5 powodów, dla których warto wybrać większe mieszkanie
Oferta deweloperów spełni oczekiwania każdego klienta. Kawalerki, mieszkania 2- i 3-pokojowe w powierzchni ok. 55 m kw., jak i przestronne – apartamenty do 126 m kw. – Wśród szukających mieszkania od dewelopera dostrzegamy grupę w wieku 25-35 lat, w tym między innymi pary lub młode rodziny. W takiej sytuacji warto pomyśleć o komforcie w przyszłości. Idealnie sprawdzą się lokale 2- lub 3-pokojowe powyżej 50 m kw. Funkcjonalne mieszkanie to poczucie dobrego wyboru – mówi Krystian Cebulski, inwestor osiedla Enklawa Winogrady. Osiedle powstaje u zbiegu ulic: Czarna Rola i Pasterska na poznańskich Winogradach. Drugi powód, dla którego warto wybrać większe mieszkanie, to wygoda. Dodatkowy pokój może stanowić miejsce na domowe biuro. Z kolei w momencie powiększenia się rodziny, ta przestrzeń stanie się pokojem dziecięcym. – Wiele zyskamy dzięki naszym pomysłom, ale podstawowa zasada jest prosta: im więcej przestrzeni, tym większe możliwości. Dlatego część mieszkań 3- i 4-pokojowych w naszej ofercie posiada ponad 70 m kw. – zaznacza Krystian Cebulski.
Ponadto przestronne mieszkanie w Poznaniu może stanowić alternatywę wobec lokum na przedmieściach. – Oczywiście dostrzegamy nowy trend życia na obrzeżach Poznania, ale z drugiej strony sporo rodzin nadal lubi wygodę miasta. Mieszkania w stolicy Wielkopolski nie tracą na wartości. Zainteresowanie jest spore zarówno wśród nabywców, jak i najemców. Większe mieszkanie to zabezpieczenie na przyszłość, w tym także finansowe – podkreśla inwestor osiedla Enklawa Winogrady.
W Poznaniu nie ma wielu inwestycji deweloperskich z dużym wyborem mieszkań powyżej 50 m kw. w cenie od 6800 zł brutto / m kw. Oferta przygotowana przez inwestora i biuro Enklawa Winogrady jest tak skrojona, że im większe mieszkanie, tym niższa cena jednostkowa za powierzchnię. To z kolei możliwość wynajmu dwóm, trzem osobom dzięki czemu zysk zwiększa się. Do dyspozycji klientów w Enklawie Winogrady są mieszkania 2-, 3- i 4-pokojowe o powierzchni od 49 do 126 m kw. Natomiast dla przedsiębiorców dostępny jest lokal handlowo – usługowy o powierzchni 201,45 m kw., ponieważ ta część Poznania, bardzo popularna, będzie dobrym miejscem na biznes. Na osiedlu powstaną dodatkowe udogodnienia, jak: 192 miejsca parkingowe, trzy rowerownie, plac zabaw. Deweloper proponuje wyższy standard części wspólnych wewnątrz każdego z budynków. Inwestycja cieszy się dużym zainteresowaniem, ponieważ ponad połowa mieszkań znalazła swoich nabywców. Według harmonogramu, prace budowlane zostaną zakończone w IV kwartale 2020 r.
Budowa MLP Business Park Vienna rozpoczęta
Pierwszy modułowy zespół mieszkalny dla osób z autyzmem powstaje w Michałowicach
Alides Polska i AYA Properties Fund ogłaszają wspólny zakup biurowca Metron
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Gabinety stomatologiczne dostosowują się do specjalnych potrzeb pacjentów. Powstają placówki przystosowane do osób otyłych, niepełnosprawnych czy cierpiących na dentofobię
Polacy wciąż w zdecydowanej większości korzystają z usług prywatnych klinik stomatologicznych i mają wobec nich coraz wyższe wymagania. Liczy się nie tylko nowoczesność i kompleksowy zakres usług, ale też to, czy gabinet stomatologiczny jest przyjazny i komfortowy. – Ważne jest też to, żeby gabinety były dostępne dla osób, które borykają się także z innymi problemami zdrowotnymi, np. z otyłością – mówi Alicja Chowaniec-Prażuch, dyrektor LUX MED Stomatologia.
Prawo
Składka zdrowotna i inne podatki zbyt dużym obciążeniem dla przedsiębiorców. Część z nich będzie musiała zamknąć działalność i przejdzie do szarej strefy
Rząd chce ulżyć prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą i wprowadzić nowe regulacje poboru i naliczania składki zdrowotnej. Zamierza wprowadzić zmiany, które poprawią sytuację przedsiębiorców, zwiększą pewność rozliczeń i pozwolą na sfinansowanie wydatków systemu ochrony zdrowia. Zdaniem szefa związku zawodowego skupiającego samozatrudnionych w obliczu zmian demograficznych i istniejących obciążeń publicznoprawnych rozwiązań należy szukać w budowaniu na nowo relacji społecznych. W przeciwnym razie powiększą oni szarą strefę i grono wykluczonych.
Konsument
Greenwashing to powszechne zjawisko wśród firm. UE chce z nim skutecznie walczyć i nakłada na nie nowe obowiązki
Nawet 50 proc. deklaracji środowiskowych, z którymi spotykają się konsumenci w Europie, jest niepełnych lub wprowadzających w błąd. Teraz Bruksela chce uszczelnić prawo, aby wyeliminować zjawisko, w którym firmy pozycjonują się jako ekologiczne, choć faktycznie nie podejmują żadnych działań poza pustymi deklaracjami. Już wiadomo, że na przedsiębiorców nałożone będą nowe obowiązki. Stanie się to prawdopodobnie już od 2026 roku.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.