dlatego cieszy nas, że marka stawia na rozwój w naszym centrum handlowym i inwestycje, dzięki którym zwraca na siebie uwagę. NEW YORKER po remoncie prezentuje się bardzo atrakcyjnie. Dołącza także do stale rosnącej grupy najemców, którzy już odświeżyli swoje lokale – dodaje.

NEW YORKER w nowej odsłonie to kolejna nowość w Jurajskiej w ostatnich miesiącach. Niedawno analogiczne prace przeprowadzono w perfumerii Sephora. Dobiegają też końca prace w sklepie Intersport. Obiekt zyskał również dwóch nowych najemców – Rituals Cosmetics oraz The North Face.

– Oferta Jurajskiej stale się rozwija, na co wpływa pozycja rynkowego lidera, jaką ma galeria, oraz modowy profil centrum handlowego. Z jednej strony, marki obecne u nas od lat inwestują w zmiany, zwłaszcza w nowe koncepty, często oparte na omnichannelu. Z drugiej, pojawiają się nowe, atrakcyjne konsumencko, marki dotąd nieobecne na lokalnym rynku – mówi Anna Borecka.

– Tym samym oferta nie tylko unowocześnia się, ale także podąża za potrzebami klientów, trendami zakupowymi oraz umacnia swój unikalny charakter. Wiele marek i konceptów lokalnie można dziś znaleźć wyłącznie w Jurajskiej, co jest zasługą zmian w tenant-mixie, jakie zaszły w ostatnich dwóch latach – dodaje.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.