Adgar Poland: Nowy szef IT rozwinie usługę Data Center
Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny
Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl| |michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl
515080000
www.adgar.pl
Marcin Niedzielski, związany z Adgar Poland od 11 lat, objął funkcję CIO (Chief Information Officer) i od początku lipca jest odpowiedzialny za wdrażanie oraz rozwój technologii informatycznych. Awans, będący uhonorowaniem dotychczasowej pracy jest również wyraźnym sygnałem priorytetowego podejścia do realizacji strategii rozbudowy firmowej infrastruktury IT, w tym nowoczesnych Data Center, które znajdują się w niemal wszystkich budynkach biurowych Adgar Poland.
Marcin Niedzielski ma blisko 20-letnie doświadczenie w branży IT. Specjalizuje się w administracji sieciami, systemami informatycznymi oraz zarządzaniu projektami IT. Od ponad dekady związany jest z Adgar Poland, ale swoje kompetencje zdobywał pracując wcześniej dla takich marek, jak Diebold-Nixdorf, Inforsys S.A. czy DPD Poland. Na nowym stanowisku, Marcin Niedzielski będzie odpowiedzialny za wdrażanie i rozwój innowacyjnych projektów IT, jego wysokie kwalifikacje będą wykorzystywane również w międzynarodowych przedsięwzięciach grupy Adgar. Najbliższe miesiące upłyną pod znakiem intensyfikacji działań związanych z zabezpieczeniem informatycznym dwóch nowych inwestycji – warszawskich budynków biurowych przy ul. Czackiego 15/17 oraz przejętego w maju 2021 PDT Wola, przy ul. Młynarskiej 8/12. Najważniejszym wyzwaniem, stojącym przed nowym CIO, będzie jednak rozwój usługi Data Center, której infrastruktura ma powstać we wszystkich biurowcach Adgar Poland.
„Nowoczesne systemy informatyczne, przepustowość i niezawodność sieci, szybkie i bezpieczne zarządzanie danymi to dziś kluczowe aspekty atrakcyjnej oferty wynajmu powierzchni biurowych. Chcemy, aby nasi najemcy mieli świadomość, że w Adgar Poland rozumiemy rolę informacji i przetwarzania danych we wszystkich procesach biznesowych. Stąd decyzja o rozszerzeniu naszej oferty o kompleksową infrastrukturę Data Center, gwarantującą redukcję kosztów zarządzania siecią IT po stronie najemców, skalowalność potrzeb sprzętowych oraz wysoki poziom bezpieczeństwa informacji” – mówi Monika Szelenberger, Head of Leasing and Asset Management, Adgar Poland.
Z usługi Data Center będzie mogła skorzystać każda firma, nie tylko zaś te, które wynajmują powierzchnię biurową w budynkach biurowych Adgar Poland. To dobra wiadomość dla wszystkich przedsiębiorstw i instytucji, które mają świadomość ryzyk wynikających z konsekwencji utraty danych czy coraz powszechniejszej aktywności cyberprzestępców. Według dostępnych badań[1], już niemal 65 proc. polskich przedsiębiorstw potwierdza wystąpienie zdarzenia, które bezpośrednio wpłynęło na bezpieczeństwo lub integralność danych IT. Korzystanie z usług Data Center znacząco minimalizuje skalę potencjalnych zagrożeń, gwarantuje ciągłość pracy systemów IT oraz automatyzację systemów backupowych. Technologia ta umożliwia również dostęp do zasobów informatycznych z dowolnego miejsca na świecie, co może stanowić duże ułatwienie w zarządzaniu procesami biznesowymi w warunkach pandemicznych ograniczeń w pracy stacjonarnej czy zastosowaniu popularnych dziś systemów pracy hybrydowej.
[1] Raport VECTO: „Cyberbezpieczeństwo w polskich firmach 2021”.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.