Komunikaty PR

2N zainwestuje 14% obrotów w badania i rozwój

2022-03-25  |  17:30
Biuro prasowe

Czeska firma planuje dalszy rozwój w Polsce, inwestując 14% obrotów w badania i rozwój

- Spółka jest obecnie największym na świecie producentem domofonów IP

- Wzrost napędzany przez wybór 2N do realizacji kultowych projektów, takich jak Varso Tower i Metro Warszawskie

- Inwestycja w wysokości 14% obrotów w badania i rozwój to bardziej ambitne zobowiązanie niż w przypadku wielu największych firm technologicznych na świecie

 

2N Telekomunikacja ogłosiła, że zainwestuje 14% obrotów w badania i rozwój, czyli znacznie więcej niż wiele największych firm technologicznych na świecie, w tym Amazon (który zainwestował 11,9% przychodów w badania i rozwój w 2021 r.), Samsung (8,1%), Apple (6,1%) i Tesla (4,8%). Jednocześnie, dzięki wygranym dużym projektom w 2021 roku, firma planuje dalszy rozwój w Polsce.

Czeska firma, obecnie największy na świecie producent domofonów IP, była jednym z pierwszych czeskich start-upów na początku lat 90. Trzydzieści lat później zatrudnia już blisko 400 pracowników, w tym 150 programistów, i posiada swoje oddziały w Stanach Zjednoczonych, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Australii, a także w Polsce i wielu innych krajach Europy.

Wyniki biznesowe firmy zostały poparte wyborem produktów 2N do realizacji najbardziej kultowych projektów budowlanych na świecie, w tym także w Polsce – na przykład:

Varso Tower w Warszawie: technologia wind awaryjnych 2N została zainstalowana w Varso Tower, najwyższym budynku Unii Europejskiej.

Metro Warszawskie: Ponad 60 urządzeń 2N zostało zainstalowanych w warszawskim metrze, zapewniając bezpieczeństwo systemu zarówno dla personelu, jak i pasażerów.

Poza granicami Polski, 2N została również ostatnio wybrana do realizacji prestiżowych projektów, takich jak sieć metra w Rzymie, tor wyścigowy Spa w Belgii, Grand Hotel Kempinski w Rydze, kompleks Iconic Tower w Centralnej Dzielnicy Biznesowej w Kairze oraz nowe centra dystrybucyjne Lidl w Zjednoczonym Królestwie.

Michał Kratochvíl, dyrektor generalny 2N Telekomunikace, powiedział: 

„Polska jest głównym rynkiem docelowym dla dalszego rozwoju, ponieważ w tym kraju rozumie się wartość innowacji. 2N jest w stanie sprostać temu zapotrzebowaniu dzięki naszemu zaangażowaniu w badania i rozwój, dlatego jestem tak dumny z faktu, że inwestujemy 14% obrotów w rozwój nowych produktów i rozwiązań. To będzie siłą napędową przyszłego sukcesu firmy w Polsce.”

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe
2024-07-26 | 11:00

Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?

Do tej pory Polacy mogli skorzystać z trzech programów dopłat kredytowych: Rodzina na Swoim, Mieszkanie dla Młodych oraz Bezpieczny Kredyt 2%. Na horyzoncie pojawia się program Kredyt
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości Warsaw office market in the process of adaptation
2024-07-25 | 01:00

Warsaw office market in the process of adaptation

Stable demand, low supply of new offices, and few vacancies—this briefly describes the current situation in the Warsaw market Just under 11 per cent of the office space resources in

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.