Apartamenty „Nad Odrą” w Szczecinie: J.W. Construction wprowadził do sprzedaży I
Drawbridge Media
ul. Nowogrodzka 10 lok. 6
00-511 Warszawa
k.zarska|drawbridge.pl| |k.zarska|drawbridge.pl
601 888 957
www.jwc.pl
Kompleks apartamentowców z zielonymi tarasami na dachach, mariną oraz zapleczem handlowo-usługowym, to jedna z najbardziej ekscytujących inwestycji, która powstaje na szczecińskich bulwarach. W połowie lutego deweloper rozpoczął budowę pierwszego etapu osiedla, teraz przystąpił do sprzedaży drugiego.
- W drugim etapie budowy powstanie budynek z 237 mieszkaniami o metrażach od 26,64 do 148,41 m kw., 269 miejscami parkingowymi, 100 boksami na rowery i 49 komórkami lokatorskimi oraz lokalami usługowymi. Mieszkania na ostatnich piętrach mają tarasy widokowe, a na poziomie 3 piętra jest zielony dziedziniec z placem zabaw dla dzieci. O tym jak bardzo atrakcyjna jest to inwestycja świadczy fakt, że w ciągu krótkiego okresu liczba rezerwacji osiągnęła ponad 90 proc. ogólnej liczby mieszkań wprowadzonych do przedsprzedaży w pierwszym etapie - mówi Małgorzata Ostrowska, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w J.W. Construction.
Docelowo deweloper zaplanował w osiedlu „Nad Odrą” około 800 lokali. Będą tu mieszkania dwustronne i narożne, wszystkie będą miały przestronne balkony lub tarasy o powierzchni nawet do 85 m kw., część mieszkań będzie miała ogródki, z niektórych będzie się roztaczał piękny widok na rzekę. Kompleks apartamentów powstaje na prawo od Mostu Długiego (patrząc w kierunku Prawobrzeża) i będzie sięgać aż do Kanału Zielonego, który oddziela Łasztownię od Kępy Parnickiej. Mieszkańcy osiedla będą mieli dostęp do mariny. To idealna lokalizacja dla miłośników sportów wodnych, będą mogli cumować jachty i łodzie pod własnym budynkiem.
Planowany termin zakończenia budowy obu etapów to II kw. 2024 roku. Generalnym wykonawcą inwestycji jest PORR SA.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.