Komunikaty PR

Niepowtarzalne smaki lodów dostępne tylko w „Lodziarni znanych marek” Żabki

2024-05-29  |  11:15
Biuro prasowe

Żabka nieustannie poszerza swoją ofertę lodów, udostępniając klientom coraz bogatszy asortyment kształtów, rozmiarów, kolorów i smaków. W zeszłym roku sieć w ciągu trwającej 1,5 miesiąca akcji promocyjnej sprzedała aż 6 mln szt. lodów na wyłączność. W tym roku oferta Żabki jest jeszcze szersza niż w latach ubiegłych. W akcji promocyjnej „Lodziarnia znanych marek” znajdziemy blisko 30 rodzajów markowych lodów, których nie kupimy nigdzie indziej. Miłośnicy mrożonych smakołyków liczyć mogą także na specjalne promocje.

Oferta lodowa Żabki cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem wśród klientów sieci. Doceniają oni to, że w gorące dni, na każdym rogu mogą kupić swój ulubiony smak lodów, a także spróbować wielu nowości.

W tegorocznej edycji akcji, która będzie trwała do 18 czerwca br., w sieci Żabka mamy szansę spróbować unikalnych odsłon lodów w bardzo atrakcyjnych cenach. Przy zakupie dwóch sztuk objętych aktualnie promocją „Lodziarnia znanych marek” z aplikacją Żappka, za drugiego zapłacimy aż 60 % mniej.

„Lodziarnia znanych marek” to również oferta kuponów dostępnych w aplikacji Żappka, która pozwala na zakup wybranych, wyjątkowych lodów w atrakcyjnych cenach. Jest to propozycja, która zmieniać się będzie co tydzień, dlatego warto śledzić ją na bieżąco.

Ponadto podczas Dnia Dziecka (1 czerwca br.) osoby, które kupią lody na patyku, drugie otrzymają za 1 zł.

Markowe smaki, kształty i kolory dostępne tylko w Żabce

W tym roku oferta „Lodziarnia znanych marek” Żabki jest jeszcze szersza i wynosi blisko 30 produktów.

Zainteresowaniem młodszych konsumentów cieszyć się mogą m.in. kuleczkowe lody Mini Melts (72 g) o smaku mango (w 100% wegańskie) i truskawki, barwiące język lody Twister Cosmixx (70 ml) - dostępne w smaku malinowo-jagodowym, lody inspirowane słodyczami od takich marek jak Chupa Chups i Dumle, czy słodko-kwaśne wodne lody Kaktus Sweet&Sour (45 ml), stanowiące kombinację smakową jabłka i gruszki. Żabka zaskoczy także klientów powrotem do sentymentalnego smaku – w kolaboracji z marką Kaktus przygotowała bowiem lody gibki o smaku jabłkowym, które dzięki unikatowej żelowej konsystencji dają im możliwość stabilnego chybotania się.

W asortymencie sieci znajdziemy również lody Mochi (72 ml), dostępne w trzech wariantach smakowych – mango, matchy i maliny. Klienci mogą również wypatrywać makaroników lodowych (60 g) w 3 smakach: mango-marakuja, jagodowo-czekoladowym i waniliowo-karmelowym, nawiązujących swą innowacyjną formą do uwielbianego francuskiego deseru. Na uwagę zasługują również: Magnum Wonder Toffee (90 ml), Magnum Rożek Almond (160 ml) czy Magnum Salted Carmel&Almond (90 ml) o smaku waniliowym, z dodatkiem sosu o smaku słonego karmelu, bez dodatku cukru.

Z myślą o osobach aktywnych oraz ograniczających spożycie cukru w ofercie Żabki znalazły się także proteinowe lody Muller Protein (90 ml) o smaku czekoladowo-bananowym, które dzięki recepturze opartej na mleku i śmietance są bogatym źródłem białka.

Oferta lodów Żabki dostępna jest na stronie: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/?str=12

Przykładowe spoty promocyjne można odtworzyć tutaj:

Żabka - Lodziarnia znanych marek - 22.05-04.06 - lody Daim (youtube.com)

Żabka - Lodziarnia znanych marek - 22.05-04.06 - lody Mini Melts - YouTube

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.