Komunikaty PR

ALTO w Gdański Business Center!

2023-05-23  |  13:00
Biuro prasowe

 

  • Firma doradcza ALTO wynajęła 1280 mkw. powierzchni w warszawskim kompleksie biurowym Gdański Business Center.

 

  • Gdański Business Center, wchodzący w skład portfolio Savills Investment Management, oferuje łącznie 101 000 mkw.

 

Warszawa, 23 maja 2023 r. Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny działający na rynku nieruchomości komercyjnych, podpisał umowę z firmą ALTO na wynajem 1280 mkw. powierzchni w kompleksie biurowym Gdański Business Center. Nowy najemca wprowadzi się do obiektu położonego przy ul. Inflanckiej w Warszawie w październiku 2023 roku i zaaranżuje swoje biura na IV piętrze Budynku C. Umowa będzie obowiązywała przez 8 lat.

ALTO jest jedną z najszybciej rozwijających się firm doradczych w Polsce. Świadczy profesjonalne usługi dla międzynarodowych przedsiębiorstw z różnych branż w zakresie doradztwa podatkowego, prawnego, księgowego i kadrowo-płacowego oraz technologii w usługach podatkowych. Główne obszary specjalizacji ALTO to ubezpieczenia, nieruchomości, usługi finansowe, PE/VC, technologie, opieka zdrowotna/life sciences, energetyka i logistyka. Firmę tworzy zespół ponad 170 doradców podatkowych i prawnych, certyfikowanych księgowych oraz innych specjalistów.

Anna Piątek, Junior Asset Manager, Savills Investment Management, powiedziała:

 „Dziękuję firmie ALTO za zaufanie i wybór naszego kompleksu. To ogromna satysfakcja, że oferta Gdański Business Center i podejmowane przez nas aktywności znajdują uznanie dynamicznie rozwijających się firm. Nie mam wątpliwości, że  powierzchnia biurowa w kompleksie Gdański Business Center stworzy atrakcyjne środowisko pracy dla ALTO.”

Julia Racewicz, Head of Asset Management, Office & Logistics, Savills Investment Management, dodała:

„Umowa z ALTO stanowi dla nas potwierdzenie silnej pozycji naszej inwestycji na niezwykle konkurencyjnym, warszawskim rynku biurowym.”

Kamil Lewandowski, Partner oraz współzałożyciel ALTO, dodał:

„W ALTO pracujemy wspólnie na to, aby być świetnym miejscem dla ludzi i staramy się tworzyć najlepsze możliwe warunki dla ich rozwoju. Jesteśmy przekonani, że otoczenie, w którym na co dzień funkcjonujemy odgrywa w tym kontekście istotną rolę. Dlatego podejmując decyzję o zmianie lokalizacji naszego warszawskiego biura, braliśmy pod uwagę atrakcyjność lokalizacji, infrastrukturę komunikacyjną oraz przede wszystkim jakość i klasę biurowca. Wszystko w jednym celu - abyśmy wszyscy czuli się w nowych przestrzeniach komfortowo. Wierzymy, że zarówno zespół ALTO, jak i nasi klienci docenią tę zmianę. Dziękujemy Savills IM za entuzjastyczne przyjęcie nas do grona najemców i liczymy na dalszą udaną współpracę.”

Podczas transakcji obie strony były reprezentowane przez zespoły doradców CBRE.

Gdański Business Center to nowoczesny kompleks czterech budynków biurowych klasy A, zlokalizowany w centrum Warszawy. Inwestycja powstała w latach 2014 (faza I) oraz 2016 (faza II). Poza przestrzeniami biurowymi, na terenie Gdański Business Center ulokowane są także restauracje, kawiarnia, salon kosmetyczny, przedszkole, centrum medyczne, klub fitness Zdrofit oraz ogólnodostępny dziedziniec z elementami zieleni i małej architektury. W Gdański Business Center znajduje się także 1379 miejsc parkingowych podziemnych i 76 naziemnych oraz infrastruktura dla rowerzystów z 416 stojakami rowerowymi, szatniami i prysznicami. Wśród kluczowych najemców parku biurowego znajdują się Provident Polska, KPMG, Allianz, Philip Morris, Euronet, KMD, Uber, Nielsen, Dell.

Kompleks położony jest tuż przy stacji pierwszej linii metra Dworzec Gdański oraz przy dworcu kolejowym Warszawa Dworzec Gdański. W pobliżu inwestycji znajduje się również wiele przystanków autobusowych, tramwajowych oraz punkty wypożyczania rowerów miejskich, co gwarantuje doskonałą komunikację z innymi dzielnicami Warszawy. Bliskość Mostu Gdańskiego dodatkowo ułatwia komunikacyjną dostępność prawobrzeżnej Warszawy. W sąsiedztwie kompleksu znajdują się liczne udogodnienia, m.in. galeria handlowa Westfield Arkadia.

Inwestycja mogąca pochwalić się certyfikatem środowiskowym BREEAM na poziomie Excellent, została zakupiona przez Savills IM w imieniu jednego z globalnych funduszy emerytalnych.

Więcej informacji o Gdański Business Center można znaleźć na stronie internetowej https://gdanskibc.pl, a także na Facebooku i LinkedIn.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.