Agfa na dłużej w warszawskim kompleksie Oxygen Park
Agfa-Gevaert Group, wiodąca firma w dziedzinie technologii obrazowania, przedłużyła najem powierzchni biurowej w Oxygen Park. Firma związana jest z warszawskim kompleksem od 2014 r., a na mocy nowej umowy pozostanie w nim przez kolejne 6 lat. Siedziba polskiego oddziału Agfa zajmuje ponad 1 160 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej na 3. piętrze budynku B.
Grupa Agfa-Gevaert opracowuje, produkuje i dystrybuuje szeroką gamę analogowych i cyfrowych systemów obrazowania oraz rozwiązań informatycznych, głównie dla przemysłu poligraficznego i sektora opieki zdrowotnej, a także do określonych zastosowań przemysłowych. Firma posiada ponad 150-letnią historię i jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych brandów w swojej branży.
– Jako właściciel i zarządca budynków biurowych stale analizujemy trendy rynkowe, oczekiwania najemców i wdrażamy rozwiązania, które pozwalają dostosować nasze obiekty do zmieniających się potrzeb. Nie inaczej jest w przypadku Oxygen Park, który to kompleks stale udoskonalamy, aby oferował możliwie najbardziej komfortowe środowisko do pracy. Cieszymy się, że te działania przynoszą efekty w postaci przedłużania umów przez naszych wieloletnich najemców. To dla nas ogromne wyróżnienie, że tak renomowana globalna firma jak Agfa nam zaufała i zdecydowała się kontynuować współpracę z Oxygen Park – powiedziała Ewa Dragunajtys, Senior Leasing Manager w Golden Star Estate.
Siedziba polskiego oddziału Grupy Agfa-Gevaert mieści się na 3. piętrze budynku B w Oxygen Park i obejmuje powierzchnię ponad 1 160 mkw. W procesie negocjacji nowej umowy najemcy doradzali eksperci firmy Colliers.
– Zmiana stylu pracy w stronę hybrydowego spowodowała potrzebę rearanżacji wielu biur. Podobną potrzebę miała grupa Agfa-Gevaert. Dzięki wynegocjowanemu budżetowi na fit-out najemca będzie mógł cieszyć się nową powierzchnią, dostosowaną do oczekiwań pracowników – skomentował Robert Romanowski, Senior Associate, Dział Powierzchni Biurowych, Colliers.
Oxygen Park jest nowoczesnym kompleksem biurowym, zlokalizowanym bezpośrednio przy Alejach Jerozolimskich, w biznesowym obszarze Warszawy. Projekt składa się z dwóch sześciokondygnacyjnych budynków o łącznej powierzchni najmu ponad 18 000 mkw. Całkowicie przeszklona fasada budynków zapewnia maksymalne doświetlenie światłem dziennym, a otwierane okna umożliwiają wentylację pomieszczeń świeżym powietrzem. Układ każdego piętra pozwala na elastyczne rozwiązania biurowe dostosowane do potrzeb nawet najbardziej wymagających najemców. Zastosowane w kompleksie rozwiązania pro-środowiskowe zostały potwierdzone certyfikatem BREEAM na poziomie „Very Good”.
Do dyspozycji najemców Oxygen Park – oprócz najwyższej jakości powierzchni biurowych – są również zielone patio ze strefą relaksu, kantyna oraz punkty handlowo-usługowe. Na terenie inwestycji znajdują się również 162 miejsca parkingowe w garażu podziemnym, stojaki rowerowe oraz szatnie z prysznicami.
Dzięki położeniu przy jednej z najważniejszych arterii Warszawy, do kompleksu można dogodnie dojechać z każdego miejsca w stolicy i okolic – zarówno samochodem, jak i środkami transportu publicznego, w tym kolejką WKD (bliskość stacji „WKD Raków”). Obiekt położony jest zaledwie 7 km zarówno od lotniska Okęcie, jak i od centrum miasta. Dodatkowym atutem lokalizacji Oxygen Park jest sąsiedztwo kilku centrów handlowych, m.in.: Reduta i Blue City oraz supermarketów Leclerc i Makro.
Projekt architektoniczny Oxygen Park powstał w renomowanej pracowni JEMS Architekci. Inwestycja została oddana do użytku w 2013 r. Wśród najemców Oxygen Park, oprócz Agfa, znajdują się m.in. takie firmy jak: Adara, Certis Belchim, DiaSorin, Eurotronic, LSI Software, Parker Hannifin, PHINIA, Sodexo, Nieruchomości Plus czy Toshiba Global Commerce Solutions.
Dziesiątka od EBF Development gotowa
Iliard Architecture & Interior Design z nowym projektem na Wyspach Owczych
Dom w Portugalii: Twoje miejsce pod słońcem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Ochrona środowiska
Fundusze Norweskie wspierają innowacje w polskich firmach. Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro
Ponad 200 projektów dofinansowanych kwotą 92 mln euro – taki jest bilans wsparcia z programu „Rozwój przedsiębiorczości i innowacje” z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014–2021. Mikro-, małe i średnie firmy mogły za pośrednictwem PARP otrzymać granty na realizację innowacyjnych projektów związanych z ochroną środowiska, jakością wód oraz poprawiających jakość życia. – Firmy, które skorzystały z Funduszy Norweskich, odnotowały korzyści biznesowe, efekty środowiskowe, ale też pozabiznesowe, społeczne – ocenia Maja Wasilewska z PARP.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja nie zastąpi pisarzy. Nie tworzy literatury, tylko książki dla zabicia czasu
Kwestia wykorzystania dzieł pisarzy do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji budzi coraz większe kontrowersje. Część autorów kategorycznie zabrania takiego używania swoich prac, inni godzą się na to w zamian za proponowane przez niektóre wydawnictwa honoraria. Literaci są jednak zgodni co do tego, że teksty pisane przez SI nigdy nie wejdą do kanonu literatury pięknej. Technologia nie stworzy bowiem nowej wartości artystycznej, lecz powieli już istniejące schematy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.