Komunikaty PR

Ana Nekhamkin nową wiceprezeską ds. nieruchomości w Mindspace!

2022-03-01  |  15:25
Biuro prasowe

Mindspace, globalny dostawca elastycznych przestrzeni biurowych, powołał Anę Nekhamkin na stanowisko wiceprezeski ds. nieruchomości (VP of Real Estate & Projects). W nowej roli Ana Nekhamkin będzie odpowiedzialna za realizację działań związanych z rozwojem firmy. Jej zadaniem będzie koordynacja całego procesu związanego z otwarciem kolejnych lokalizacji, w tym dostarczanie gotowych projektów na rynek, a także zbudowanie zespołu ds. nieruchomości.

Ana Nekhamkin ma wieloletnie doświadczenie w zakresie budowania i rozwoju przedsiębiorstw, w tym pozyskiwania i finansowania nieruchomości oraz zarządzania nimi. Pracowała przy wielu międzynarodowych projektach w USA, Europie i na Bliskim Wschodzie. Zanim dołączyła do Mindspace, odpowiedzialna była za ekspansję spółki Sonder (NASDAQ:SOND) na rynku nieruchomości w regionie EMEA oraz koordynację transakcji związanych z rozwojem hoteli i apartamentów serwisowanych w Wielkiej Brytanii i Europie. W Mindspace Ana Nekhamin będzie koordynowała działania związane z rozwojem firmy w ujęciu globalnym. Do jej zadań będzie należało m.in. zbudowanie zespołu ds. nieruchomości oraz nadzór nad realizacją  i dostarczanie na rynek nowych projektów Mindspace.  

– Ogromnie cieszę się, że Ana Nekhamkin dołączyła do naszego zespołu i objęła stanowisko Wiceprezeski ds. Nieruchomości. Jestem przekonany, że dzięki jej imponującemu doświadczeniu w branży hospitality i w obliczu obecnego, dynamicznego tempa rozwoju rynku przestrzeni biurowych typu flex, Ana wraz z naszym nowym zespołem ds. nieruchomości z powodzeniem poprowadzi Mindspace ku dalszemu rozwojowi. Mając na względzie, że cały czas aktywnie poszukujemy nowych możliwości biznesowych zakładających zawieranie partnerskich umów  o  zarządzaniu, jak i koncentrujemy się na szeroko rozumianej działalności leasingowej, wsparcie Any Nekhamkin będzie bez wątpienia nieocenione – powiedział Dan Zakai, współzałożyciel i prezes Mindspace.

– Jestem zaszczycona, że mogę dołączyć do zespołu Mindspace i korzystając z mojego doświadczenia w branży hospitality, wspierać jego ekspansję na rynkach globalnych. Mindspace zyskał pozycję kluczowego gracza w tej ekscytującej, szybko rozwijającej się klasie aktywów, a dzięki swojej silnej marce, produktowi i dobrym wynikom finansowym ma ogromny potencjał rozwoju – zarówno na tych rynkach, gdzie jest już obecny jak i na zupełnie nowych dodała Ana Nekhamkin, wiceprezeska ds. nieruchomości w Mindspace.

W minionym roku Mindspace odnotował wysoki popyt we wszystkich swoich lokalizacjach na świecie, osiągając poziom obłożenia sprzed pandemii COVID-19, przy czym w Izraelu, Niemczech i w Polsce poziom wynajmu był znacznie wyższy i wyniósł ponad 95%. W ramach ostatniej rundy inwestycyjnej, zakończonej pod koniec listopada 2021 r., Mindspace uzyskał 72 miliony dolarów na dalszy rozwój i globalną ekspansję. Latem 2022 r. firma planuje otwarcie dwóch nowych lokalizacji w Berlinie, dzięki czemu portfolio Mindspace w Niemczech zwiększy się do dziesięciu oddziałów. Dwa nowe punkty łącznie dostarczą 11 500 mkw. elastycznej powierzchni do pracy. Jedna z lokalizacji będzie znajdowała się budynku FÜRST (7000 mkw.), a druga przy Zimmerstraße (4500 mkw.), gdzie Mindspace zajmie wszystkie piętra 8-kondygnacyjnego obiektu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe
2024-07-26 | 11:00

Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?

Do tej pory Polacy mogli skorzystać z trzech programów dopłat kredytowych: Rodzina na Swoim, Mieszkanie dla Młodych oraz Bezpieczny Kredyt 2%. Na horyzoncie pojawia się program Kredyt
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości Warsaw office market in the process of adaptation
2024-07-25 | 01:00

Warsaw office market in the process of adaptation

Stable demand, low supply of new offices, and few vacancies—this briefly describes the current situation in the Warsaw market Just under 11 per cent of the office space resources in

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.