Adam Alari wzmacnia zespół Savills IM w sektorze living
Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny rynku nieruchomości, powołał Adama Alari na stanowisko Head of European Living Research. Adam Alari będzie pracował w Londynie, w głównej siedzibie firmy, a jego bezpośrednim przełożonym będzie Andrew Allen, Global Head of Research, Product Strategy and Development.
Nominacja Adama stanowi potwierdzenie silnego zaangażowania Savills IM w sektorze living oraz podkreśla dążenie firmy do rozbudowania kompetencji i oferty w tym segmencie rynku nieruchomości. Dzięki bogatemu doświadczeniu w sektorze komercyjnych inwestycji mieszkaniowych, od strategii core po strategie value-add, Adam Alari posiada doskonałe kwalifikacje do wzmocnienia i poszerzenia możliwości inwestycyjnych Savills IM w dynamicznie rozwijającym się sektorze living.
Adam Alari posiada szerokie doświadczenie w zakresie badań rynku nieruchomości mieszkaniowych. Przed dołączeniem do Savills IM, pracował w AXA, gdzie odpowiadał za globalne badania i opracowywanie strategii w obszarze inwestycji mieszkaniowych oraz uczestniczył w powołaniu otwartego europejskiego funduszu mieszkaniowego. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w M&G, gdzie na stanowisku analityka zajmował się różnymi sektorami rynku oraz był zaangażowany w rozwój flagowego brytyjskiego otwartego funduszu nieruchomości komercyjnych M&G.
Adam Alari, Head of European Living Research, Savills Investment Management, skomentował: “Bardzo się cieszę, że mogę dołączyć do tak dynamicznego i innowacyjnego zespołu, który posiada doskonałą reputację na europejskim rynku nieruchomości. Z wielkim optymizmem patrzę na bliską współpracę z członkami zespołów badawczych i inwestycyjnych Savills IM w celu zidentyfikowania nowych możliwości w sektorze mieszkaniowym, wynikających ze strukturalnego niedoboru podaży mieszkań i zmieniających się trendów demograficznych”.
Andrew Allen, Global Head of Research, Product Strategy & Development, Savills Investment Management, dodał: “Z ogromną radością witamy Adama w naszym zespole. Jego bogate doświadczenie w branży, zdobyte podczas rozwoju produktów z sektora living, będzie nieocenione w procesie poszerzania naszej oferty inwestycyjnej i możliwości badawczych na szeroko rozumianym rynku mieszkaniowym”.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.
Polityka
Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.